2022. március 12., szombat

Megbántam, hogy megvettem #18

Februárban szinte minden kozmetikumomat, sminktermékemet átválogattam, és megnéztem, hogy mi az, ami már nem jó vagy már nem szeretném használni. Elő is került néhány dolog, amire csalódásként tekintek. 

A Dove Powered by Plants eukaliptuszos termékcsalád tusfürdőjét nagyon szerettem, de a dezodor sajnos egyáltalán nem jött be. Túlságosan erős az illata, van benne valami furcsa fanyarság is, amit a tusfürdőnél nem éreztem, és a termék állaga is túl vizes, nehezen száradt meg kifújás után. A Fa Fresh & Free dezodor a hatása, pontosabban annak hiánya miatt nem lett a kedvencem, bár itt én voltam a hibás, mert az alumíniumsó mentes dezodorok általában nem szoktak működni nálam, és ez is ilyen. Az Ilcsi Zöld Szappan Krémmánia Beauty Boxban volt, tusfürdő gyanánt kezdtem el használni, de néhány alkalom után félre is tettem, mert egyszerűen mocsár szaga van, és mellé csikorgósra tisztította a bőröm, mintha tényleg egy szappannal fürödtem volna, amit nem igazán szeretek.

A Summer Fridays Jet Lag maszkot éveken át láttam külföldi videósoknál, mindenki teljesen odavolt érte, én viszont egyáltalán nem tudom használni, mert miután felkenem, néhány percen belül az egész arcom kipirosodik tőle. Nem fáj, nem viszket, de borzasztó látvány, és miután utánanéztem, sok helyen, többek között Krémmánián is olvastam olyan véleményeket, hogy másnál is előfordult ez. A Catrice Brow Definer szemöldökfilc az elmúlt évek egyik legnagyobb mellényúlása volt, mert pár perccel azután, hogy megrajzoltam vele a szemöldököm, konkrétan zöld színűvé változott rajtam! Emellett még akkor is folyt, ha kupakkal felfelé tároltam, nem lehetett vele vékony vonalakat húzni szinte egyáltalán. Most kijöttek egy új verzióval ebből, azt is megvettem, és remélem, hogy jobb lesz. A The Inkey List Chia Seed Curl Defining Hair Treatment pedig véletlenül került a képre, mert a múltkori csalódásokról szóló posztban már benne volt. Továbbra sem szeretem! :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése