2020. június 20., szombat

Zsákbamacska | Mi volt a Krémmánia Beauty Boxban? #6 - 2020 tavasz

A kommentek alapján a legújabb Krémmánia Beauty Boxot hatalmas érdeklődés övezte, és ha jól tudom, rekordidő alatt el is fogyott ismét, de ha lemaradtatok róla, ennél a videónál még nyerhettek egyet. Én ezt a darabot a Krémmánia csapatától kaptam, amit ezúton is nagyon köszönök. :)



A nevéhez is illően ebben a dobozban sminktermékek és arcápolók voltak, a következő márkáktól: Annabelle Minerals, Apivita, AVON, Biola, Essence, Eveline, Helia-D, Yves Rocher, Revolution és L'Oréal. 


Az Yves Rocher Pur Bleuet kétfázisú sminklemosónak nagyon örültem, mivel évek óta ezt használom, és pont mostanában fogyott el, amit pedig helyette vettem, az a nyomába sem érhet. Apivita terméket még sosem próbáltam, és őszintén ez a szőlős arcmaszk sem győzött meg, mivel nem használok arcmaszkokat, de a Krémmániás vélemények alapján úgy látom, hogy elég sokan kedvelik a márkát. A Helia-D Aquaboom hidratáló krémgélt viszont már alig várom, hogy kibontsam, a leírása alapján ígéretesnek hangzik. A Biola Bio Bearberry Age Control szemkörnyékápolóról sajnos azt olvastam több embertől is, hogy irritálta a szemkörnyéküket, az ekcéma miatt pedig nem merek kockáztatni, ezért kénytelen leszek továbbadni valakinek. 


Az Essence Shine Last & Go körömlakkokat szerintem senkinek sem kell bemutatni, az én összeállításomban a 15 heatwave árnyalat lapult. Az Annabelle Mineralstól egy átlátszó, matt porpúdert kaptunk, ami jól jön, mivel most éppen a púderekre kattantam rá. Tőlük egyébként korábban vettem már egy ásványi por állagú alapozót is, amivel egészen elégedett vagyok. Sok Revolution terméket használtam már, de a Strobe highlighterek valahogy mindig kimaradtak, most viszont ezt is kipróbálhatom Ever Glow Lights árnyalatban. Tőlük egyébként még szemhéjpúder paletta vagy bronzosító is lehetett volna a dobozban. Az AVON True Matte Legend rúzsokat még nem próbáltam, de most itt az ideje, főleg, hogy az Ultimate árnyalat egy univerzálisnak tűnő bordó szín. Az Eveline Cosmetics Eye Max Precision szemceruza unalmasnak tűnhet, én viszont örülök neki, mert a csomagolás alapján egy szürkés árnyalatú barnáról van szó, drogériás viszonylatban pedig szinte minden barna szemceruza túl meleg tónusú. Végül pedig a L'Oréal Volume Million Lashes szempillaspirálból kaptam egyet, amit bármilyen meglepő, de még sosem használtam, pedig már akkor a top drogériás spirálok között volt, amikor elkezdtem a blogot. 

Összességében én elégedett vagyok a doboz tartalmával, még akkor is, ha van 1-2 dolog, amit nem fogok tudni kihasználni. Az általam már ismert márkák közül egy kivétellel olyasmi került bele, amit számomra is újdonság, kozmetikumokkal kísérletezni pedig mindig jó móka. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése