2023. szeptember 27., szerda

Elfogytak #60 | Újravenném vagy nem?

A legutóbbi ilyen bejegyzés óta meglepően kevés dolgot sikerült elhasználnom, de úgy voltam vele, hogy kezdjük az őszt tiszta lappal, úgyhogy röviden megmutatom ezt a kis kupac elfogyott terméket, legalább végre egyszer nem kell több részletbe szednem. 

Az Adidas Energy Kick és az Isana Dream Beach tusfürdőt már újra is vettem, utóbbi nyári limitált kiadás volt, szóval sajnos már nem találjátok meg a boltok polcain. A Dove Deeply Nourishing tusfürdőt nemrég megújították, olyan állaga lett, mintha testápolóval fürödne az ember, és bár így szinte egyáltalán nem szárítja a bőrt, érzésre nekem ez kevésbé jön be. 


A Dontodent Protect & Care szájvíz egy egyszerű, de nagyszerű termék, körülbelül 600 forintba kerül a DM-ben, a flakonban lila színű. Jobban tetszett, mint a sima mentás-mentolos társai, ráadásul alkoholmentes is. 

A Garnier Botanic Therapy Magnetic Charcoal samponról megoszlanak a vélemények például Krémmánián, de én nagyon szerettem. Könnyűvé és légiessé tette a hajam, jól habzott, jó az illata, és a fejbőrömet sem irritálta. Az Olaplex Nº.8 Bond Intense Moisture Mask pakolást valóban hatékonynak érzem, többször újravettem már, de most egy ideig nem fogom, mert a kiszerelése viszont egyáltalán nem gazdaságos, bármilyen keveset is próbálok felvinni belőle egyszerre, 5-6 hajmosás után már el is fogy. Az Elizavecca CER-100 Collagen Ceramide Coating Protein Treatment pakolástól sokat vártam, de összességében nem érzem, hogy többet nyújtott volna, mint bármelyik drogériás termék. Az Alfaparf Milano Semi di Lino Sublime Cristalli hajápoló olajat sem fogom újravenni, a férfiparfümre hajazó illatát kifejezetten nem szerettem, és bár a hatása nem volt rossz, a Revox Plex Bond Repairing olaj például sokkal jobban bejött.

A Geek & Gorgeous 101 Stress Less szérum, a Farmacy Green Clean arctisztító balzsam és a Neutrogena Hydro Boost Water Gel hidratáló csupa olyasmi, amit rendszeresen újraveszek, úgyhogy ezekről nem is írnék bővebben, a St. Tropez Self Tan Purity arcra való önbarnító permettel viszont vegyes tapasztalataim voltak. A mini kiszerelés is viszonylag sok alkalomra elég volt, úgyhogy alaposan le tudtam tesztelni. A használata tényleg egyszerű, csak fel kellett fújni az arcra, kézzel eldolgozni, nem hagyott maga után semmilyen réteget, nem volt büdös sem. Az első pár alkalommal viszont elkövettem azt a hibát, hogy csak az arcomon dolgoztam el, holott a kiszerelésnek köszönhetően apró önbarnító cseppek eljutottak például a vállaimra is, és hagytak egy látható barna foltot néhány óra után, úgyhogy erre mindenképp figyelni kell. Egyébként nagyon enyhe árnyalatot ad, egyáltalán nem természellenes, ha csak időnként használja az ember, de számomra nem éri meg a pepecselést. 

Sminktermékből mostanában csak egyet sikerült elhasználni, a Maybelline SuperStay Active Wear korrektort, ami egy nagyon könnyű állagú, mégis jól fedő korrektor, kellően világos árnyalatokban is kapható, nem igazán tudok rá rosszat mondani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése