2018. június 21., csütörtök

Elfogytak #33

Nagyon belehúztam az elhasználásba, így ezt a posztot ismét kettészedem, és a sminkeket majd egy következőben mutatom meg, mert másképp rettentően hosszú lenne egyben. Ne kérdezzétek, hogy haladok ilyen jól, de mindenesetre örülök, hogy látom fogyni a felhalmozott termékeket, mostmár kevésbé érzem magam rosszul, ha veszek egy-egy újdonságot, úgyhogy lássuk is a mostani adagot. 


Barnängen Glacier Breeze tusfürdő: imádtam az illatát...ráadásul az állaga is olyan puha és selymes volt, csak ajánlani tudom.
Újravenném? Abszolút.

Yves Rocher Meseerdő Gyümölcsei tusfürdő: téli limitált kiadás volt, de egy ideig tartogattam körülbelül a felét, mert szerettem a fanyar illatát. 
Újravenném? Talán, ha még lehetne kapni. 

Balea málna-lime tusfürdő: nagyon kellemes citrusos, frissítő tusi, mind a málna, mind a lime érezhető benne, vegyétek, amíg még kapható!
Újravenném? Igen. 

Tetesept Erkältung tusfürdő: nagy kedvenceim a márka tusfürdői, ez egy szuper választás a melegebb hónapokra, persze csak annak, aki szereti az eukaliptusz illatát. Hatásában nem hűsít.
Újravenném? Igen. 

Alverde menta-bergamott tusfürdő: nem tudom, hogy lehet-e még kapni, én tavaly vettem, de csak most jutottam el odáig, hogy elkezdjem használni, de egyszerűen isteni volt.
Újravenném? Igen. 

Duschdas Ich fühle mich Exotisch tusfürdő: elvileg licsis és görögdinnyés, én inkább a licsit éreztem ki belőle, eléggé különleges illata volt.
Újravenném? Talán. 

Bath & Body Works Country Chic tusfürdő: készült róla teszt, az utolsó néhány használatnyit vetettem be, számomra ez a tökéletes nyár-illat.
Újravenném? Igen. 

Fürdősók közül a kedvencem a Kneipp volt, de a többit is szerettem. 


Herbal Essences Naked szárazsampon: nem mondanám kiemelkedőnek. Elég erős édeskés illata volt, hatásában inkább textúrát adott, minthogy frissebbé tette volna a hajat, amit én nem igazán szeretek.
Újravenném? Nem.

COLAB Active szárazsampon: ezt viszont imádtam! Nem hagyott maga után ragacsos réteget, hozta a frissen mosott hatást, ám sajnos mostanában már nem láttam a polcokon ezt a verziót.
Újravenném? Igen. 

Bleach Sulph Obsessed sampon: meséltem már, hogy abszolút nem vált be sajnos, az illatát, vagy inkább szagát gyűlöltem, és nem nyújtott igazából semmi extrát.
Újravenném? Nem.

Schwarzkopf Professional BC Bonacure Scalp Genesis Soothing sampon (minta): körülbelül két hajmosásra volt elég, így túlzottan mély véleményt nem tudok róla mondani, de nem volt vele problémám, nem irritálta a fejbőröm, ami nálam nagy szó.
Újravenném? Talán.

L'Occitane helyreállító sampon (minta): nagyon érdekes már-már géles állaga volt, és ebben is kellemesen csalódtam, mivel szintén nem irritálta a fejbőröm, szívesen használtam. Az illata eléggé erősen gyógynövényes volt, ezt annyira nem annyira kedveltem benne.
Újravenném? Talán.

Aussie 3 Miracle Oil hajvégápoló olaj: őszintén szólva vártam már, hogy elfogyjon, de nem azért, mert nem szerettem volna, hanem mert idejét sem tudom, mióta használtam már, és szívesen kipróbálnék valami újat, de a hajolajakból egyszerre mindig csak egy-két fajtát tartok nyitva. Szerettem, de a végére már nagyon ráuntam.
Újravenném? Talán, de biztosan nem mostanában.

Isana hővédő olaj: ebből már nem ez az első, amit elhasználok, de erre is ráuntam picit. Én hatásosnak éreztem, végezte a dolgát, és ráadásul alkohol sincs benne, mint a legtöbb hővédőben.
Újravenném? Igen, de nem most. 

Lush Büche de Noel arctisztító: kell még bármit is mondanom róla? Imádom, minden télen megveszem.
Újravenném? Igen.

The Body Shop E-vitaminos hidratáló krém: én ezt kizárólag az őszi-téli hónapokban tudtam használni, ezért is igyekeztem minél előbb a végére jutni, mivel bár könnyű állagú krém, de elég jól hidratál, ráadásul hajlamos volt kukacosodni, ha szérumot kentem alá. Egyébként semmi problémám nem volt vele, és tudom, hogy sokan szeretik ezt a terméket. 
Újravenném? Talán.

The Ordinary Azelaic Acid Suspension 10%: ez az egyetlen Ordinary termék a rutinomban, amivel nem tudok dűlőre jutni, mivel szuperül mattít, meg minden, de ezen kívül nem vettem észre különösebb hatását, ezért nem is írtam még róla a blogon sehol. Van belőle itthon utánpótlás, két tubus után remélem lesz majd róla véleményem...
Újravenném? Hát azt még meglátjuk. 

Caudalie Soin des Lèvres ajakápoló: erről is készült már teszt, elhasználgattam, főleg olyan esetekben jött jól, ahol szükség volt viszonylag higiénikus megoldásra, de nekem még mindig a tégelyes Carmex a kedvencem.
Újravenném? Talán.

Balea Spray-On testápoló: továbbra is hatalmas kedvenc, mindent imádok benne, bár most rengeteg testápolóm van itthon, amit el kéne használni, szóval egy időre megválok tőle.
Újravenném? Igen.

Himalaya Herbals Active White fogkrém: általában Sparkly White vásárolom, de legutóbb megakadt a szemem ezen, és egy ilyet is beszereztem. Géles állagú, mentolos - ténylegesen, nincs olyan fahéjas beütése, mint a Sparkly White-nak -, és bár fehérebbek nem lettek tőle a fogaim, szerettem.
Újravenném? Igen.

Ennyi mindent használtam el az elmúlt hónapokban, már gyűlik a következő bejegyzésre való zacskó is, és hamarosan jövök a sminkekkel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése