2017. augusztus 29., kedd

Augusztusi kedvencek | 2017

Bár jópár éve talán ez volt a legnyugisabb és legproblémamentesebb nyaram, azért nagyon örülök, hogy jön az ősz, na meg majd a karácsony. Aki követ Instagramon vagy Facebookon annak már biztos a fülén jön ki, de az augusztusom nagyrészt a fesztiválozásról szólt, ezért most főleg olyasmiket fogok mutatni, amiknek a Sziget alatt vettem nagy hasznát. 


Amióta kapható a Balea dinnyés tusfürdője, hagyománnyá vált nálam, hogy minden Sziget alatt ezt használom, ezért mostanra már ha megérzem az illatát, rögtön az az egy hét jut róla eszembe. Én is kaptam az Yves Rocher tusfürdőkoncentrátumaiból, aminek nagyon örültem, mert a márka tusfürdői egyébként is a kedvenceim közé tartoznak, ezen kívül pedig minden környezetkímélő újítást szívesen fogadok. A három illat közül az olivásat használtam augusztusban, leginkább akkor, amikor már kicsit elegem volt a gyümölcsös, kifejezetten nyárias illatokból, mert ez zöld és friss - még anyukámnak is tetszik, ami nagy szó -, plusz valóban elég belőle egy-két csepp egy teljes fürdéshez. Ismét elővettem a Balea Spray-On testápolóját, amiből mindig van itthon egy, mert imádom az illatát, a hatását, és remélem, hogy soha nem fogják kivonni. Szintén a Sziget alatt kezdtem el használni a NYX Stripped Off arctisztító balzsamját, amit elsősorban azért vettem meg, mert érdekelt, hogy egyáltalán bejönnek-e nekem az ilyesmi termékek, és a válaszom egyértelmű igen. Miután hajnalban hazaestem, egyszerre tudtam le a fürdést és a sminkem maradéktalan eltávolítását, plusz mivel mindent lehoz, utóbbit egy lépésben sikerült megoldanom. Fogok róla írni tesztet a közeljövőben, mert tuti termék, és szerintem sokan nem tudják, hogy a NYX a sminktermékeken felül ilyesmiket is árul.


A Rival de Loop Young Shade & Shine mattító primer egy limitált kiadás része volt, ezért már maximum csak az akciós kosarakban lehet hozzájutni, de ezt használtam legtöbbször a hónapban. Valóban mattít, és viszonylag tartós is a hatása, azonban van benne alkohol az összetevőlista 4. helyén, ezért ha lehetne, sem venném újra, mert a Bioderma Sébium Pore Refiner szerintem egy jó alternatíva rá. Újra elővettem a Maybelline Instant Anti-Age Effekt korrektort, amit időközben mostmár sokak örömére itthon is lehet kapni. Írtam róla tesztet, meg vagyok vele elégedve. Hatalmas kedvenccé vált a NYX Vivid Brights szemhéjtus Vivid Sapphire árnyalatban, mert pontosan ugyanolyan színe van, mint a csomagoláson, brutálisan pigmentált és lerobbanthatatlan, úgyhogy gondolkodom rajta, hogy szépen lassan a többi árnyalatot is beszerzem majd. A Catrice Glam & Doll szempillaspirál Pixibagben volt, már nem lehet kapni, de alapvetően elégedett vagyok, mindent tud, amit egy szempillaspirálnak tudnia kell, úgyhogy szívesen használom. Egy ideje elfeledkeztem róla, de most újra elővettem a Rimmel Kate Moss rúzsok 107-es árnyalatát, ami az a fajta vörös, ami nekem is jól áll, valamint egész tartós is, a p2 Full Color rúzsok 230-as grant a wish árnyalata pedig időről-időre előkerül, mert - mint már tudjátok - imádom az ilyen sötét színeket. 

Odavagyok a szokatlan és különleges lakhatási megoldásokért, és legszívesebben egy lakóbuszban élnék, ezért nagyon örülök, hogy rátaláltam a Living Big In A Tiny House YouTube csatornára, ahol pont ilyesmiket keresnek fel és mutatnak be. Ha szeretitek az ilyesmit, akkor ajánlom, hogy nézzetek bele a videókba, varázslatosak.

Forrás: http://metro.co.uk/
Természetesen augusztusban sem maradhatott ki a sport, ugyanis atlétika vb, úszó világkupa, több országúti kerékpár verseny és Universiade is zajlott a hónapban. Atlétika tekintetében visszavonult két nagy kedvencem, Mo Farah és Usain Bolt, hihetetlen megható volt végignézni az utolsó versenyeiket. Az országúti kerékpár pedig sokak számára halálosan unalmas sport, én viszont képes vagyok órákig ülni előtte...

Természetesen a hónap legemlítésreméltóbb eseménye a Sziget volt, amiről az egész hetes beszámolómat ide kattintva olvashatjátok, valamint még a hónap elején Ausztriában is jártam, erről szintén készült egy külön poszt. Múlt szombaton végre sikerült találkoznunk a lányokkal, hiányzott már, ezen kívül pedig igyekeztem pihenni, és elkezdeni készülni a félévre.

Kedvenc dalok:
USEME - Miénk a világ

Jövő héttől tehát újra egyetem, és idén már szakdoga, amit egyáltalán nem várok, és legszívesebben elbújdosnék valahova, de majd kiderül, mi lesz :)

4 megjegyzés:

  1. Hú, az a híres Zoella vörös? Amikor felfedeztem magamnak, akkor tőlünk kivont a színt... igazi gyönyörűség!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kíváncsi vagyok a Nyx balzsam tesztre. Én most hasonló terméket a Pupánál vettem, mert erre használtam az egyik szülinapi 50%-os kedvezményem. Bár a Hylamide lemosóval maximálisan elégedett vagyok, de az ára miatt, úgy gondoltam, sminklemosáshoz megpróbálok egy ilyen terméket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, örülök, akkor nemsokára megírom :) Én a Clinique-ét szeretném majd kipróbálni, meg a The Body Shop-ot még ezen kívül.

      Törlés