2020. február 2., vasárnap

Januári kedvencek | 2020

Elég durva, hogy már el is érkeztünk 2020 első kedvences bejegyzéséhez, ugyanakkor nekem már nagyon elegem van a korai sötétedésből, úgyhogy egyáltalán nem bánom, hogy már február van. 



December végén sokáig próbáltam levadászni a The Body Shop limitált illatait, mert azt gondoltam, hogy még az ünnepek után is marad belőle az üzletekben. Persze nem volt igazam, a szilvás termékekből már karácsony előtt pár nappal sem maradt szinte egy sem, a Juicy Pear kollekciót pedig először meg sem akartam szagolni, mert egyébként utálok mindent, ami körtés. Legnagyobb meglepetésemre ennek nincs kifejezett körte illata, úgyhogy a tusfürdőt el is hoztam, és örömmel használtam januárban. A Kiehl's Ultra Facial Cleanser arclemosót főként a Foreohoz használom, de önmagában is elégedett vagyok vele. Kicsit nehéz lemosni, mert elég "tapadós" az állaga, de ez az egyetlen negatívum, amit fel tudok hozni ellene. Ja, meg az ára, mert az igencsak borsos, ám ez a tubus meglepetésdobozból került hozzám. A Drunk Elephant Lala Retro Whipped Cream hidratálóból csak egy utazó kiszerelésem van, de a sűrű és gazdag állagának köszönhetően jó ideje megvan már, ráadásul nem is kenem fel minden nap, mert általában sok a bőrömnek. Legfőképpen éjszakára használom, de a szemem alá néha teszek belőle közvetlenül sminkelés előtt is, és nem tapasztaltam, hogy csúszkálna rajta a smink. Az AVON Advance Techniques Color Correction hajápoló spray az utóbbi időben valahogy elfelejtődött a fiókban, pedig szerettem, úgyhogy januárban ismét elővettem. Egyfajta "kifésülő sprayként" használom, lassan el is fog fogyni. 


Januárban nem gyakran sminkeltem, de ha igen, akkor kivétel nélkül mindig a Jeffree Star Magic Star porpúdert használtam Translucent árnyalatban. Régóta ez az egyetlen púder, amivel elégedett vagyok, mivel minden alapozómon tökéletesen mutat, nem kelt poros hatást és sokáig mattít. Nem ajánlom annak, aki érzékeny az illatanyagokra, mert elég intenzív mályvacukor illata van, ami amúgy csak felvitelkor érezhető, utána már nem. Hatalmas kiszerelés, fogalmam sincs, hogy mikor fogom elhasználni, de egyelőre csak ajánlani tudom. A Milani Make It Last fixáló spray-hez sokáig nem nyúltam, mert elég béna a szórófeje, emiatt pedig rengeteg termék kerül az arcra, a hatásával viszont elégedett vagyok. Nem ígér sem mattítást, sem ragyogó hatást, de szépen egybeolvasztja a sminket, egyedül a csomagolásával csinálhatnának valamit. Sajnos van benne denaturált alkohol, úgyhogy emiatt érzékeny bőrre nem ajánlom. 
A L'Oréal Paris False Lash Bambi Eye szempillaspirált kezdetben nem tudtam hova tenni, mert eléggé tapasztott, itt viszont - körülbelül életemben először - megértettem, hogy milyen az, amikor egy spirál néhány hét állás után jobban teljesít, mint először. Inkább hosszít, mint dúsít, a keféjét nem igazán szeretem, nehezen tudok vele dolgozni, azon kívül viszont elégedett vagyok vele. Végül pedig újra elővettem az essence Crystal Crush szemhéjtusaimat, amiket sajnos már nem lehet kapni, pedig elég jól sikerült hozniuk a duochrome hatást. Leggyakrabban a 02 breaking dark árnyalatot használom, ami kékből megy át lilába. Remélem, hogy hamarosan ismét behoznak valami ilyesmit...


Ezen a héten néztem végig a Years & Years című sorozatot, amit egyszerre szerettem és utáltam. Tetszett az, ahogy a történetet felépítették, az első pár rész alapján egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ennyire katarktikus lesz a vége, és simán elhittem, hogy mindez akár meg is történhet majd a jövőben. A szereplők közül viszont csak néhánnyal tudtam megbarátkozni, a legtöbben elég antipatikusak és idegesítőek voltak, bár lehet, hogy részben ez is volt a cél. Ha szeretitek a Black Mirrort, akkor szerintem ez is tetszeni fog.

YouTube-on nemrég találtam rá Robert Welsh csatornájára, aki a való életben is sminkes, online pedig azzal "futott be", hogy rendszeresen reagál a népszerű beauty guruk videóira és kielemzi, hogy mi az, amit ő profi sminkesként másképp csinálna. A jelmondata az, hogy "makeup has no rules but does have a theory" - csúnyán lefordítva "a sminkelésnek nincsenek szabályai, de van elmélete" -, és a videói is ennek mentén készülnek.

Kedvenc dalok:
Kodaline - Wherever You Are
The Script - Run Through Walls
The 1975 - Me & You Together Song
Emilíana Torrini - Sunny Road
Passenger - Sandstorm
My Chemical Romance - Summertime

Ezek voltak tehát a januári kedvenceim, és izgatottan várom, hogy mit hoz a február. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése