2022. június 10., péntek

Májusi kedvencek | 2022

Új és régi-új termékek is kerültek májusban a kedvenceim közé, ami egyébként egy eléggé eseménytelen hónap volt, minden szempontból, éppen ezért rögtön bele is vágok inkább a részletekbe.


A Lush Yog Nog tusfürdője nem kifejezetten egy nyári illat, sőt, ezt a darabot is a karácsonyi kiárusításkor vettem, ehhez képest nagy örömmel használtam májusban, és bármikor máskor is megtenném. A Balea Beauty Expert testápoló 5% niacinamiddal szerintem egy szuper húzás volt a márkától, főleg nekem, ha már BHA-s testápolási termékeket nem tudok használni. Amellett, hogy látványosan szebb a bőr például a karomon, amióta ezzel kenem, az állaga is szuper, a nagy melegben sem kellemetlen használni. Ebben a bejegyzésben már írtam a L'Oréal Elseve Hyaluron Pump hajpakolásról, ez a termék egyértelműen a hónap felfedezése volt. A Revox Just Peptides 10% szérumot leginkább azért szeretem, mert szinte egyáltalán nem hagy ragacsos érzetet, ami a legtöbb szérumtól teljesen el tudja venni a kedvem. Esténként szoktam használni, jól hidratál, igazából mást nem is várok tőle. 


Az Essence Prime+ Studio hidratáló primer nem tud semmi extrát, de sminkelés előtti hidratálásra pont jó, nem sok és nem is túl kevés. Arckrémet szinte soha nem  használok sminkelés előtt, azt már túl soknak érzem, éppen ezért a "semmilyensége" ellenére sokszor nyúltam ehhez. A MAC Pro Longwear korrektort talán még nem is mutattam, mert a megvásárlása után nem sokkal félretettem egy időre, hogy néhány régebbi korrektort elhasználjak, de most megint elővettem és sokszor használom önmagában alapozó helyett is, mert szuper a fedése és nagyon tartós. Egyedül a csomagolásával nem vagyok kibékülve, mindig túl sokat nyomok ki belőle, mert keveset gyakorlatilag nem lehet. Nem újdonság, de a Maybelline SuperStay Matte Ink folyékony rúzsba 35 Creator árnyalatban megint beleszerettem, még az is lehet, hogy a végén egyszer teljesen elhasználom, ami kevés rúzsnál fordult elő még nálam. A Colourpop Touch The Sky árnyalatú Super Shock Shadow-ja az egyik legcsodálatosabb szemhéjpúder, amit valaha láttam, és bár sajnos limitált volt, de időről időre kijönnek valami hasonlóval, úgyhogy érdemes figyelni, ha ti is szeretitek a türkizes-zöldes szemfestékeket. 

Kedvenc dalok:

1 megjegyzés:

  1. Hmm a Balea testápolót tuti kipróbálom. A balzsamból nekem a naracssárga vált be nagyon, de ennek is adok egy próbát lássuk, mit tud :D.

    VálaszTörlés