2020. június 14., vasárnap

Szerzemények #47 | Home office utáni minden egyben

Túlzás lenne azt mondani, hogy amint kinyitottak az üzletek, megrohamoztam őket, de az első héten, amikor újra bejártam dolgozni, bizony betértem néhány helyre, hogy szemügyre vegyem az újdonságokat. Úton van néhány külföldi rendelésem is, amiket még tavasszal adtam le, de a jelen helyzetre való tekintettel sajnos azok még nem értek ide. 


NYX Professional Makeup Bare With Me Hemp SPF 30 Daily Moisturizing Primer nem olcsó, teljes áron közel 6000 forintba kerül, de annyira kíváncsi voltam rá, hogy végül beadtam a derekam. Főként a benne levő fényvédő miatt vettem meg, de persze nem önmagában használom, csak kiegészítésként a sima, arcra való fényvédőm mellett. Néhányszor már használtam, egyelőre szeretem, de még nem szeretnék messzemenő következtetéseket levonni. A Neutrogena Hydro Boost sminklemosó kendők a kedvenceim, és tudom, hogy több szempontból sem ajánlott ilyesmit használni, és nem is ez a preferált arctisztító módom, de szeretem, ha van itthon. Megvettem a Catrice Brush Ink Tattoo Liner szemhéjtusát is, mert bár a Calligraph Pro Precise a kedvencem tőlük, de érdekel, hogy mit tudhat egy ecsetes fejű tus. 
Tudhatjátok, hogy a Pantene az egyik kedvenc drogériás hajápoló márkám, ezért amint megláttam az új Grow Strong termékcsaládot, rögtön felkeltette az érdeklődésem. Egyelőre csak a hajpakolást vettem meg, és remélem, hogy legalább olyan jó lesz, mint a többi termékük. A Balea Professional After Sun napozási utáni ápoló krémet is beszereztem, mert bár konkrétan napozni nem szoktam, de önmagában a napfény is száríthatja a hajat. Könnyed, zselés állaga van, meglátjuk, hogyan teljesít majd. A Kneipp Goodbye Stress fürdősó az egyik kedvencem, és sajnálom, hogy csak ilyen kis tasakos kiszerelésben lehet kapni. A Sagrotan Tropical folyékony szappan pedig abszolút impulzusvásárlás volt, de mivel dinnye illatú, nem tudtam otthagyni - ráadásul most egyébként is elég sok folyékony szappant használunk. 


Éveken át mindig 5-10 bontatlan tusfürdő sorakozott a fiókomban, áprilisra azonban eljutottam odáig, hogy mindössze kettőt használtam, és egy sem maradt már tartalékba. Pont ekkor jöttek be hozzánk is a NIVEA Fresh Blends tusik, amelyek közül legjobban a dinnyéset szerettem volna megvenni - azóta sikerült is, csak lemaradt a képről -, de végül a másik két illat is a kosaramban landolt. Ezen kívül vettem két Balea tusfürdőt is, ezeknek frissítő, nyárias illata van, semmi extra. Az elmúlt idők legjobb vétele azonban a Yope Vanilla & Cinnamon folyékony szappan volt, ami egyszerűen isteni. Nem olcsó, de hatalmas kiszerelés, és olyan illata van, hogy nem bánnám, ha lenne belőle parfüm. Én ezt Notinoról rendeltem, mert drogériában még nem láttam ekkora választékkal a márkát, és azóta más termékeket is kinéztem már tőlük. 


Megrendeltem a Radox Feel Hygienic Moisturise folyékony szappant is, mivel ezekből mint már említettem, érthető módon rengeteg fogy mostanában. Fogyóban van a jelenleg használt hajvégápoló olajam, ezért az Isana Hanf & Macadamia verzió mellett döntöttem. Vettem egyet a L'Oréal Stylista #Bighair szárazsamponból is, ez már a sokadik flakon. 
Korábban nem használtam még semmit a Revolution bőrápolási vonalából, de most kipróbálom a 10% Matrixyl szérumot. Szerencsére nem kell sok problémával megküzdenie, mert még nincsenek ráncaim. Az egyik kedvenc tavaszi-nyári arckémem a Neutrogena Hydro Boost Water Gel, és bár mostanában főleg újdonságokat próbálgattam, szeretnék visszatérni rá. Újdonság viszont a Rexona Maximum Protection Confidence spray dezodor, aminek a krémes változata évek óta szinte az egyetlen izzadásgátló, ami valóban működik rajtam. Néhány hete már használom, és elégedett vagyok vele, bár önmagában még nem mertem kipróbálni. Végre beszereztem egy Inglot Duraline-t is, amiről rengeteg jót hallottam mindenkitől, de kicsit mindig sokalltam az árát. Mostanra viszont már tudom, hogy mennyire kevés kell belőle, ezért nem bántam meg, és valószínűleg életem végéig kitart majd. Végül pedig a legutóbbi kívánságlistás bejegyzésben is mutatott Bourjois Velvet The Pencil rúzsceruzát is megvettem 016 Rouge Di'Vin árnyalatban, ezt viszont még nem próbáltam ki.

Ti többet, kevesebbet vagy ugyanannyit vásároltatok a karantén alatt? :)

2 megjegyzés:

  1. Szia Kamilla! Nekem is csak ez a Rexona dezodor vált be, szintén a krém verzió, viszont nagyon könnyen befogja a ruhákat sajnos. Te nem tapasztaltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy minimálisan talán, ha túl sokat viszek fel belőle, de nem jellemző, pedig szinte csak fekete ruhákat hordok. Én egyébként este kenem fel, úgy reggelre teljesen eltűnik.

      Törlés