2020. február 14., péntek

Új termékek a hajápolásomban #21

Ahogy ezt már a legutóbbi ilyen bejegyzésben is említettem, igyekszem felélni az itthon található hajápolóimat, és addig nem venni újakat, amíg ez nem sikerül. Kivételt képeznek ezalól a száraz samponok, mivel azokból minden hónapban elfogy legalább 1-2 flakonnal, így ezen a fronton ismét egy újdonságot mutatok most. 


Yes To Cucumbers sampon: ezer éve használtam utoljára Yes To hajápolási terméket a, az uborka pedig nem egy tipikus samponba való összetevő, ezért voltam rá kíváncsi. Sikerült meglepnie, ugyanis nem csak hogy sikerül vele egy nappal kitolnom a hajmosások idejét, de nem irritálja a fejbőrömet sem. Az illata valóban uborkás, de ez mosás után már nem érezhető.

Briogeo Scalp Revival Charcoal + Coconut Oil Micro-Exfoliating sampon: kezdésnek csak egy mini méretűt rendeltem belőle, mivel a teljes kiszerelés elképesztő drága. Az állaga olyan, mint egy nagyon finom bőrradíré, használat közben pedig erőteljesen bizsergeti a fejbőrt. Túl nagy változást nem vettem észre a használatával, bár nyilván egy néhány használatra elég kiszerelés nem fogja megváltani a világot.

TRESemmé Botanique Cactus Water & Coconut száraz sampon: intenzív kókuszos illata van, ezért aki az ilyesmit nem szereti, messziről kerülje el. Engem ez nem zavar, ráadásul a hatásával is elégedett vagyok - bár kifújáskor fehér, de könnyen beledolgozható a hajba, nem hagy maga után látványos réteget. Meglepően lassan fogy, ami mondjuk nem is baj, mivel nem tartozik a legolcsóbb száraz samponok közé. Nagyon örülök, hogy végre kapható itthon is a márka, éveken át nem értettem, hogy miért nem elérhető nálunk vagy a közelben valahol. 

Garnier Botanic Therapy Ricinus Oil & Almond hajpakolás: megfizethető árkategóriában szerintem kiemelkedő, mert ennél végre látom is, hogy tényleg csinál valamit. Érezhetően fényesebb és könnyebben kezelhető a hajam, ha mosás után ezt kenem rá, ráadásul elég sűrű ahhoz, hogy ne a lefolyóban végezze az egész a hajamról lecsorogva. Egyedül az illatáért nem vagyok oda, de ezt el tudom nézni neki.

Ebből a válogatásból összességében minden termékkel elégedett vagyok, egyedül a Briogeo sampon az, amivel kapcsolatban vegyesek az érzéseim, mivel hosszabb távon nem tudom, hogyan teljesít. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése