2016. december 27., kedd

Teszt | Caudalie Soin des Lèvres ajakápoló

Rengeteg ajakápolót használtam már életem során, és bár azt hiszem, elmondhatom, hogy a tégelyes Carmex személyében megtaláltam a számomra tökéleteset, néha-néha azért elkap a kíváncsiság, és kipróbálok olyan ikonikus darabokat, mint a Nuxe Rêve de Miel. Ugyanígy jártam a most bemutatásra kerülő Caudalie termékkel, ami egyben az első személyes találkozásom is a márkával.


A stiftes kiszerelés és strapabíró csomagolás utazáshoz, táskában hordáshoz kiváló. Az illata isteni, cukorkára hasonlít, csakúgy, mint az íze, de nem annyira, hogy állandóan késztetést érezzek lenyalogatni.


Felkenve meglepődtem, hogy mennyire krémes, emiatt pedig a tipikus viaszos réteg helyett balzsamos, könnyű érzetet hagy az ajkakon, ami nem kifejezetten fényes, de azért nem rúzsoznék rá. Az állagának köszönhetően nem szükséges ötszázszor áthúzni az ajkakon, és azt sem érzem, hogy folyamatosan újra kéne kennem a nap folyamán. A hidratáló hatásával meg vagyok elégedve, a száraz ajkaimat egy éjszaka alatt rendbehozta, mégis leginkább megelőzésre lehet jó, mert nem hámlaszt - mint mondjuk a Carmex -, hanem csak puhít és véd, ráadásul nem is szívódik be maradéktalanul. 99%-ban természetes összetevőket tartalmaz, ezeket ide kattintva olvashatjátok el.
4 gramm terméket tartalmaz, megtalálható a márkát forgalmazó gyógyszertárakban, vagy Notinon, helytől függően 1400-1800 forintos áron.

Összességében a Carmexet nem sikerült letaszítania a trónról, de megszerettem, és ajánlani tudom, ha jó ajakápolót vadásztok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése