2017. december 7., csütörtök

Szerzemények #38 | Cult Beauty, Prága, Joy-napok...

Az utóbbi időben kicsit megcsúsztam a szerzeményes bejegyzésekkel, de mostanra végre beértem magam, és meg tudom mutatni az elmúlt körülbelül két hónap vásárlásait. Sok izgalmas terméket vettem, amik közül néhányat azóta már ki is próbáltam, úgyhogy nézzük, milyen - számomra - újdonságokat sikerült beszereznem. 


A Cult Beauty-n októberben minden Bleach London termékre ingyen szállítás volt. Ez egy angol hajápolási márka, ami sminktermékeket is árul, de engem leginkább a hajra való dolgaik érdekeltek. Rendeltem egy Sulph Obsessed sampont, amiben egyáltalán nincsenek szulfátok, valamint egy Hair Elixir hajápolót. Igen ám, de ezutóbbi helyett véletlenül egy Becca Nudes szemhéjpúder paletta érkezett, ami jóval többe kerül, mint a hajolaj, ám a cég hihetetlenül kedves és együttműködő volt, még kábé ők kértek bocsábatot a hibáért, így azon felül, hogy elküldték nekem az eredetileg rendelt terméket, a palettát meg is tarthattam. Sosem próbáltam még ilyen magas árkategóriájú szemhéjpúdert, úgyhogy azóta szorgosan használgatom, nemsokára pedig egy Tényleg megéri?! poszt is érkezik róla.
A Yankee Candle-től megrendeltem mind a négy karácsonyi limitált tartot, hogy legyen mit égetni az ünnepi időszakban.


November elején Prágában jártam, ahol van Sephora - nem is egy -, így tudtam, hogy egy Kat Von D Everlasting Liquid Lipsticket mindenképpen szeretnék venni. A Malice árnyalatra esett a választásom, mert igazán tartós narancsszínű rúzsom még nem nagyon van. Egy sajátmárkás Sephora Cream Lip Stain folyékony rúzst is vettem a 25-ös árnyalatban, valamint két Trend It Up Contour & Glide ajakceruzát, mert ezeket a színeket itthon még nem lehetett akkor kapni. A kinti Rossmannban sikerült lecsapnom két olyan Maybelline újdonságra is, amiket hetekig vadásztam itthon, az egyik a The Burgundy Bar paletta, a másik pedig a Superstay Matte Ink folyékony rúzs 50 Voyager árnyalatban.


A Balea Sweet Melon és Tropical Coconut szárazsampont szintén nem lehetett még kapni itthon, amikor az ottani DM-ben rájuk találtam, ahogy a Balea Winter Protect hajbalzsamot sem, de mostmár mindhármat megtaláljátok az üzletekben. A Balea Erholsame Momente fürdősót azóta sem láttam még, és a Palmolive samponokat sem árulják Magyarországon valamiért. A Sephorában vettem még egy Yuzu radírozó hatású arctisztító kendőt, a krémminta pedig ajándékba járt a vásárláshoz. 


A Joy-napos vásárlást nem vittem túlzásba, de nem is terveztem. Nem volt rá kupon, de rettentő kíváncsi voltam a Balea Spray-On Trockenspülung néven futó termékére, ami egy "szárazbalzsam" végülis, két mosás között érdemes használni, hogy fényt adjon az esetlegesen kiszáradt hajnak. Féláron vettem a Garnier Fructis Oil Repair 3 Wunder Butter hajban hagyható kondícionálót a sietős napokra, valamint szintén 50% kedvezménnyel jutottam hozzá a Gliss Kur termékekhez is, amelyek közül leginkább a Fiber Therapy vonal érdekel. A Trend It Up Ultra Black vízálló szemhéjtusról rengeteg jót olvastam, erre használtam fel az 50%-os kupont, csakúgy, mint a L'oreal Paradise Extatic szempillaspirál esetében. A Glamour-napokon lemaradtam a Dettol folyékony szappanokról, amikhez szintén féláron lehetett hozzájutni, és így nem jöttek ki sokkal drágábbra, mintha egy egyszerű sajátmárkás kézmosót vettem volna. 
Végezetül pedig a Balea éjszakai maszkokat még Hódmezővásárhelyen vettem korábban, mivel megtetszett, hogy nem kell őket lemosni. 

A Black Friday alatt is leadtam néhány rendelést, és bár az nem lesz túl nagy adag, legközelebb azt mutatom majd meg - ha valaha megérkeznek a csomagjaim. 

6 megjegyzés:

  1. Hű, Cream Lip Stain! Hogy vált be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem fog meglepni a válaszom: még nem sikerült kipróbálnom :DDDDDD

      Törlés
  2. Hú, de jókat vettél! Kíváncsi vagyok a Becca palettára, bár én még nem hallottam erről a márkáról. A Balea éjszakai maszkjait éppen ma láttam meg a DM-ben, de sajnos nem értem rá közelebbről megnézni.
    Én még mindig nem találkoztam a Burgundy palettával, pedig mindig meg szoktam nézni. De már letettem róla, mert a héten megrendeltem a Jacklyn Hill palettát a Beauty Bayről. Na az egy veszélyes hely, először beraktam kosárba 140 eurónyi cuccost, de aztán - nagy nehezen - sikerült lemenni 70-re, és a paletta mellé csak két Zoeva ecsetet rendeltem, és a The Ordinary 5%-os retinolos szérumát. Kicsit tartok a postától, de remélem, nem lesz gáz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Becca főleg a highlightereiről híres, de arról nagyon :D Itthon még mindig nincs kint sehol a Burgundy paletta, esküszöm nem értem, pedig már a kuponos napoknak is vége. Én is szerettem volna egy Zoeva palettát egyébként a Black Friday alatt, de rájöttem, hogy nincs olyan összeállítás jelenleg, ami maradéktalanul megfelelne, úgy meg minek :/

      Törlés
  3. Ma reggel láttam a bejegyzést, rögtön rohantam is a dm-be megvenni ezt a szárazbalzsamot - ezer éve kerestem már ilyet. Köszi a bejegyzésért! :D

    VálaszTörlés