2020. december 8., kedd

Novemberi kedvencek | 2020

Ezt valószínűleg minden novemberi kedvences bejegyzésben leírtam már, de megint elképesztő belegondolni, hogy már december van. Sajnos idén a munka miatt szinte egyáltalán nincs időm a karácsonyra hangolódni, hétvégén és úgy általában is folyamatosan hajtás van, amit eléggé sajnálok. 


Mostanában nem szoktak lenyűgözni a Balea limitált tusfürdői, a Sense of Magic verzió viszont isteni. Édes, gyűmölcsös, kicsit "hideg" illata van, szerintem érdemes kipróbálni. Hasonló jellegű illat a The Body Shop Festive Berry testjoghurt, de valamivel fanyarabb, mint a Balea tusi. Kézkrémként és testápolóként is használom itthon. A Briogeo Farewell Frizz hővédő krém hiába utazó kiszerelés, használom már néhány hónapja. Nedves hajon szoktam használni, és érezhetően segít hajvasaláskor, viszont nem szabad túlzásba esni vele, mert akkor hajlamos összetapasztani a hajat. Mindenki áradozik az Embryolisse Moisturisers Lait-Crème Concentré hidratálóról, amit én csak egy mini változatban mertem kipróbálni, mert nem vagyok oda a nagyon testes krémekért. Nem használom napi szinten, mert tényleg intenzíven hidratál, de ha a szokásosnál szárazabbnak érzem az arcom, akkor reggelre csodákat tesz. 

A Colourpop Pretty Fresh fixáló spray időről időre előkerül nálam, most megint rákaptam a használatára, főleg akkor, ha erősebb fedésű alapozót használok. A Fenty Beauty Killawatt Foil highlighterek Sand Castle árnyalatát szemhéjpúderként szoktam használni, mert highlighterként túl sötét rajtam, a szememen viszont imádom. A PUPA All In One Eye Stylo szemceruza 002-es árnyalatát szinte napi szinten használom a vízvonalam kihúzására, bár ez sajnos egy limitált kiadásban kapott helyet, ami már nem kapható. A legnagyobb kedvencem ebben a hónapban a Maybelline Brow Fast Sculpt szemöldökfixáló gél, ami egyszerű de nagyszerű. Én az átlátszó verziót használom belőle, mert színezett szemöldökformázóm sok van. Egy mozdulattal felfelé lehet fésülni vele a szálakat, és ami a legjobb, hogy tartósan úgy is marad, ami nálam nagy szó. 

Jó ideje nézem már Mata Judit YouTube csatornáját, de szerintem kedvencek között még nem említettem. Judit Svájcban, Zürichben él, és mindenféle témában készít videókat, de én anno, évekkel ezelőtt még a beauty tartalmai miatt találtam rá. 

Kedvenc dalok:
Vampire Weekend - This Life
Liam Gallagher - All You're Dreaming Of
Passenger - A Song For The Drunk And Broken Hearted


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése