2023. december 13., szerda

Novemberi kedvencek | 2023

Novemberben csak olyan termékek kerültek a kedvenceim közé, ami újdonság, vagy csak mostanában próbáltam ki, úgyhogy mutatom is, mik ezek. 

Az Elyn's Lab Centella Toner újdonság a márkánál, októberben jelent meg és rögtön be is építettem az arcápolási rutinomba. A képen nem látható, és egyébként számomra is meglepetés volt, amikor megérkezett, de fújós az adagolója, úgyhogy amellett, hogy önmagában is nagyon jól hidratál, még praktikus is a felvitele. A NYX Lift & Snatch! szemöldökfilc az év egyik legpozitívabb sminkes felfedezése nálam, több hasonló terméket is kipróbáltam, de ezzel lehet a legkönnyebben dolgozni, és a pigmentáltsága ellenére természetes a hatása. Én a Taupe árnyalatot használom, ennél még vannak világosabb és sötétebb színek is. 

A Clinique Black Honey ajakápoló mini kiszerelése a legutóbbi Pixiboxban volt, régóta nézegettem már, és amióta megérkezett, folyamatosan a táskámban van. Tökéletes akkor, ha az ember nem szeretne egy igazi teljes fedésű, sötét rúzst felkenni, de mégis ad egy egy minimális bordós színt az ajkaknak. Régóta szemeztem már a MAC Lustreglass Sheer-Shine rúzsok Thanks, It's MAC árnyalatával, amit most eléggé felkapott az internet, és egyébként nem ok nélkül, mert tényleg egy univerzális árnyalat, rengeteget használom, pedig a legtöbb, mások által istenített nude rúzs sosem tetszik magamon. Szépen kopik, majdhogynem tükör nélkül is fel lehet kenni, és az apró csillámok sem zavaróak benne, sőt. 

Kedvenc dalok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése