2022. március 7., hétfő

Februári kedvencek | 2022

Február végén eléggé nagyot fordult a világ mindenkivel, de azért szokás szerint összeszedtem most a havi kedvenceimet. 

Régen voltam beauty témában annyira izgatott, mint amikor először olvastam róla, hogy a The Body Shop-nál utántölthető formában is lehet majd kérni tusfürdőket, samponokat, kézmosókat. Ez egyelőre csak budapesti Etele Plázában található The Body Shop üzletben elérhető, de remélhetőleg hamarosan minél több helyen megvalósul majd,  ide kattintva még többet olvashattok erről. A Barnängen Oil Intense tusfürdő Krémmánia Beauty Boxban volt, és amikor először olvastam, hogy vadrózsa olajat tartalmaz, rögtön úgy voltam vele, hogy tovább fogom adni. Aztán mégis megszagoltam és legnagyobb meglepetésemre tetszett az illata, egyáltalán nem emlékeztet rózsára. A csomagolás nem igazán passzol az állagához, ennél sűrűbb tusfürdővel még nem találkoztam, ezért igencsak küzdeni kell, hogy ki lehessen nyomni belőle. 

A Vichy Minéral 89 Probiotic Fractions szérum nem új kedvenc, de mostanában megint gyakrabban használom, sokszor hidratáló helyett is, mert a géles állaga ellenére maradéktalanul beszívódik és nem hagy maga után nehéz, ragacsos érzetet. Az utóbbi években szinte teljesen áttértem a por állagú púderekre, de a Maybelline Fit Me Matte + Poreless kőpúdert is egyre gyakrabban veszem elő, főleg a mattító hatása miatt, ráadásul nem oxidálódik a bőrömön, amivel mostanában többször is problémám volt, amikor mást használtam. A Laura Mercier Caviar Stick krémes szemfestékkel rosegold árnyalatban az volt elsősorban a célom, hogy minél gyorsabban elhasználjam, és közben jöttem rá, hogy mennyire könnyű használni és milyen szépen mutat rajtam. Mennyiségtől függően különböző hatást lehet vele elérni, és ha szemhéjalapot teszek alá, akkor a krémessége ellenére egészen tartós is. 

Több mint két hónapja használom már a Philips Sonicare ProtectiveClean 4300 elektromos fogkefét, amivel nagyon elégedett vagyok, és azért is szerettem volna megemlíteni, mert 40% kedvezménnyel rendeltem a H&M hűségprogramnak köszönhetően. Az egyik olvasóm hívta fel rá a figyelmem decemberben, hogy a fiókba belépve lehet igényelni egy kuponkódot, amivel egy kiválasztott Philips szépségápolási vagy babaápolási készüléket 40%-kal olcsóbban tudunk megvásárolni június 30-ig.

Kép: Warner Bros. Pictures

Teljesen véletlenül, egy ajánló miatt néztem meg A kezdő című filmet a tévében, és nem túlzok, ha azt mondom, hogy évek óta ez volt a legjobb vígjáték, amit láttam. Egyébként is szeretem az ilyen munkahelyi történeteket, Az ördög Pradát visel szintén Anne Hathaway-jel is az egyik kedvencem ebben a műfajban, de ez talán még jobb volt. A végét mondjuk szerintem eléggé összecsapták és volt pár elvarratlan szál, de annyira nem zavaró.

Kedvenc dalok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése