2018. június 11., hétfő

Szerzemények #41 | Joy-napok, Müller szombat

Mostanában nem igazán vásárolgattam, azon egyszerű oknál fogva, hogy az államvizsgára való tanulás mellett nem nagyon járok üzletek közelébe, de azért van néhány dolog, amit az elmúlt néhány hónapban vettem, és még nem mutattam meg - habár az Instagramon fel-fel bukkantak azért.  


Valamelyik Müller szombaton elsősorban a három méteres állványon levő Essence újdonságokra voltam kíváncsi, és négy dolgot sikerült is beszereznem. A Prime + Studio HD Hydra fújós primer pont azzal keltette fel az érdeklődésem, hogy olyan kis egyszerű, és fogalmam sincs, mit várjak tőle. Ezek a színes filces tusok meglepően pigmentáltak, az enyém a 07 jump & swim, nyárra tökéletes lesz ez a kék árnyalat, csakúgy, mint a Crystal Crush folyékony szemhéjtusok 02 breaking dawn árnyalata, ebből a vonalból még egy másik színre is fáj amúgy a fogam. Régóta keresek már igazi búzavirágkék szemhéjpúdert, a My Must Haves monok 22 holo-holic árnyalata pedig gyönyörű, pont, amilyenre vágytam. 
Sajnos az a Colab szárazsampon, amit nagyon szerettem, jelenleg nem kapható, így ezt a fruity elnevezésű gyümölcsös illatút választottam. Természetesen a fürdősók mellett sem mehettem el anélkül, hogy meg ne nézném, van-e valami újdonság, és szerencsére volt, méghozzá a Dresdner Essenz kínálatában. 


A Joy-napokat nem vittem túlzásba, mindössze néhány dolgot vettem kuponnal. Amit leginkább szerettem volna, azok a L'Oréal új arcradírjai, amikre 50%-os kedvezmény volt a DM-ben, így el is hoztam a Clear, illetve a Nourish változatot. A Rexona Maximum Protection dezodorokból immáron golyós változat is létezik, én inkább ezt preferálom a krémesekkel, vagy stiftesekkel szemben, ebből is beszereztem egyet. Nagyon megszerettem a Maybelline Brow Precise szemöldökceruzát, de az a szín, amit korábban vettem, kicsit sötétnek bizonyult, így most a szőkéknek való árnyalatot vettem. A Langhaar Mädchen Volume Boost samponra nem volt kupon, de sok jót hallottam róla, így mindenképp ki szerettem volna próbálni, viszont elsőként csak az utazó kiszerelést vásároltam meg, ami körülbelül 700 forintba került így.

Ennyi lett volna, szerencsére ezek közül egyiket sem érzem haszontalan vásárnak, viszont mivel közeledik a születésnapom, lehetséges, hogy meglepem még magamat egy-két kívánságlistás dologgal a hónapban, ki tudja...

4 megjegyzés:

  1. Jókat vettél, érdekelne majd a tapasztalatod a samponnal. Már én is néztem, de még nem vettem valamiért.
    Ma megérkezett a csomagom Koreából. Izgi nagyon, ajándékba jött egy fátyolmaszk és még néhány minta is. Nagyon alaposan be volt csomagolva, kb. másfél hét alatt megjött, tehát egyértelműen pozitív a tapasztalat, remélem a termékek is jók lesznek. Úgy döntöttem viszont, hogy egyelőre az Etude House primert nem bontom fel, most nyáron úgyis kevesebbet sminkelek, bőven elegendőek lesznek a felbontott darabok is.
    Viszont meg kell követnem az Urban Decay primert, valószínűleg első alkalommal túl sokat tettem fel belőle (kétszer nyúltam egy-egy szememhez a tubusba), mert mióta csak azt a nagyon minimális mennyiséget viszem fel, ami egy mártásra kijön, azóta jól működik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mondjuk hallottam róla, hogy nagyon-nagyon keveset kell belőle használni, mert ha sokat használsz, akkor is begyűrődhet...kényes cuccok ezek, na :D

      Törlés
  2. A golyós dezodort én is megvettem. (-: És éppen ezt az illatot, ez a kedvencem. Viszont valahogy úgy érzem, mintha a krémes erősebb volna. Ez viszont könnyebben lemosható, a krémes után olyan fura zuhanyzáskor, mintha lemoshatatlan réteget hagyna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pont ugyanígy vagyok...a krémesből is van még itthon, úgyhogy fesztiválozáskor pl. egyértelmű, hogy azt fogom bevetni.

      Törlés