2017. december 19., kedd

Internetes pénzkeresés | Bonusway

Ezzel a poszttal folytatom az internetes pénzkeresésről szóló sorozatom, azonban ezúttal nem piackutatásról, hanem a saját vásárlásaink után szerzett bónuszokról lesz szó. Már előre leszögezem, hogy több videós és blogger szponzoráció formájában mutatta be ezt az oldalt, engem viszont nem kerestek meg, nem kértek meg és nem is fizettek azért, hogy hirdessem őket, de úgy gondolom, hogy mivel én is regisztráltam, megosztom veletek, hátha érdekesnek és hasznosnak találjátok majd.


A Bonusway* egy olyan oldal, amely webshopokat gyűjt össze, amelyek jutalékot fizetnek a vásárlók eljuttatásáért, a cég pedig ennek a jutaléknak egy részét megosztja a regisztrált felhasználókkal.  Azt olvastam, hogy külföldön már régóta jelen vannak ehhez hasonló oldalak, Magyarországon viszont ez az első. Olyan webáruházakkal vannak partnerségben, mint az eBay, Aliexpress, Booking.com, Lookfantastic, The Body Shop, ASOS, meg még rengeteg másik, amelyekről sokan vásárolunk, és általában a vásárlás összegének 4-6%-át kapjuk vissza. Ehhez mindössze annyit kell tenni, hogy regisztráció után az oldalon található linkről nyitjuk meg az adott webshop oldalát, majd amint az visszaigazolta a Bonuswaynek a vásárlást, a jutalékot a fiónkunkban jóváírja, valahogy így:

Forrás: www.bonusway.hu

3000 forint jutalék összegyűjtése után kérhetjük a pénz átutalását PayPal-re, vagy bankszámlára. Fontos, hogy amikor vásároltok, kapcsoljátok vagy függesszétek fel a reklámblokkolókat, amennyiben használtok ilyesmit, mert másképp nem biztos, hogy átmegy a vásárlás a rendszeren, mivel kitörölheti a cookie-kat. Van mobilapplikációjuk is, ez plusz könnyebbség. Én még csak gyűjtögető fázisban vagyok, nem értem még el a 3000 forintos határt, de úgy gondoltam, megosztom azért veletek ezt a lehetőséget, és updatelek majd a kifizetéssel kapcsolatban, amint tudok.
*A fentebb található link az az én saját linkem, amin keresztül hogyha regisztráltok, az első Bonuswayes vásárlásotok után +1000 forintot jóváírnak nektek, valamint én is ugyanennyit kapok, ha minimum 200 forint jutalékotok összegyűlik.

UPDATE 1: 2018.07.19-én elértem a 3000 forintos határt, így elindítottam a PayPal kifizetést. Azt írták, hogy a pénz néhány napon belül a számlámon lesz.
UPDATE 2: másnap reggel pedig már meg is érkezett a kifizetés, rendkívül gyorsak voltak.

Remélem, hogy tudtam újat mutatni, és hasznos volt ez a rész is, valamint írjátok meg, ha hallottatok erről az oldalról, vagy esetleg már próbáltátok is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése