2018. június 15., péntek

Kedvenceim újratöltve | 2017 június

Ebben a kedvences visszatekintős posztban a tavalyi év júniusi kedvenceit veszem sorra, mivel kíváncsi voltam, hogy egy év alatt mennyire cserélődtek le a termékeim. Gondoltam, hogy nem lesz túl éles a váltás, és így is lett, mert néha a több évvel ezelőtti kedvencek kapcsán rendesen rácsodálkozom dolgokra, mivel nem is feltétlenül emlékszem rájuk. 


A Balea dinnyés tusfürdőt azóta valóban kivonták már, pedig egyébként szívesen használnám továbbra is. Az Yves Rocher Collection Été tusi limitált kiadású volt, így értelemszerűen nem használom már, de arra emlékszem, hogy eléggé szerettem. A Lavozon Fresh Up! spray naptejet elhasználtam bár, de nem vettem újra, mert rájöttem, hogy én még ennél is könnyedebb állagú termékre vágyom a testemen, ha naptejről van szó. Az Aromax légfrissítő sprayt viszont még a mai napig használom, és lassan újra is kell majd vennem.
Az A'Pieu Pure Block fényvédőről szerintem nem kell sokat mondanom, idén a májusi kedvencek közé is bekerült, nagyon örülök, hogy tavaly felfedeztem. A Rimmel Lasting Finish 25h púderalapozó úgyszintén, mindig kell belőle lennie itthon. Az IsaDora Strobing folyékony highlightert szinte csak nyáron veszem elő, de akkor intenzíven használom, akár bronzosító helyett is önmagában, mivel nem az a tipikus krém állagú termék, hanem majdhogynem felszívódik. Az Avon True Glow bronzosító szintén sokszor előkerül azóta is a mindennapi sminkrutinom során, és valószínűleg sosem fog elfogyni. A MUA Undressed palettától tavasszal megváltam, mivel a kedvenc színeimet majdnem sikerült elhasználnom, viszont így törötten nem szerettem volna megtartani már csak a többi miatt. 

Összességében tehát mint múlt hónapban is, a bejegyzésben felsorolt termékek körülbelül fele még a mai napig megvan, és szívesen használom, a többi pedig már nincs is a kollekciómban. 

6 megjegyzés:

  1. Az A pieu kedvencem,most vettem újra. Az avon bronzosítót szintén napi szinten használom. Én is azt mondtam nem fogy el,de már kezdett látszani a mélyedés :D

    VálaszTörlés
  2. A'Pieu fényvédőt akartam ilyet rendelni, de csak gél állagú, grapefruit illatú volt. Végül is rendeltem belőle egyet, legfeljebb, ha a az illattal gond lesz az arcomon, akkor elhasználom testre. Ha már nem volt az A'Pieu, rendeltem Innisfree-t, de másnap visszaírtak, hogy bocsi, de az sincs, és a pénzt is visszaküldték.
    Viszont a héten Bioderma akció volt a webshopban, és vettem egy Hidrabio 30 faktoros hidratáló arckrémet, és egy 50-es Photoderm napvédőt, szintén arcra. Egyelőre a Hidrabiot használtam, nagyon klassz.
    Amúgy sima munkahelyi hétköznapokra én csak 30-ast használok, mert tíz óra után már este hatig nem nagyon megyek ki. Az 50-est nyaralásra, és hétvégére vettem, olyankor többet vagyok szabadban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mondjuk szinte sose vagyok a napon, bár idén megyek esküvőre, meg fesztiválozni is azért, de úgy betáraztam fényvédőből, mintha az egész életemet a strandon akarnám tölteni :D

      Törlés
  3. Nekem az Isehan Sunkiller Baby Milk volt a kedvenc fényvédőm, erre megszűnt, így nagy keresgélésben vagyok, mit is kellene..... Ez csak fizikai volt, de sosem égtem le vele, igaz napozni nem szoktam. :D De azért volt tavaly, hogy órákat strandoltunk a Balatonnál és tényleg jó. Mióta Clarisonicot használok, azóta nem érzem jól magam fényvédelem nélkül, télen is kenem, bár a fenti termék határozottan mattított és olyan szép volt tőle a bőröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ismerősöm, aki használta, és ő is csupa jókat mondott róla, azt viszont nem tudtam, hogy megszűnt :O

      Törlés