2018. október 20., szombat

Kedvenceim újratöltve | 2016 Október

Néhány hónap kimaradt, most viszont ismét itt vagyok egy visszatekintős kedvences bejegyzéssel. Ez alkalommal a 2016-os októberi kedvenceimet veszem sorra, és megnézzük, melyek azok a termékek, amiket azóta is szeretek, vagy akár használok is.



Az Isana habzó tusológélt nem vettem újra, mert mindig új tusfürdőket próbálgatok, és hiába szeretek valamit, legtöbbször azért váltani szoktam, viszont talán ezt már nem is lehet kapni. A Nutra Effects Velvet Soft Moisture testápolót elhasználtam, de ezt sem vásároltam újra, viszont egyébként szívesen visszatérnék hozzá majd valamikor. A Garnier Neo dezodorokat még mindig használom, mindig újraveszem, csak váltottam a kék verzióra, mert annak jobban szeretem az illatát.
Az Essence Viva Brasil pirosító még mindig megvan, és nagy kedvencem az őszi-téli időszakban, csakúgy, mint a szintén Essence Velvet Stick rúzsceruza 05 plum perfect árnyalata. A Maybelline Instant Anti Age korrektort pont az idei Glamour-napokon vásároltam újra, csak egy világosabb árnyalatban. Ezzel kapcsolatban már a tesztben is azt írtam, hogy nem nyűgözött le, mégis újra kikötött nálam, szóval összességében azért mégis tud valamit. A Maybelline Lash Sensational Luscious szempillaspirál helyett maradok inkább a sima Lash Sensational-nél, mert kicsit túl nehézkes volt a lemosása, viszont azóta is jó spirálnak tartom. Végezetül pedig a Trend It Up Nomadic Elegance szemöldökformázó gélt teljesen lecseréltem, mert azóta már jóval világosabb a hajam, és sajnos nem passzol hozzá, valamint már szinte csak a ceruzákhoz nyúlok.

Összességében tehát körülbelül a termékek felét azóta is használom, ami nem rossz arány ahhoz képest, hogy a korábbi év posztjai között van olyan válogatás, ahonnan már szinte egyetlen termék sincs a birtokomban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése