2019. június 13., csütörtök

Anti-kívánságlistás termékek - kipróbálva!

Az anti-kívánságlista az egyik kedvenc sorozatom itt a blogon, imádom mind írni, mind olvasni/nézni az ilyen témájú blogbejegyzéseket, videókat. Előfordul azonban, hogy egy-egy megemlített termék mégis hozzám kerül valahogy, sőt, a most bemutatásra kerülők közül hármat én vettem meg magamnak, pedig korábban úgy gondoltam, hogy nem fogom őket kipróbálni. 


Az első anti-kívánságlistás bejegyzésben szerepelt a the Balm Mary Lou-Manizer highlighter, éppen ezért volt hihetetlenül meglepő, amikor néhány hónappal később a cég megkeresett, hogy küldenének nekem tesztelésre néhány terméket. Ha már így esett a dolog, akkor ez is felkerült a listára, és bizony azóta a kedvenc highlighterem lett, úgyhogy abszolút megérte adni neki egy próbát. 
A MAC Strobe Creamből az egyik vásárlásom alkalmával kértem mintát, mert alapvetően abszolút nem az én bőrtípusomra találták ki, ráadásul nem vagyok a fényes termékek híve, mégis kíváncsi voltam rá. Használtam önmagában is - mert bizony vannak, akik simán hidratálónak használják - és smink alá is, de annyira nem győzött meg, hogy megvegyem, viszont a száraz bőrűek és a "dewy finish" kedvelői nyugodtan próbálják ki.
A Smashbox Primer Waterről azt gondoltam, hogy abszolút semmi haszna, annak ellenére is, hogy a YouTube-on áradoznak róla. Karácsony után aztán vettem egy utazó kiszerelésű primerekből álló Smashbox csomagot, amiben ebből is volt egy 30 ml-s változat, és az a helyzet, hogy előszeretettel használom. Tényleg olyan, mintha vizet permeteznék az arcomra, nem hagy maga után semmilyen fura réteget, mégis szépen megtapadnak benne a termékek.
A tarte Amazonian Clay pirosítókról azt gondoltam, hogy semmi extrát nem nyújtanak, ehhez képest pedig borzasztó drágák. Aztán megvettem a paaarty árnyalatot utazó kiszerelésben, és eléggé megváltozott a véleményem, mert tény, hogy nem olcsók, viszont hihetetlenül pigmentáltak, ezáltal valószínűleg életem végéig elég lesz a kis kiszerelés is. A színválaszték egyébként eléggé jó és változatos, ha lesz lehetőségem még miniket vásárolni belőle, akkor lehet, hogy majd beruházok még néhányra. 
A Revolution Conceal & Define korrektorról azt írtam anno, hogy nem hiszem, hogy nyomába érhet a tarte Shape Tape-nek - amiről ugyebár elvileg mintázták -, és inkább az eredetit próbálnám ki. Nos, úgy alakult, hogy először mégis a Revolutiont vettem meg, amit azóta az egyik kedvenc korrektoromként tartok számon. Időközben a Shape Tape-re is beruháztam, és bár hasonlít a kettő, azért mégsem ugyanolyanok.
A Bio-Oil egy meglepetésdobozban került hozzám, és külön örültem, hogy nem kellett külön beruháznom rá, hogy kipróbálhassam. Hát, ennek még a mai napig örülök, ugyanis egyáltalán nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet, egyszerűen sem az állagát, sem az illatát nem szeretem, a hatásából pedig én nem tapasztaltam semmit, pedig jó ideig szorgosan kenegettem vele a problémás részeket.

Összességében tehát a hat termék közül mindössze kettőnél éreztem úgy, hogy semmi szükségem rá és nem szeretem, ráadásul kedvencekre is akadtam, úgyhogy számomra is érdekes kísérlet volt ez :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése