2022. október 1., szombat

The Makeup Declutter TAG

Szinte már senki sem készít TAG-eket, de ezeket a kérdéseket eléggé közel éreztem magamhoz, főleg, mert folyamatos elhasználásban és szelektálásban vagyok a kozmetikumaimat illetően. Lauren csatornáján láttam ezt a fajta videót, de a kérdéssort eredetileg Ava Marie állította össze, én csak lefordítottam.

1. Egy sminktermék, ami nem praktikus: Nagyon szeretem a MAC Pro Longwear korrektort, de a csomagolása az őrületbe kerget. Egyrészt üvegből van, amit nem is értek, hogyan gondoltak, a pumpájával pedig csak mérnöki pontossággal lehet kis mennyiséget kinyerni, ami azért nagy probléma, mert nagyon kevés kell belőle, egy teljes pumpányival szinte az egész arcomat le tudnám alapozni.

2. Egy szempillaspirál, ami lejárt: Szerencsére ilyenem nincs, sőt, ha jól emlékszem, még soha egy szempillaspirál sem romlott rám. 

3. Piros rúzs, amit sosem hordasz: A Maybelline Color Sensational rúzsok 344 Coral Rise árnyalata csodaszép, de a finishe miatt sosem nyúlok hozzá, mert nemhogy nem matt, hanem kifejezetten fényes, krémes formula, amit nincs türelmem kezelni. Ettől függetlenül nem tudok megválni tőle, valamiért még mindig tartogatom, hogy hátha egyszer kedvet kapok hozzá.

4. High-end termék, ami nem érte meg az árát: Igaz, hogy talán Krémmánia Beauty Boxban volt, tehát ha úgy vesszük, nem kellett kiadnom az Estée Lauder Pure Color Envy Matte rúzs árát. Jobb is, mert elég csalódott lettem volna, ugyanis szerintem semmivel sem tud többet, mint bármelyik drogériás matt rúzs. 

5. Egy drogériás csalódás: Az Essence Prime + Studio Protection + Skin Perfecting primert főként az SPF tartalma miatt vettem meg, és végül amiatt is váltam meg tőle. Elég nehéz volt eldolgozni, a sűrű állaga miatt az kombinált bőrön nem volt komfortos, vannak ennél sokkal jobb termékek is a kollekciómban.

6. Paletta, amit elfelejtettél, hogy a kollekciódban van: A Sleek Bad Girl palettát nagyon szeretem, de nem minden nap hordok ennyire sötét árnyalatokat, úgyhogy ritkábban nyúlok hozzá, mint más palettákhoz. 

7. Alapozó, ami nem a te színed: Az Estée Lauder Double Wear alapozóból túl világos és túl rózsaszínes árnyalatot választottam, de már elhasználom így, kevergetve más termékekkel, legközelebb viszont másikat fogok venni. 

8. Termék, ami körül nem érted a hype-ot: Mostmár nem igazán látom senkinél, de amikor megjelent a Bioderma Photoderm Nude Touch színezett fényvédő, akkor mindenki odavolt érte. Én sosem vettem meg, de Lucának nem jött be, ezért odaadta, hogy hátha én szeretni fogom, de sajnos én sem ájultam el tőle. Nem kifejezetten használhatatlan, de nekem az olajos állaga sem igazán jött be, természetellenes, furcsa színekben is kapható és összességében sokkal könnyebben kezelhető arcra való fényvédők vannak már a piacon. 

9. Korrektor, ami nem működik rajtad: Nem jut eszembe ilyesmi, és szerencsére most nincs is olyan korrektor a kollekciómban, amit ne szeretnék használni. 

10. Sminkkategória, ahol az elejétől építenéd fel a kollekciód: Pirosítók és highlighterek. Valószínűleg soha nem fogok a végére jutni azoknak a termékeknek, amik most a fiókban vannak, de mindegyiket szeretem annyira, hogy megtartsam és használjam őket, viszont pont emiatt újakat már nem igazán szeretnék venni. 

3 megjegyzés:

  1. Erdekes nekem viszont jo volt a nude touch, annyira szaraz a borom, h kifejezetten jo ez az allag 🙂 A revox fenyvedoje viszont nem jott be, pattis lettem tole 😵‍💫

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van itthon egy a Revoxból, de még nem bontottam ki. Elég vegyes véleményeket hallok róla, van, aki esküszik rá, mások meg utálják.

      Törlés
  2. A Bioderma anno nekem sem jött be. A Revoxot szeretem mert kényelmes viselni és matt finish-t ad, viszont én is sokszor kipattogok tőle, pedig ez rám egyaltalan nem jellemző.

    VálaszTörlés