2020. február 9., vasárnap

Kedvenceim újratöltve | 2018 Február

Az év első visszatekintős bejegyzésében a 2018-as februári kedvenceimre reflektálok. 



A Duschdas Ich fühle mich... tusfürdőket egy ideje már nem vettem újra, a Barnängen Glacier Breeze tusi azonban még mindig hatalmas kedvencem...lenne, ha nem szüntették volna meg. A képen látható darab az utolsó flakonom belőle, és sajnos már sehol sem lehet beszerezni, ami miatt nagyon szomorú vagyok. A Fa Bali Kiss dezodort nem használom már, mert hosszú távon inkább a frissebb, semlegesebb illatú deokat kedvelem, de azért ez is elfogyott akkor. A NIVEA Oil in Cream vaníliás-mandulaolajos kézkrémet szerettem, egy ideje viszont már nem veszek külön kézkrémet, mert általában a testápolóimat kenem a kezeimre is. 
L'Oréal Paris Infallible 24H Matte alapozóról pont mostanában hallottam, hogy meg fogják szüntetni és új formulát kap - emiatt érdemes lehet belőle betárazni, ha szeretitek -, és remélem, hogy legalább olyan jó lesz, mint ez a verzió, mivel ez volt az egyik kedvenc drogériás alapozóm, több tubussal is elhasználtam belőle az évek során. A Rimmel Magnif'eyes Colour Edition palettát nemrégiben kiszanáltam, mert más palettákban, amiket jobban szeretek elég sok egyezést találtam vele. A MAC In Extreme Dimension 3D Black Lash szempillaspirálról már az eredeti bejegyzésben is megjegyeztem, hogy igen pozitív csalódás volt, egy karácsonyi csomagban azóta már teljes méretben is beszereztem. A Lovely K-Lips folyékony rúzsok közül már csak a Lovely Lips árnyalat található a kollekciómban, amit viszont továbbra is előszeretettel hordok. Az essence Made To Sparkle highlighterpalettát a mai napig az egyik legjobb limitált kiadású terméknek tartom a márkától, semmi pénzért sem válnék meg tőle ki, bár a kék színt nem gyakran használom belőle.

Összességében ebből az adagból jó pár terméket kiselejteztem, ami viszont maradt, az oszlopos tagja a kollekciómnak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése