2019. március 26., kedd

Kívánságlista #17

Az utóbbi időben igyekeztem a lehető legmegfontoltabban vásárolni és csak olyasmit venni, amire valóban régóta vágyom, vagy igazán jó akcióban juthattam hozzá. Nem szeretnék felhalmozni, így ha valami nagyon megtetszik, inkább megvárom, amíg egy ahhoz hasonló termék elfogy, és a helyére újdonságot veszek - ennek mentén néztem ki a most bemutatandó kozmetikumokat is. 


A Palmolive nemrég kijött az új agyagos tusfürdőivel, amik eléggé felkeltették az érdeklődésemet, ráadásul az illatuk is nagyon finom. Jelenleg még használgatom el a kollekcióm, de ki fogom próbálni őket hamarosan. Rengeteg jót olvastam a Davines Oi hajápolási vonaláról, azon belül is a balzsamot néztem ki magamnak. Bár nem olcsó, de szerencsére kapható belőle utazó kiszerelés is, először azt fogom beszerezni. A hajápolásnál maradva az Etude House Silk Scarf Repair hajápolót és a Tangle Teezer Wet Detangling hajkefét is szeretném mégvenni, mert mindkettőről sok jót olvastam és úgy gondolom, hogy javítani tudnának a hajam állapotán. Nemrég elfogyott a Geek & Gorgeous hámlasztóm, amit bár szerettem, de most még nem fogom újravenni, mert szeretnék helyette valami újdonságot kipróbálni, ami valószínűleg a Pixi Glow Tonic hámlasztója lesz. Egyetlen problémám vele, hogy a teljes méret hatalmas, szinte biztos, hogy előbb romlana rám, minthogy elhasználjam, ezért a kis kiszerelést vadászom mindenfelé.
Nemrég újra előkerült egy mintám az Estée Lauder Double Wear alapozóból, ami végképp meggyőzött, így amint elhasználok egy alapozót a meglevők közül, beruházok majd rá. A Maybelline Superstay púderalapozót jelenleg még szerintem nem lehet kapni sehol, de amint megjelenik, megnézegetem, mert egyre inkább szeretnék kipróbálni egy por állagú alapozót. Végezetül pedig egy mini Ofra folyékony rúzs összeállítást néztem ki, mert egyrészt szinte csak pozitívumokat a formuláról, másrészt tetszik, hogy kis kiszerelésű rúzsokról van szó, amiket talán el is tudok majd használni valaha. Egyébként úgy döntöttem, hogy innentől nagyrészt csak folyékony matt rúzsokat fogok vásárolni, ugyanis megfigyeltem magamon, hogy nem igazán használom a "sima" rúzsaimat, ugyanis nem elég tartósak az ízlésemhez, egyszerűen nincs se kedvem, se energiám őket minden orrfújás után igazítgatni.

Ez tehát a jelenlegi kívánságlistám, majd meglátjuk mi az, amit ténylegesen beszerzek róla.

9 megjegyzés:

  1. A Pixi tonikkal én is szemezek egy ideje. Remélem, hogy a Maybelline púder nálunk is lesz. Nagyon kíváncsi vagyok az új Urban alapozójukra is.
    A Double Wear alapozóból én a Nude-ot használom és nagyon megszerettem. Annak gyengébb a fedése és vízbázisú.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na rajtam az biztos, hogy borzasztó lenne, mert azt ígéri, hogy hidratál :D

      Törlés
  2. Az Etude House hajápolót én is régóta nézegetem, ha netán megveszed kíváncsi leszek. Van egy rakat hasonló jellegű termékem, így nálam soká lesz aktuális azt hiszem. A hajkefe megvan, és tényleg nem rossz! És úgy mondom ezt, hogy egyébként nem vagyok hajkefe-párti. Csak számomra a fekete jobb lett volna, mert hennázom a hajam és ezt megfogja, bár maradéktlaanul le lehet tisztítani róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most is Tangle Teezert használok ugye, de valamiért bekattant, hogy nekem kell egy ilyen is :D

      Törlés
  3. Ah, a rúzsokról hasonlóan gondolkozok én is, hiába próbálkozom a sima rúzsokkal, a matt folyékony ajakrúzsok váltak be leginkább. A javítani tudna a hajad állapotán alatt mit értesz? Olyan szép hajad van :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Undorító az alja tényleg, nem akarod látni :D Le kéne vágnom már megint...

      Törlés
  4. Szia!

    Mini Ofra folyékony rúzscsomagot te hol találtál megvételre? Én próbáltam rákeresni de nem adott ki semmi érdemlegeset.
    Köszönöm a segítséget. :)

    VálaszTörlés