2018. január 29., hétfő

Új termékek a hajápolásomban #13

Az utóbbi időben nagy elhasználásba kezdtem a kozmetikumaim terén, mert hihetetlenül sok minden gyűlt fel, és ez a hajápolási termékeimre is igaz, így remélhetőleg gyakrabban jelentkezem majd ilyen poszttal mostanában. Ebben a válogatásban két kimondottan a téli időjárás viszontagságai ellen kifejlesztett balzsam is helyet kapott, és úgy tűnik, hogy engem az ilyesmivel kilóra meg lehet venni. 


Lush Soak & Float samponkorong: régóta szerettem volna már kipróbálni ezeket a samponkorongokat, főleg azért, mert néhány éve egy iHerb-ről rendelt szilárd samponnal hihetetlenül befürödtem. Ezekről viszont szinte mindenhol pozitív véleményeket olvastam, és az a helyzet, hogy nem kellett csalódnom, nagyon bevált. Anélkül ad tartást a hajtöveimnek, hogy tapadóssá tenné azokat, és emellett megfelelően tisztít, amit a fent említett borzalomnál egyáltalán nem tapasztaltam. Nincs erős illata, korpás sem lettem tőle, a fejbőröm sem viszket, ráadásul hihetetlenül sokáig elég lesz valószínűleg, úgyhogy abszolút jó választás volt.

Balea Winter Protect hajbalzsam: a sampon párját szerettem tavaly, így örültem, amikor idén kijöttek egy hozzá tartozó balzsammal. Az illatáért továbbra sem vagyok oda, a hatása viszont drogériás balzsamhoz képest szuper, érezhetően táplál, pedig 2-3 percnél tovább nem szoktam a hajamon hagyni. 

Gliss Kur Winter Repair fújós balzsam: az előző balzsamot kiváltandó, ha éppen nincs időm lemosós hajápolókkal pepecselni, akkor vetem be az ilyen hajban maradó termékeket. Tinikoromban imádtam a Gliss Kur fújós balzsamjait, aztán valahogy elfelejtődtek, most viszont ismét visszatértem hozzájuk az új téli kiadás miatt. Nem rossz, persze nem pakolás szintű, de valóban könnyebben fésülhető tőle a haj, és hidratál is. Az illata viszont erős, és eléggé fűszeres jellegű, úgyhogy aki ezt nem kedveli, inkább szagolja meg vásárlás előtt.

Batiste Bare szárazsampon: ezt a fajtát először vettem, és azért szerettem volna megemlíteni, mert ha kifejezetten a flakonon írt természetes és gyenge illat miatt rendelnétek meg, akkor talán nem ez a legjobb választás, mivel eléggé erős és púderes beütésű. Ettől függetlenül, mint szárazsampon ajánlom, a szokásos Batiste minőség.

Összességében mind a négy terméket tudom ajánlani, de ha egyet kéne kiemelnem, egészen biztosan a samponkorong lenne az. Ti próbáltatok már szilárd sampont?

4 megjegyzés:

  1. Én még nem próbáltam szilárd sampont, valamiért az vele a prekoncepcióm, hogy a hosszú és nagyon dús hajammal csak kínlódás lenne.
    Kipróbáltam a Botanique (lehet ,nem jól írom) sampont, nem azt, ami nálad szerepelt, hanem a festett hajra valót, és bár a krémmánián nem nagyon dicsérik, nekem kellemes csalódás. Bár a hétvégén hatalmas öröm ért, mert Ausztriában voltunk, és az ottani DM-ben felfedeztem a régebben óriási kedvenc GLEM 48 órás frissesség sampot, ezért rögtön vásároltam is belőle hármat. Ez a sampon nálam kb. az egyetlen, ami tényleg azt adja, hogy két teljes napig tökéletes a hajam, és csak a harmadik napon lesz zsíros. Sok évvel ezelőtt Bécsből hordtam (ugyanígy hármassával), aztán a fiúk születése után már nem tudtam menni, de mikor bejött hozzánk is a Müller onnan be tudtam szerezni. Aztán úgy két-három éve megszüntették a forgalmazását, én pedig azt hittem, hogy megszűnt a termék. Azóta sem találtam helyette olyat, amivel ennyire elégedett voltam, úgyhogy képzelheted, mennyire örültem, amikor megláttam.
    Halkan jegyzem meg, hogy a DM igazán behozhatná azt a választékot, ami egy osztrák kisváros dm-ben van, mert pl. dobtam egy hátast, amikor pl. a Real Techniques ecseteket megláttam, sőt, ott már a Catrice tavaszi szortimentjét is megnézhettem, vettem is egy körömlakkot. De ugyanez igaz a bio élelmiszerekre is .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezt hittem amúgy, de alig kell átfutnom vele rajta a hajamon, máris baromira habzik, és tök jó :D
      Erről a GLEM márkáról még sosem hallottam, de rá fogok keresni. Beletrafáltál, mert pont ma délelőtt adtam le egy haaaatalmas Rossmann rendelést egy Németországban élő barátnőmnek, mert ott már fent van az új Catrice szortiment online is, és mellé 30% volt szinte mindenre a webshopban, az új termékekre is, és egyébként is megvettem volna őket itthon, de ugyebár drágábban.

      Törlés
  2. A Gliss Kurt én napi szinten használom, mert nagyon össze tud csomósodni és ragadni a hajam (göndör-hullámos átmenet) és nagyban meg tudja könnyíteni a hajfésülést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átérzem, ilyenkor télen a sál miatt hátul a tarkómnál volt hogy annyira összecsomósodott a hajam, hogy ki kellett vágni belőle :D

      Törlés