2020. június 11., csütörtök

Májusi kedvencek | 2020

Május nagy része még otthoni munkával telt, de pár hete már mi is visszatértünk az irodába, aminek örülök is, meg nem is. Egyelőre még nem szoktam meg, hogy legutóbb, amikor utcán voltam, még kabátban jártunk, most pedig hirtelen 30 fok van. 


A Balea Schöner Föhnen hajszárításhoz való spray igazából teljesen impulzusvásárlás volt még pár hónappal ezelőtt, de tetszett benne, hogy az összetevőlista nem denaturált alkohollal kezdődik, és nem is olajos állagú. Leginkább azt szeretem, hogy kevésbé szöszölődik a hajam szárítás és vasalás után, ha ezt használom, emellett pedig kicsit egyenesít is. A Dove Powered by Plants Eucalyptus tusfürdő olajjal is nagyon elégedett vagyok, mivel az állagának köszönhetően még hidratál is, én pedig sokszor lusta vagyok testápolózni. Az illata nem túl erőteljes, és az eukaliptusz mellett némi citrusos beütést is érezni. 
A Geek & Gorgeous 101 A-Game 5 retinal szérum régóta az egyik legjobb arcápolási vásárom volt, a The Ordinary retinolos szérumát cseréltem le rá, aminek nem sikerült megbarátkoznom az olajos állagával. Nyilván még jó ideig használnom kell ahhoz, hogy átfogó véleményt tudjak alkotni róla, de állag és használat tekintetében egyértelműen tarolt eddig. Nemrég megvettem a Carmex Watermelon dinnyés változatát, ami isteni, és egyáltalán nincs mellette az a fura kámforos íz, amit sokan nem szeretnek az eredetinél. Hatásra egyébként ugyanolyan, mint a sima Carmex.


A Smashbox Photo Finish Primerizer primer továbbra is az egyik kedvencem, mivel bár szilikonos állagú, de mellé érezhetően hidratál is, ugyanakkor nem fényesedik ki gyorsabban a bőröm, ha ezt használom. A Colourpop Pretty Fresh hialuronsavas fixáló spray is gyorsan bekerült a mindennapi sminkrutinomba. Aki a ragyogó hatást kedveli, az csalódni fog, mert én nem vettem észre, hogy fényesebb lenne tőle a bőröm, de szépen összeolvasztja a sminket a bőrrel. Arra viszont oda szoktam figyelni, hogy a szemsminkem elkészítése előtt használjam, mivel úgy vettem észre, hogy másképp hajlamos begyűrődni a ráncokba a szemfesték, hiába várok száradásig. 
Amennyire nem keltette fel az érdeklődésem a megjelenésekor, annyira gyakran használom az utóbbi hónapokban Colourpop So Jaded palettát. Tetszik, hogy vegyesen vannak benne hideg és meleg árnyalatok, ráadásul néhány igencsak különleges szín is lapul benne. A  préselt glittereket nem használom belőle, de annyi baj legyen. A MAC In Extreme Dimension szempillaspiráljából korábban csak egy mintát próbáltam, de annyira meggyőzött, hogy egy karácsonyi csomagban megvettem belőle a teljes kiszerelést. Ez nagy szó, mivel egy közel 8000 forintos szempillaspirálról van szó, de egyszerűen nem tudok rá rosszat mondani. 


Az otthon töltött hónapok alatt teljesen ráfüggtem az RTL esti műsoraira, minden héten megnéztem a Cápák közöttet, az Isten veled, Magyarországot és a Bűnös lelkeket is - na meg szombatonként a Mellékhatást. Sajnos mostanra ezeknek mind vége, de remélem, hogy később majd folytatják őket.  


Élelmiszereket nem gyakran szoktam mutatni, de májusban több dobozzal is elfogyasztottam az Alpro Dolce vaníliás rizstejből, ami nálam nagy szó, mivel alapvetően egyáltalán nem vagyok oda a növényi tejekért. Emellett kipróbáltam a Hester's Life granolákat is, ami tudom, hogy egy időben nagyon ment az Instagramon, és boldog boldogtalan ezeket reklámozta. Nem olcsó, de néha-néha belefér, egyelőre a kókuszos a kedvencem. (Ami már el is fogyott, úgyhogy nem tudtam lefotózni.)

Kedvenc dalok:

Nálatok visszatért már minden a régi kerékvágásba? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése