2020. október 10., szombat

Zsákbamacska | Mi volt a Krémmánia Beauty Boxban? #7 - 2020 ősz

A legújabb Krémmánia Beauty Box témája ezúttal a Krémmánia kedvencek volt, így csupa olyan termék került a dobozba, amelyről sok elégedett véleményt írtak a felhasználók. A márkák alapján tudtam, hogy ezt mindenképpen szeretném majd megrendelni, de Éviéknek ismét sikerült meglepnie, és a rendelési hét elején egyik nap csengetett vele a futár.

Az AVON-tól egy True Colour Glimmerstick fekete szemceruzát kaptunk, ami igazi univerzális darab – már ha valaki szokott fekete szemceruzát használni, ami nálam mindennapos. Került a dobozba egy tégelyes Carmex Classic is, ami tudjátok, hogy az örök kedvenc ajakápolóm, egy jó ideje már nem is próbálkozom mással. A Dove Original dezodornak biztos vagyok, hogy sokan örültek, én az illatáért nem igazán vagyok oda, de azért szerintem el fogom használni. Amikor megláttam, hogy az Estée Laudertől egy teljes kiszerelésű Pure Color Envy Matte rúzs lapul a dobozban, majdnem sírva fakadtam, mert évek óta szeretném már kipróbálni, de az ára mindig eltántorított. Az enyém az 557 Fragile Ego árnyalat, ami egy téglás-vöröses szín, szinte tökéletes számomra, bár most sajnos a maszk miatt nem gyakran szoktam rúzst használni a hétköznapokon. Szintén nagyon örültem, hogy az ikonikus Advanced Night Repair szérumból is kaptunk egy mini, 7 ml-s kiszerelést, mert ezt is leginkább az ára miatt nem próbáltam még ki soha.

A Geek & Gorgeous 101 HA 5 Rich szérumot szerintem senkinek sem kell bemutatnom, többször újravettem már, a Light változatról pedig anno tesztet is írtam. A Helia-D-től egy hidratáló kézkrém érkezett, ami szintén univerzális, ráadásul az őszi-téli időszakban kifejezetten jól fog jönni. A Himalaya Herbals Sparkly White fogkrém ismét egy olyan termék, amit már szinte unásig mutogattam, évek óta csak az ő fogkrémeiket használom, többek között ezt is. Az Ilcsi 7 Gyógyfüves Pakolás újdonság számomra, nem is nagyon szeretem az arcmaszkokat, de a sok 5 csillagos vélemény miatt lehet, hogy mégis ki fogom próbálni. A Moyra Gel Look körömlakk megérdemelten van itt, amikor még sok-sok éve én is festettem a körmöm, több lakkom is volt ebből a termékcsaládból, és nagyon szerettem őket. Az én dobozomban a 905 Béatrice árnyalat volt, ami egy hideg, pinkes beütésű piros. Az Estée Lauder termékek után a TRESemmé Biotin + Repair 7 sampon érdekel leginkább, mivel szeretem a márkát, de sampont még sosem próbáltam tőlük. Végül pedig egy Uriage Eau Thermale termálvíz spray is volt a dobozban, amit elteszek a nyári időszakra, mert akkor előszeretettel használom ezeket. 




Összességében nekem talán ez volt a kedvenc dobozom eddig, mert szerintem jól kihasználható és tényleg sokak által kedvelt termékek kerültek bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése