2023. április 23., vasárnap

Szerzemények #54 | Glamour-napok, DM

Ha április, akkor Glamour-napok, és bár ezúttal semmi különösen izgalmasat nem vettem, a termékek nagy részével már korábban is találkozhattatok nálam, azért mégiscsak hagyomány, hogy megmutatom ilyenkor a szerzeményeket. 


Anyával együtt adunk le egy rendelést a Rossmann webshopjában, szerencsére minden elérhető volt, amit szerettünk volna. Nagyon bejöttek az Adidas új tusfürdői, a Skin Detox változatból már elhasználtam egy flakonnal, az Energy Kicket pedig újonnan fogom kipróbálni. A Batiste Overnight Deep Cleanse szárazsampon szerencsére már a legtöbb helyen kapható, én anno még Notinón láttam és onnan is vettem meg először, ezen is lehetett néhány száz forintot spórolni a kuponnal. A Rexona Maximum Protection dezodorból mindig ilyen alkalmakkor tárazok be, illetve a fogkrém vásárlást is letudtam egy időre a Sensodyne és az Oral-B termékeivel, általában mindig másmilyet veszek ezekből, ami éppen megtetszik. Sminktermékből mindössze kettőt vettem, mindkettő szemöldökformázó termék a Maybelline-től: a Brow Fast Sculpt szemöldökzselé és a Brow Ultra Slim szemöldökceruza is olyasmi, ami soha nem hiányozhat a kollekciómból, kuponnal pedig végképp verhetetlen az áruk. 


A Müllerben is jártam, ahol a Catrice Calligraph Pro szemhéjtusból szerettem volna utánpótlást, de végül a Calligraph Artist tus sárga árnyalatából (040 Butterscotch) is került egy a kosaramba, mivel a kékkel nagyon elégedett vagyok. Az Essence Longlasting szemceruzák 37 Purple-licious árnyalata szerintem új lehet, korábban még nem találkoztam vele, gyönyörű padlizsánlila szín, nem tudtam ellenállni neki. 
A Garnier Ambre Solaire Over Makeup Super UV fényvédő spray a Müllerben a legolcsóbb, pláne kuponnal, tavasszal és nyáron mindig a táskámban van. Minden testradíromat elhasználtam, és sokáig gondolkodtam, hogy milyet vegyek, mire megláttam, hogy újra kapható a Dove rizstejes-makadámiás testradír, ami évekig a kedvencem volt, majd megszüntették, úgyhogy végül az lett a befutó - mondjuk jól felment az ára egyébként. 


Végül pedig a DM-ben a Bónusz-napok alkalmával főként takarítószereket, hasonlókat vettünk, én csak néhány saját márkás vitamint és két csomag Denk Mit nedves tisztítókendőt vettem takarításhoz, ezeket mindig itt szoktam beszerezni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése