2022. október 16., vasárnap

Szerzemények #53 | Glamour-napok, DM, Xpert Beauty

Továbbra is tartom magam hozzá, hogy amit csak tudok, azt ne teljes áron, hanem kedvezményesen vagy valamilyen promócióban szerezzem be, ez elég jól is megy, és most meg is mutatom, hogy szeptemberben és októberben milyen kozmetikumokat vásároltam. 


Most egy kivétellel az összes kozmetikumot a Rossmannban vettem kuponokkal, a DM pontsokszorozót csak háztartási termékekre használtuk fel. A Dove Care & Protect termékcsalád a kedvencem a márkától, még mindig imádom az illatát, úgyhogy szokásosan vettem egy tusfürdőt és egy dezodort is. A Neutrogena kupont is mindig be szoktam váltani ilyenkor a Hydro Boost Water Gel hidratálóra, és Veet hideggyanta csíkokat is csak így veszek már. 
A Colgate Max White Ultra Active Foam fogkrém újdonság, teljes áron elég drága, de most szerettem volna kipróbálni valami mást a Himalaya és a Sensodyne helyett. A Maybelline Falsies Lash Lift szempillaspirált és a Brow Fast Sculpt szemöldökzselét sokadjára veszem újra, és annyira bejöttek, hogy nem is szívesen kísérletezem most mással. Az egyetlen új sminktermék, amit most beszereztem az Essence Fix & Last 14H porpúder a Müllerből, ami az idei őszi-téli szortiment része, a fixáló spray-t szeretem ebből a termékcsaládból, szóval remélem, hogy ez is be fog jönni. 


Még szeptemberben szereztem be néhány újdonságot a DM-ben is, amikor applikációból történő rendelésre hússzoros pontot lehetett kapni. A Denk Mit korianderes-zöld teás nedves tisztítókendőnek kifejezetten kellemes illata van, általában mindig kipróbálom ebből a limitált kiadásokat. Szintén limitált a Profissimo mangó-papaya-narancs-citrom illatú pálcás illatosító, nyáron próbáltam először ilyeneket és tetszik, hogy nem annyira pepecselős, mint az illatviaszok. A Balea Totes Meer Salz tusfürdő a leírása szerint mentás-lime-os, mindig tartok itthon valamilyen frissítő, citrusos tusfürdőt. A Rexona Motionsense Active Protection Fresh dezodor az új kedvencem, megszagolás nélkül vettem meg belőle az első flakont valamikor nyáron, és nagyon hasonlít az illata a Moschino I Love Love parfümre, ami az örök kedvencem, ráadásul a hatásával is elégedett vagyok, szóval kellett az utánpótlás. Végül pedig megvettem az Elyn's Lab All In hidratálót is, ami egy magyar termék, a márka tulajdonosával, Evelinnel volt is szerencsém már találkozni egy sajtóeseményen, és több arcápolót is kinéztem, amit szeretnék még kipróbálni tőle, ha ez beválik. 


Néhány hónapja rendeltem először az Xpert Beauty webshopból, azóta pedig már több mindent is beszereztem onnan, tervezek is egy kedvenc online webshopjaim részt szentelni neki. Náluk lehet itthon a legjobb áron kapni a K18 Biomimetic Hairscience Leave-in Molecular Repair Hair Maskot, ami egy újjáépítő kezelés, az Olaplexhez hasonlóan szabadalmaztatott formulával. Elég borsos ára van a 15 ml-s minta kiszerelésnek is, de ez éri meg a legjobban, ha az ember ki akarja próbálni. Régóta szemeztem már a Wella Color Fresh hajszínező balzsammal Copper Glow árnyalatban, és itt ezt is elég jó kedvezménnyel tudtam megrendelni, csakúgy, mint a Revox Plex Bond Repairing Oil hajolajat, amiről csupa jót hallok mostanában. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése