2017. augusztus 9., szerda

Pakolósdi | Sziget Fesztivál 2017 túlélőkészlet

Már tavaly is minimál cuccot vittem a Szigetre, és azt gondoltam, hogy idén is ugyanúgy fogok bepakolni, ami részben igaz, de azért eszközöltem némi változtatást. Fényképezőgép természetesen ismét lesz nálam, és mivel nem egy könnyű dolog, ezért fontos, hogy a mellette levő dolgok ne nyomjanak tíz mázsát. 


Az egyik újítás, hogy idén nem viszek magammal pénztárcát, mivel bent úgyis csak kártyával lehet fizetni, az pedig bőven elfér az irataim mellett. Némi apró lesz nálam azért, mert leginkább kint fogok még ennivalót venni, de ez lényegeseb kevesebb helyet foglal, mint egy komplett pénztárca. A napszemüveg fontos, mert még esős időben is lehet olyan napsütés, hogy kiveri az ember szemét, és most viszonylag sokat leszek kint naplemente előtt is. Papírzsepi és külső akksi a telefonomhoz, azt hiszem, nem kell magyaráznom. A Garnier SkinActive Hydra Bomb fényvédő permetnek nagy hasznát vettem a nyár folyamán többször is. Arra tökéletes, hogy némi plusz védelmet nyújtson, mert leégni a lehető legkevésbé szeretnék. Ami a képről lemaradt, de mindenképpen szükséges, az az esőkabát, illetve a Tangle Teezer Compact Styler fésűm, ugyanis EFOTT-on miután leöntöttek valamivel, nagyon jól jött, hogy azonnal ki tudtam fésülni a hajam, ugyanis ha megvártam volna, mire hazaérek, azon már csak az olló segített volna, annyira összeragadt. 


A neszeszerem tartalma is a legfontosabbakra koncentrálódik, habár lehet, hogy a púder nem mindenkinek fontos, de nekem igen. Hajgumit és hajcsatot mindenhova viszek mert nincs is annál idegesítőbb, amikor ott motoszkál az ember fejében, hogy valamit kéne csinálni a hajával, csak éppen nincs nála semmi ilyesmit, és ugyanez a ragtapasszal, ha mondjuk feltöri a lábamat a cipő. Fájdalomcsillapítót is mindenképpen viszek, meg laktázt, hátha eszembe jut valami olyasmit enni kint, amihez kéne. Idén beszereztem Notinoról egy Bath & Body Works Sparkling Limoncello kézfertőtlenítőt, plusz néhány fertőtlenítő kendőt is bepakolok, mert bár nem vagyok híve az ilyesmiknek, ilyen esetekben azért mégiscsak elkél. Ennek a kézfertőtlenítőnek amúgy isteni az illata, és a korábban próbáltakkal ellentétben nem is szárít, ezért valószínűleg ettől a márkától fogok majd választani máskor is.

Ennyi lenne tehát, és ha ti is jöttök a Szigetre, vagy mentek még a nyáron bármilyen fesztiválra, akkor jó szórakozást kívánok! :)

6 megjegyzés:

  1. Szuper bejegyzés volt. :)
    A Garnier permetet meg is fogom nézni a héten.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig még csak a Müllerben találtam rá, de nem ragad, meg még hatásos is, úgyhogy nagyon jó :)

      Törlés
  2. Nem semmi, mennyire minimalista tudsz lenni. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor bezzeg megy...:D Muszáj, mert volt év, amikor még a hűtőszekrényt meg az étkezőasztalt is magammal vittem :DDDD

      Törlés
  3. számomra a púdert leszámítva tökéletes a lista. régen én is volt, hogy bulikba és egyéb helyekre cipeltem púdert, szemceruzát, egyéb marhaságokat mondván, hogy "úúúristenbiztoskell", aztán elő sem vettem. :D van az az állapot, mikor már nem érdekel, hogy csillog a homlokom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na most a tegnapi nap tapasztalatai alapján ugyanez történt velem is, szanaszét izzadtam a sminkem, de annyira, hogy már nem is érdekelt...:D Viszont pl. VOLT-on simán sminkelgettem két koncert közben :DDDDDD

      Törlés