2017. december 17., vasárnap

Elfogytak #30

Ez a 2017-es év utolsó elfogyott termékes posztja, összesítve immáron a harmincadik, idén pedig a nyolcadik adag. A statisztikák alapján ez az egyik legnépszerűbb bejegyzéstípus a blogon, aminek nagyon örülök, mivel én is szeretem olvasni, illetve írni ezeket, és hasznosnak találom bemutatni a "szemetet". Most pedig tekintsük át, mi fogyott el nálam az év utolsó két hónapjában. 


Balea Born To Be Lazy tusfürdő: sokakkal ellentétben engem nem kapott el ez az egész unikornis-lajhár-akármi láz, én nem vagyok oda az ilyen cuki dolgokért, így ezt a tusfürdőt sem tudtam annyira értékelni, mint amennyire talán kellett volna. Elhasználgattam, kellemes édeskés-gyümölcsös illata volt, de semmi extra.
Újravenném? Nem.

Balea Königchler Krunen-Kranich tusfürdő: a nyári limitált kiadás viszont telitalálat volt, és csak azért nem vettem belőle több mindent, mert akkor jelenleg samponból, kézkrémből, testápolóból is egy halomnyi volt itthon, viszont ezt a tusit nem hagyhattam ki. Sokkal zselésebb állaga volt, mint általában a Balea tusfürdőknek, éppen ezért nem is fogyott annyira gyorsan, az illata pedig csodálatos gyümölcsös és frissítő volt.
Újravenném? Igen. 

Nivea málna-rebarbara tusolóhab: azokon a napokon használtam, amikor nem vágytam különösebb illatorgiára, ugyanis ez nem egy túl intenzív termék. Egyetlen negatívum ezekkel a tusolóhabokkal kapcsolatban - ami viszont másnak lehet, hogy pont pozitív -, hogy hihetetlen sokáig elegek, és a flakon egyharmadánál rájuk unok.
Újravenném? Talán.

Yves Rocher fűszeres mandarin tusfürdő: még tavalyról tettem el pont így a karácsonyi időszak előttre, és szerintem nem vagyok egyedül, ha azt mondom, hogy a márkának jópár éve ez volt az egyik legjobban eltalált téli limitált kollekciója.
Újravenném? Igen.

TBS Spiced Apple tusfürdő: áradoztam már róla korábban, számomra nosztalgikus az illata, hatalmas kedvenc.
Újravenném? Igen.

Radox Feel Hygienic + Replenished folyékony szappan: eléggé uniszex illat, kicsit fűszeres és friss, némi férfias beütéssel - bármennyire is utálok illatokat nemenként különválasztani. Nem olyasmi, amit általában egy kézmosóban érzünk. Már csak utántöltő formában kapható Notinon, de úgy általában is ajánlom a Radox termékeket.
Újravenném? Talán. 

Rexona Maximum Protection dezodor: időről-időre elhasználok belőle egyet, továbbra is az egyik legjobb és leghatásosabb izzadásgátlónak tartom. Ennek a pink színűnek virágos-édeskés illata van, ami egyáltalán nem tolakodó.
Újravenném? Igen.

Nivea Care krém: a hagyományos Nivea krém egy vizesebb, könnyedebb változata, ami ettől függetlenül ugyanolyan multifunkciós. Én testápolónak és kézkrémnek használtam, és nagyon bejött, bár azért kell neki idő, hogy beszívódjon, viszont nem annyira masszív, mint az eredeti verzió. 
Újravenném? Igen.

A fürdősók közül az abszolút kedvencem egyértelműen a Dresdner Essenz Winterbad volt, kevés annyira jó illatú terméket próbáltam életemben, de a többit is szerettem, talán egyedül a Balea Erholsame Momente volt kicsit semmi különös kategória.


Schauma Nature Moments méz elixir és fügekaktusz olaj sampon: egy korábbi hajápoló újdonságos posztban már említettem, hogy nekem zsírosította és elnehezítette a hajam, és éppen ezért megpróbálkozom majd vele a hidegebb időben is. Jelentem, ez megtörtént, de a helyzet nem változott, így végül ecsetmosásra használtam el.
Újravenném? Nem.

L'Oréal Botanicals Strenght Cure korianderes sampon: ez viszont hatalmas kedvenc lett, az egyik legjobb sampon, amit valaha próbáltam, írtam róla tesztet is. 
Újravenném? Igen, már meg is van az utánpótlás.

Pantene Pro-V Repair & Care habbalzsam: szerintem már említettem, hogy az egyik kedvenc hajápoló márkám a Pantene, és már itthon is kaphatók ezek a habállagú balzsamok, én ezt a darabot még két éve Németországban vettem. Akkor használtam, amikor nem volt kedvem, vagy időm 10-15 perceket pakolással a fejemen ülni. Szerettem, hatásos volt, de talán egy kicsit kevésbé, mint a krémes állagú párja, viszont hihetetlenül kiadós, és egyáltalán nem nehezíti el a hajat.
Újravenném? Talán.

Batiste Strenght & Shine szárazsampon: a jelenlegi kedvenc spray formátumú szárazsamponom, teszt is készült róla.
Újravenném? Igen.

Balea Oil Repair Express Kur hajpakolás: egyik barátnőmtől "örököltem" meg, igazából semmi extrát nem vettem észre a használata után, teljesen átlagos balzsam, viszont utazáshoz jó lehet ez a kiszerelés.
Újravenném? Nem.


Mixa Optimal Tolerance micellás víz: írtam erről is tesztet, a Bioderma után a második legjobb micellás víz, amit eddig próbáltam, úgyhogy ezt fogom választani, ha éppen nem szeretnék annyi pénzt kiadni a Biodermára, de általánosságban inkább mégis inkább azt fogom használni, mert még mindig jobban szeretem.
Újravenném? Igen.

Yves Rocher Pur Bleuet kétfázisú sminklemosó: kétfázisú lemosók tekintetében abszolút ez az első választásom, rengetegszer újravásároltam már, és még fogom is.
Újravenném? Természetesen igen.

Sensodyne Rapid Relief fogkrém: nagy kedvencem, de ahogy látom, most változtattak rajta, és új csomagolásban és talán új formulával is kapható, úgyhogy azt még próbálgatom.
Újravenném? Igen.

Clinique Pep-Start Hydroblur hidratáló krém (mini): volt róla külön poszt, tetszett, hogy nem hagyott csúszós érzetet, de a Moisture Surge még mindig jobban tetszik.
Újravenném? Talán.

Max Factor CC krém: kifutott termék, ez volt az utolsó tartalék tubusom belőle. Összességében nagyon szerettem, majdhogynem alapozó hatása volt, de a végére már kicsit ráuntam, és az illata sem volt a kedvencem, úgyhogy örülök, hogy elfogyott, és ha lehetne még kapni, akkor sem venném újra egy ideig.
Újravenném? Ha még elérhető lenne, akkor talán.

Catrice Glam & Doll szempillaspirál: Pixiboxban került hozzám, magamtól nem vettem volna meg, viszont hihetetlenül pozitív csalódás volt, szuper drogériás spirál. Szépen dúsít és hosszít, elég fekete, nem pereg, tartós, ajánlom.
Újravenném? Igen.

Benefit Roller Lash szempillaspirál (mini): születésnapomra kaptam az egyik Londonban élő barátnőmtől, és Zoella annyit áradozott róla, hogy muszáj volt kipróbálnom. Tényleg jó, viszont számomra nem nyújtott többet, mint mondjuk a Maybelline Lash Sensational - mivel az a kedvencem, mindent hozzá hasonlítok -, inkább hosszít, mint dúsít, és összességében kaphatók bőven hasonló hatású spirálok olcsóbban. 
Újravenném? Örülök, hogy kipróbálhattam, de nem, főleg nem a teljes kiszerelést.

Catrice Slim'matic Ultra Precise szemöldökceruza: írtam róla tesztet, a hibái ellenére is imádom, kettesével-hármasával szoktam újravenni, ha éppen van készleten.
Újravenném? Igen.

Ennyi lett volna tehát, sajnos túl sok sminket - azon belül is főleg rúzst - nem sikerült idén elfogyasztanom, pedig szerettem volna, de talán majd jövőre :)

6 megjegyzés:

  1. Szia! Emlékszem régebben írtál a blogon a Mane'n Tail samponról.Gondoltam érdekelhet, hogy már a müllerbe is beszerezhető, a balzsamjával együtt :) en most vettem, nagyon kíváncsi leszek a hatására, ha nem válna be szívesen kipróbalnám ezt a L'oreal sampont, ez is nagyon szimpi :)

    VálaszTörlés
  2. A lajháros tusfürdő nekem sem igazán jött be, viszont az ISANA cukros szilvása és főleg a lovely winter tusfürdő tetszik.
    A Mixa micellás vizet alig várom, hogy elfogyjon, szerintem büdös. Olyan dohos szaga van, de nem megromlott, vagy ilyesmi, mert már a második használatnál éreztem.
    Tök jó, hogy tettél be képet a szemöldökceruzáról, mert magamtól talán sosem jöttem volna rá, hogy van rajta kefe is, ugyanis nekem az a vége teljesen körbe van tekerve a magyar nyelvű ismertetővel :D Nem mintha olyan sokat használnám, de akkor is :)
    Hogy tetszett a Pixibox? Lesz róla bejegyzés? Nekem bejött nagyon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg dohos szaga van a micellás víznek, de a Biodermán kívül én kb. mindegyiknél érzem ezt, a Garniernek meg a L'orealnak is ilyen a szaga.
      Hát, a Pixitől kicsit többet vagy inkább érdekesebbet vártam, éppen ezért gondolkodom is, hogy írjak-e róla, mert nem akarok lehúzós posztot kitenni, hiába én rendeltem a saját pénzemen, még kitalálom a héten, hogy mi legyen vele.

      Törlés
  3. A mostani Balea limitált kiadások - unikornisos, lámás, tündéres, sellős, stb. - engem sem igazán fognak meg, pedig elég infantilisnek mondanám magamat :/
    A Botanicals sampon viszont pár hete felkerült a listámra és ezt csak megerősítetted bennem, hogy kell. Csak félek, hogy ez is szétszárítja a hajamat :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyémet nem szárította, úgyhogy reméljük, a tiedet sem fogja :D

      Törlés