2022. február 26., szombat

Elfogytak #53

Mint néhányszor az utóbbi hónapokban, most is két részre fogom szedni ezt a bejegyzést, az első részben – ebben – az elfogyott testápolási és hajápolási termékekről, a következőben pedig az arcápolókról és a sminkekről számolok be. 



Az első adag terméket többször láthattátok már, többet közülük mindig újra is veszek, így nyilván pozitív véleménnyel is vagyok róluk. 


Vízangyal Hydro Fresh folyékony szappan: Krémmánia Boxban volt, nagyon érdekelt, hogy mit tud ez a márka. Kellemes, nem tolakodó illata volt, nem szárította a kezemet, de nem egy nagy szám.
Újravenném? Nem.

Cetaphil testápoló: illatmentes, gazdag állagú krém volt, éppen ezért egy kis mennyiség is bőven elég volt a teljes testemre, azt hittem, hogy sosem fog elfogyni. Én ennél jobban szeretem a kicsit könnyedebb testápolókat, de nem tudok rá rosszat mondani.
Újravenném? Nem. 

The Body Shop Peppermint Candy Cane testvaj: már nem kapható, mert a 2018-as karácsonyi kollekció tagja volt, de ennyi idő alatt sem romlott rám. Ezt az illatot csak ősszel-télen szeretem használni, és akkor sem mindig, ezért is sikerült csak mostanra elfogyasztanom. 
Újravenném? Talán, ha még lehetne kapni.

Lush Plum Puff tusfürdő: a neve megtévesztő, ugyanis sem a tusfürdőnek, sem a sütinek, amiről kapta a nevét, sincs köze a szilvához. Édeskés, kicsit fűszeres illata volt, ami egészen tartós is volt a bőrön, de szerintem vannak ennél különlegesebb termékek is a Lush kínálatában. Féláron vettem a karácsony utáni leárazásokkor egyébként, úgy megérte.
Újravenném? Talán.

Clinique Sparkle Skin testradír (mini): nagyjából két használatra volt elég ez a kiszerelés, úgyhogy messzemenő következtetéseket nem tudok róla levonni, de az biztos, hogy az én ízlésemhez túl finom szemcséjű, előbb gondolnám, hogy ez egy arcradír, éppen ezért nem is éreztem túl hatékonynak. Elég szokatlan volt a mentolos illata. 
Újravenném? Nem.

Sensodyne ProSchmelz Mineral Boost fogkrém: szeretem a Sensodyne fogkrémeket, nálam tényleg enyhít a fogérzékenységen, és nagyjából mindegy is, hogy melyik fajtát választjátok, mindegyik működik.
Újravenném? Igen, már meg is tettem.

L'Oréal Elseve Total Repair 5 pakolás: régebben is használtam ezt a termékcsaládot, szeretem az illatát és a hatását is. Semmi extra, drogériás viszonylatban megéri, főleg valamilyen kuponos akció alkalmával féláron.
Újravenném? Talán.

TIGI Bed Head Totally Beachin' balzsam: szokatlan, zselés állaga van, ez a mini kiszerelés három hajmosásig tartott nálam és amennyire lelkes voltam miatta, annyira nem csinál semmi különöset. Igaz, hogy azt ígéri, hogy elnehezítés nélkül adja vissza a haj nedvességtartalmát, de az én hajamat nem hidratálta eléggé.
Újravenném? Nem, de a samponjára még mindig kíváncsi vagyok azért.

John Frieda Detox Repair spray: mintha illatos vizet fújtam volna a hajamra, nem éreztem túl sok hatását. 
Újravenném? Nem.

L'Oréal Elseve Dream Long 8 Second Wonder Water hajápoló: nagyon bejött ez a vizes állag, a balzsam vagy pakolás után ad egy plusz tápláltságot és fényt a hajnak. Elég sokáig elég volt, pedig hetente egyszer legalább használtam és nem is sajnáltam a mennyiséget. 
Újravenném? Igen.

4 megjegyzés:

  1. A wonder watert nem merem kiprobalni mert alc. tartalmu, de kivancsi vok h a Mulleres Elvive es a DMes Elseve kozott van-e kulonbseg 🤔

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg nincs, csak országfüggő, hogy hol hogyan hívják :D

      Törlés
    2. Nekem Elvital néven van, Müllerből. :D Én is szeretem, én balzsam helyett használom. :) Van a Glissnek is egy hasonló terméke, az talán még jobb, de nagyon hasonló. :)

      Törlés
    3. Egy Gliss nekem is van, de még nem használtam annyit, hogy különösebb véleményem legyen róla. :D

      Törlés