2023. március 12., vasárnap

Elfogytak #58 | Újravenném vagy nem?

Mivel megint hatalmas mennyiségű elfogyott termékről szeretném megosztani veletek a véleményem, ezért a korábbiakhoz képest most négy kategóriába sorolva mutatom meg őket röviden, hátha így fogyaszthatóbb lesz mindenki számára. 


Állandó kedvencek, amiket mindig újraveszek


Csak a statisztika kedvéért, nem szaporítanám a szót ezekkel a termékekkel kapcsolatban, számtalan alkalommal láthattátok már őket itt-ott a felületeimen. Ami talán újdonság ezek közül, az a K18 Leave In Molecular Repair Hair Mask, ami úgy érzem, hogy valóban hatékony és helyretette a hajam, már amennyire olló nélkül ez lehetséges, használgatom tovább, aztán meglátjuk. Azért nem akarok még messzemenő következtetéseket levonni, mert egyelőre azt nem sikerült betartanom, hogy több hétig minden mosás után csak ezt használjam, mivel ezt balzsamozás nélkül kell feltenni a nedves hajra. 

Termékek, amiket újravennék


A The Body Shop Joy & Jasmine tusfürdő még tavalyról maradt, korábban nem gondoltam volna, hogy egy ennyire virágos illatot szeretni fogok, de eléggé bejött. A Mixa Atopiance testápolóból ezt a konkrét flakont, múltkor direkt visszakerestem, hogy 2020 óta használtam, és csak mostanra fogyott el. Nagyon elégedett voltam vele, de ennek köszönhetően azért már vártam, hogy kivégezzem. Azért tartott egyébként ilyen sokáig, mert ennyire gazdag testápolókat kizárólag ősszel és télen használok, és akkor sem minden nap, tehát összességében majdnem 4 téli szezont bírt ki nálam. 
A Herbal Essences Purify & Hydrate Strawberry & Mint sampont valójában az illata miatt vettem meg, de a hatása is abszolút meggyőzött, jól tisztított, nem lettem tőle korpás. A The Body Shop banános hajbalzsamból néhány éve már elhasználtam egyet, akkor is szerettem, és ez azóta sem változott, bár hosszabb távon egyébként rá lehet unni eléggé az illatára, szóval én mindig valami mással felváltva használtam. A L'Oréal Elseve Dream Long termékcsalád az egyik kedvencem a márkától, a sampon mellett a pakolást is nagyon szerette a hajam. A Batiste Fresh szárazsampon tévedésből került ebbe a kategóriába, az Original mellett az előzőben kellett volna lennie, de végülis igaz rá is, hogy újravenném.
A The Ordinary Lactic Acid 10% + HA 2% tejsavas hámlasztót a kémiai hámlasztással még csak ismerkedőknek is tudom ajánlani, igazából tette a dolgát és ez nekem pont elég volt. A NYX Bare With Me Tinted Skin Veil színezett hidratálót talán már említettem, hogy megszüntették, úgyhogy ha akarnám, se tudnám újravenni, pedig sokunk nagy kedvence volt. A Rodial Glass Skin púder a tavalyi év egyik nagy felfedezése volt nálam, a kis kiszerelés is több mint fél évig elég volt szinte napi használat mellett is, és mintha por állagú Photoshop lett volna. Az ára miatt most egy másik púdert vettem meg, de igencsak gondolkodom rajta, hogy vissza kellene térni ehhez. A Maybelline Lash Sensational szempillaspirálhoz mindig visszatérek, ha éppen nincs kedvem kísérletezni, bár az utóbbi időben a The Falsies Lash Lift a kedvencem a márkától. 

Ami nem lett kedvenc, de talán újravenném


A Treaclemoon Brazilian Love tusfürdőt elhasználgattam, viszont a folyós állaga miatt nem volt túl takarékos a használata és annyira nem is habzott. A John Frieda Frizz Ease 3 Day Straight hajegyenesítő spray-ből már nem az elsőt használom el, és az utóbbi időben elkezdtem érezni, hogy eléggé szárít. A Revolution Haircare Tones For Brunettes hajszínező balzsam California Orange árnyalata szép színt ad a hajnak, a csomagolása viszont borzalmas, a kemény műanyagból alig lehet kinyerni a terméket, és bármennyire próbálkoztam, egy csomó maradt az alján. Egy flakonnal van még belőle itthon, de ezek után nem fogom újravenni.
A FOREO Micro-Foam Cleanser habzó arclemosót nem csak a FOREO gépem mellé használtam, hanem sokszor önmagában is, és alapvetően elégedett voltam vele, amit viszont nem tudtam mire vélni, nem tudom, hogy én fogtam-e ki selejtes darabot, de elvétve voltak benne fura, kemény gyöngyöcskék, amik nem olvadtak szét víz vagy meleg hatására, hanem karcolták a bőrt, és ezt elég idegesítő volt kiszedegetni a termékből használat előtt. A Good Molecules Instant Cleansing Balm és a Banila Co. Clean It Zero Clarifying Cleansing Balm tisztító balzsamokból is elhasználtam egy-egy minit, mindkettő tette a dolgát, de a Farmacy Green Clean nyomába sem érnek. A Geek & Gorgeous 101 Hydraton Station hidratálót nagy reményekkel kezdtem el használni, azonban sajnos ez a formula nem volt elég idén télen a bőrömnek, a párját, a Happier Barrier-t jobban szerettem, de lehet, hogy később ismét megpróbálkozom vele, amikor már nem fogok ennyire szenvedni a fűtéstől. A Sensodyne ProSchmelz Mineral Boost fogkrém nem volt rossz, szeretem a Sensodyne fogkrémeket. 
A L'Oréal Paris Superliner Perfect Slim szemhéjtus sajnos megromlott, pontosabban használat közben semmi gond nem volt vele, de felvitel után kb. egy órával brutálisan elkezdett égni a szemem tőle, innen már tudtam, hogy ez akkor kuka. Két Maybelline Superstay Matte Ink folyékony rúzstól is megválok, a sötétebb, lilás árnyalatok egyébként is hajlamosak ebből a kollekcióból foltosodni, az idő előrehaladtával pedig ez még rosszabb lett. 

Ami nem jött be vagy átlagos volt, ezért nem venném újra


A The Body Shop Wild Pine tusfürdőnek sajnos túl erős és átható illata volt. Az Uriage Xémose olajos tusfürdőből egy kis kiszerelésem volt, de nem győzött meg.
A Fourth Ray Beauty A-HA Moment enzimes maszk nem éreztem, hogy túl sok mindent csinált volna, a The Inkey List Glycolic Acid Toner hámlasztó pedig sajnos körülbelül a flakon háromnegyedénél megromlott, de egyébként a nagyját a hajamra használtam el, mert az arcomon túl erősnek éreztem. A Neutrogena Bright Boost bőrradír nem volt rossz, gyengéden hámlasztott, viszont használat közben kicsit fullasztó érzete volt. Amennyire szerettem az elején a CeraVe Moisturising Lotion hidratálót, annyira vártam, hogy végre elfogyjon, valahogy egy idő után már nem akart beszívódni és csúszós réteget hagyott az arcomon, kézkrémként használtam el. Az IT Cosmetics Confidence In A Lotion hidratálóból csak egy minim volt, amit elkenegettem, de semmi extrát nem tud. A Colgate Max White Ultra Active Foam fogkrémet senkinek sem tudom ajánlani, legfőképpen az íze miatt, ami olyan, mintha krétaport ennék. A tubus végére sem tudtam megszokni, alig vártam, hogy végre elfogyjon.
A Maria Nila Stockholm Head & Hair Heal sampon kis kiszerelésben talán egy Krémmánia Beauty Boxban volt, a teljes árát biztos, hogy nem adnám ki érte, egynek jó volt, ami viszont érdekes, hogy egy az egyben Yankee Candle Pink Sands illata van. A Gliss Aqua Revive balzsam spray és a 7 Sec Colour Perfector Express Repair hajápoló elment, viszont én ezekből a pár másodperces ápolókból sokkal inkább ajánlom a L'Oreal verzióit, én a hajamon több hatásukat érzem. A Balea Schöner Föhnen szárítás könnyítő spray-t magam sem tudom, miért vettem meg, amikor éppen kedvem volt hajat szárítani, akkor elfújkáltam, egyébként tényleg csökkentette a szöszösödést, havi kedvencek között szerepelt talán korábban, viszont mivel nem gyakran szárítok hajat, ezért sok hasznát nem tudtam venni. A TRESemmé Heat Defence Volumising Balm hővédő sem egy rossz termék, viszont van nála jobb, és amúgy ha jól láttam, akkor meg is szüntetik, kiárusításos polcon láttam a Rossmannban egyik nap. 
A NYX Bare With Me SPF30 Daily Moisturizing Primert sokáig nagyon szerettem, majd egyik pillanatról a másikra elkezdte őrült módon csípni a szemem, ezért arcra már gyakorlatilag nem is tudtam használni. Az Urban Decay All Nighter Face Primerből egy minim volt, semmi extra szilikonos primer, néhány dollárért jó volt kipróbálni Glambotról, de biztos, hogy nem venném meg teljes méretben. Végül pedig a Catrice Clean ID 24H Hyper Hydro színezett hidratálót is elhasználtam, ami egy nagyon vékony fedésű termék természetes, ragyogó hatással, viszont még a legvilágosabb árnyalat is épphogy nem volt sötét az arcomon, bár szerencsére az állaga és a fedése miatt ez annyira nem volt feltűnő. Tudok nélküle élni, hasonló kategóriában a L'Oréal színezett szérumát például sokkal jobbnak találom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése