2017. december 23., szombat

Teszt | Maybelline Burgundy Bar paletta

Szerintem nem volt még termék, amiről annyian szerettetek volna tesztet, mint erről a palettáról, és egyben ez nyerte a "termék-ami-után-a-legtöbbet-rohangáltam" díjat is. Hónapokig járkáltam a drogériákba, a kuponos napok alatt sem találtam rá, és igazából azóta sem láttam még kint sehol, úgyhogy végül Prágában leltem rá, itthon pedig egyelőre legkönnyebben Notinoról szerezhető be. Lelövöm a poént: ez a kedvenc palettám az összes meglevő közül, még nem-drogériás viszonylatban is simán felveszi a versenyt - szerintem. 


A csomagolás nincs túlgondolva, semmi extra, viszont strapabírónak és masszívnak tűnik. Egy tükör elférhetett volna benne, de mivel - általában - leragasztva árulják, ezért még vásárlás előtt ellenőrizhetjük a kis ablakon, hogy minden szín egyben van-e. A benne található kétvégű ecsetes-szivacsos applikátort én nem használom, de ha éppen nincs semmi más kéznél, jó lehet.


Az utóbbi hónapokban teljesen odavagyok a bordós-téglás meleg árnyalatokért szemhéjpúderek tekintetében, ezért is szerettem volna a magaménak tudni ezt a palettát, amikor pedig megláttam más blogokon, hogy mennyire jó minőségű, már biztos voltam benne, hogy kelleni fog. Hát, nem csalódtam. A festékek elképesztő pigmentáltak, szinte már krémesek, és hihetetlenül jól terülnek, ugyanakkor satírozni is egy álom őket. Elég sok már-már glitteresen csillámos szín van benne - és csak kettő matt -, ami sokaknak túlzás lehet hétköznapra, de én simán felteszem őket bármikor, főleg mivel szinte egyáltalán nem porolnak és hullanak alá nap közben, egy jó szemhéjalappal 8-10 órán át is pont olyanok, mint amikor felvittem őket. Sőt, én azt vettem észre, hogy 1-2 órával a sminkelés után még jobban összeolvadnak a színek, és szebb a végeredmény. A mozgó szemhéjra szinte az összes színt ujjal szoktam felvinni, így még intenzívebb lesz a hatás, de mint már fentebb is említettem, ecsettel is jól eldolgozhatók. Nekem személy szerint nem szükséges bele egy matt bőrszín bőrszín, mert nem szoktam ilyesmit használni, de mások lehet, hogy hiányolnák.


Bal oldal: alsó sor, jobb oldal: felső sor
Összesen 9,6 gramm terméket tartalmaz, tehát egy szín kicsivel kevesebb, mint egy grammos. Mint már említettem, a beszerzése egyelőre még elég nehézkes, de átlagosan 4-5 ezer forintba kerül, csakúgy, mint a márka többi tizes palettája, és ezesetben ki tudom jelenteni, hogy szerintem még a teljes árát is megéri.

Összességében már több, mint egy hónapja oda meg vissza vagyok érte, ha szeretitek az ehhez hasonló színeket, és engem kérdeztek, akkor mindenképpen szerezzétek be, mert nem tudok rá rosszat mondani. Persze nem vagyok sminkes, lehet, hogy vannak hibái, amik nekem, átlagfelhasználónak nem hibák, én viszont személy szerint így érzek vele. 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a paletta, és igen, még mindig nem láttam üzletben, pedig, ha Müllerben, DM-ben, vagy Rossmannban járok, mindig nézem... De azt hiszem, most már legfeljebb kipróbálom a tesztert, és ha meg is veszem, csak valamilyen kuponos napon. A héten megérkezett ugyanis a Jaclyn Hill palettám a Beauty Bayről, és most jelenleg úgy érzem, Jaclyn a legjobb barátnőm, pedig én még videóját sem láttam :D Egy csoda az a paletta, ráadásul amellett, hogy szuper minőségű, és csodásak az árnyalatok, valahogy arra késztet, hogy lépjek ki a megszokott kereteim közül, és próbáljak ki új dolgokat. A tegnap esti céges vacsira például sikerült vele olyan szemsminket rittyentenem, hogy életemben még ilyen nem volt, és mindenki azt kérdezte, kozmetikusnál voltam-e sminkeltetni :)


    Most pedig engedd meg, hogy nagyon kellemes karácsonyt, és boldog új évet kívánjak neked! Kívánom, hogy a jövő évben is sok ilyen szuper posztot tudj megosztani velünk, mert én tényleg nagyon szeretem. Ha csak egy blogot nyitok meg egy nap, akkor az a tiéd, mert gyakran vannak új posztok, és végtelenül szimpatikus, hogy minden megjegyzésre válaszolsz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem valahogy Jaclyn nem szimpatikus, de a palettája kétségkívül szép, én is gondolkodtam rajta, hogy megrendeljem, de aztán rájöttem, hogy rengeteg palettám van így is, néha már nem is tudom, melyikhez nyúljak :D Viszont próbálkozásra tényleg jó, ha valaki nem sminkel gyakran extra színekkel, akkor igazából azzal az egy palettával meg van oldva majdnem minden.
      Köszönöm szépen, nektek is kellemes ünnekepet! Mostanában a suli miatt nem sikerült annyira tartanom a menetrendet, amit kitaláltam, jövőre a szakdoga mellett meg végképp fogalmam sincs, hogy tudom-e majd, de lesz valahogy :)

      Törlés
  2. Én is már régóta szemezgetek ezzel a palettával, lehet az újév elején be is szerzem, úgy sincs még ilyen burgundi palettám, úgyhogy kíváncsi leszek rá :)
    Kellemes ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, viszont kívánom! :) Elég szomorú, hogy még mindig vadászni kell, de talán már év elején kint lesz több helyen.

      Törlés
  3. Fantasztikus ez a paletta. Én is imádom, mióta megvan szinte csak ezt használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Az első paletta, amit talán el is használok majd :D

      Törlés