2020. szeptember 28., hétfő

Kedvenceim újratöltve | 2019 Szeptember

Ezúttal a tavalyi, 2019-es szeptemberi kedvenceimet veszem górcső alá, amiből néhány kivétellel sok termék még a mai napig a kedvencem. 

NIVEA kék agávés és levendulás Clay Fresh tusfürdőt nem vettem újra többet, ellenben a zöld, balzsalikomos változatot többször is. A Clinique Moisture Surge Overnight Mask intenzív hidratálót sem szereztem be újra, mert egy ideje lecseréltem a Moisture Surge termékcsaládot a Neutrogena Hydro Boost termékekre, de valami jó kis akcióban szívesen megvenném újra. A Pantene Intensive Repair hajpakolásból többet is elhasználtam, és már rengetegszer említettem, hogy a Pantene a kedvenc drogériás hajápolási márkám. A Tangle Teezer Wet Detangling hajkefét azóta is használom, és jó pár éve nem is veszek már másmilyen fésűt.

A Cover FX Blurring Primerét elhasználtam, de rá kellett jönnöm, hogy én nem igazán szeretem az ehhez hasonló, szilikonos állagú sminkalapokat. A Lancôme Teint Idole Ultra Wear alapozó továbbra is hatalmas kedvencem, és még mindig meg szokták jegyezni, ha ezt használom, hogy milyen jó a sminkem, vagy milyen szép a bőröm. A Real Techniques Expert Face Brush ecsetet leginkább a krémesebb állagú alapozókhoz használom szívesen, de krémes pirosítókkal is jól működik. A Colourpop x Zoella Brunch Date palettát gyakran használom natúr sminkek készítéséhez, sőt, azóta kedvenc árnyalataim is vannak belőle. A PUPA Made To Last Lip Duo folyékony rúzst 020-as árnyalatban idén nyáron is sokat volt rajtam, de amióta az irodában is maszkot kell hordani, már egyáltalán nem bíbelődöm a rúzsozással. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése