2018. október 6., szombat

Új termékek a hajápolásomban #16

Beköszöntött az ősz, így is én is elkezdtem lecserélni a kozmetikumaimat táplálóbb, kicsit gazdagabb formulájú termékekre. A hajápolásom tekintetében igyekszem erre még inkább odafigyelni, mivel érzem, hogy igényli a hajam, így most megmutatom, mik kerültek újonnan a rutinomba. 


Inecto Naturals Super Hero Strong Bamboo sampon: Facebookon már említettem, hogy néhány hete részt vettem a márka sajtóeseményén, aminek apropója többek között az új, bambuszos termékcsalád megjelenése volt. A sampont már többször is használtam azóta, és azt kell mondjam, hogy elégedett vagyok vele. Az illata isteni, kicsit zselés az állaga, jól habzik. Nem irritálja a fejbőröm, ami nálam nagy szó, valamint megfelelően tisztít is, ráadásul hatalmas kiszerelés.

Bioderma Nodé DS+ sampon: ezt a terméket is a márkától választhattam kipróbálásra. Jó régóta rajta volt a kívánságlistámon, és mivel már többször említettem, hogy sok mindent nem bír a fejbőröm, úgy gondoltam, teszek vele egy próbát, hátha sikerül helyrehoznia. Nem hittem el, de sikerült neki. Már az első használat után megszűnt a viszketés, eltűnt a korpa, és bár mostmár csak körülbelül hetente egyszer használom, nem is jött vissza. Meglehetősen drága, de mivel elég kúraszerűen alkalmazni, sokáig elég lesz, és ha elfogy, biztosan újravásárolom. Annyi, hogy talán picit zsírosít, de nem vészes, és hetente egyszer belefér, hogy előbb szárazsamponozom.

Garnier Fructis Oil Repair 3 Wunder Butter hajpakolás: talán még emlékeztek, hogy néhány éve mennyire odavoltam ezért a termékcsaládért. Azóta több újdonságot is kipróbáltam, és azokat tesztelgettem, azért nem tértek vissza a rutinomba, de kíváncsi lettem, lehet-e még táplálóbb valami a "sima" pakolásnál. Állagra jóval sűrűbb annál, egyáltalán nem folyós, jól szét lehet teríteni a hajon. Körülbelül 5 percig szoktam fent hagyni, aztán alaposan kiöblítem, és már kész is. Nagyon puha és könnyen kezelhető lesz tőle a hajam, úgyhogy összességében elégedett vagyok.

Bleach London Hair Elixir hajolaj: ez a márka online kapható, és sok érdekességük van - egyszer volt szó nálam a szulfátmentes samponjukról, amit sajnos nem szerettem -, engem viszont ez a hajápoló fogott meg elsőre, mivel az alapja avokádóolaj, és ilyesmiről nem gyakran hallani. A gyakorlatban teljesen olyan, mint egy sima hajvégápoló olaj, pillanatok alatt beszívódik, nem hagy maga után zsíros, ragacsos érzetet, pedig én nem szoktam spórolni vele. A termék egyébként állatkísérletmentes és vegán, szóval aki ilyesmit keres, annak is tudom ajánlani.

Összességében tehát mind a négy termékkel elégedett vagyok, különösen a Bioderma samponnal, mert az tényleg egy csoda. 

3 megjegyzés:

  1. Pfuu nem tudom,hogy az időjárás miatt-e de nekem is viszket a fejbőröm illetve korpásodik is. Nem próbáltam meg Biodermat,csak patikai kénes sampont.lehet teszek vele egy próbát.Ezt a pakolást is néztem a tegnap a Tescoba akciósan (itt vagyok a bp maratonon :D).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam ez sose időjárásfüggő sajna, télen-nyáron ez van, vagy mostmár hálistennek csak volt...Na, akkor bevásároltál? :P

      Törlés
    2. Be ám. Kétszer mentem csak be a Rossmannba,és ma meg tuti be fogok :D. Az Arénát is körbejártam Zsolt örömére :D

      Törlés