2019. március 16., szombat

Kedvenceim újratöltve | 2017 Március

Ebben a hónapban 2017-be ugrunk vissza, azon belül is a márciusi kedvenceimhez. Érdekes tanulságokat vonhatok le, ugyanis meglehetősen sok olyan terméket találtam ebben a válogatásban, amiket mostmár egyáltalán nem sorolnék a kedvenceim közé, de nézzük is ezeket részletesebben. 


A Balea Regebogen tusfürdőből anno annyira betáraztam, hogy még a mai napig van itthon belőle két flakonnal - még idén júliusig jó, szóval bőven lesz időm elhasználni -, pedig annyira nem volt extra egyébként, a Duschdas Ich fühle mich frei tusfürdőt pedig azóta is imádom. A Balea Vanilla Berry hab állagú testápolót nem emlékszem, hogy elhasználtam-e végül teljesen, mert az illata hosszú távon eléggé fullasztó volt. A MARK kávés testradírt elhasználtam, de nem vettem újra, és nem is fogom, mivel a Dove testradírjaival teljes mértékben meg vagyok elégedve. Az Eucerin Even Brighter hidratáló krémből mostanra már elfogytak a mintáim, de jópárat elhasználtam, és szerettem később is.
A Catrice HD Liquid Coverage alapozót először nem igazán jött be, majd írtam róla egy tesztet, ahol már jó véleménnyel voltam róla, az utolsó időkben viszont már megint nem viselkedett jól rajtam, szóval elég nyögvenyelősen fogyott el, és igazából azóta sem tudom, hányadán állok vele. Az Essence Stay All Day porpúdert elhasználtam, nagyon szerettem, de kivonták a forgalomból. A Lovely Nude Make Up Kit palettát nemrég ajándékoztam el egy kolléganőmnek, mert már nem éreztem, hogy szükségem van rá a jelenlegi kollekciómban, azonban továbbra is szuper drogériás palettának tartom. A Catrice Slim'matic Ultra Precise szemöldökceruza azóta is a kedvencem, számtalanszor újravásároltam már, a wet n wild Megalast rúzskollekció Vamp It Up árnyalatát viszont mostanában már nem igazán használom, mert jobban szeretem a tartósabb folyékony rúzsokat. Végezetül pedig a L'oreal Infallible 2-in-1 folyékony rúzsok Permanent Blush árnyalatát említettem a kedvenceim közül, amiből azóta több színt is vettem, és a mai napig szívesen kenem fel őket, főleg a tartósságuk miatt.

Összefoglalva tehát meglehetősen kevés termék maradt a kollekciómban ebből a havi kedvences válogatásból, ami számomra is meglepő, mert nem tartom magam olyan embernek, aki csak úgy hirtelen felindulásból valamit kedvencnek titulál.

2 megjegyzés:

  1. Végre valaki, aki szintén nem csak jót ír a Catrice alapozójáról :D viccet félre téve, én kettőt használtam el 2 különböző árnyalatban én még mindig nem tudom, mi a véleményem róla :D A Balea tusfürdőről pedig valamiért eszembe jutott a macaronos (csokis-fügés) limitált kiadás, amit nagyon nagyon szerettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy lehet, hogy meg kéne próbálkoznom egy világosabb árnyalattal belőle - most, hogy már van -, meg másik primert használni alá, de őszintén szívesebben veszek új alapozókat, minthogy kiderítsem, mit gondolok végülis róla :D

      Törlés