2020. december 29., kedd

Márkák, amiket kipróbáltam 2020-ban

Év közben nem nagyon néztem rá a listára, amit tavaly év végén készítettem azokról a márkákról, amiket ki szerettem volna idén próbálni, ezért csak most döbbentem rá, hogy a 8 márkából mindössze 3 jött össze. Persze ez nem egy kőbe vésett dolog vagy kihívás, de nézzük is részletesen. 

A Glow Recipe-től a szortiment elég nagy részét sikerült kipróbálnom, mert rendeltem egy mini termékekből álló szettet. Leginkább a Watermelon Glow Pink Juice hidratáló érdekelt, amiből két utazó kiszerelést is elhasználtam, de őszintén a márka egyik terméke sem nyűgözött le annyira, hogy teljes méretben újravegyem őket. Sok Melt Cosmetics termékkel szemeztem (a bejegyzésben említett Muerte palettáról végül le is maradtam, mert annyit gondolkodtam rajta, hogy elfogyott), de végül csak két sminket vettem az egyik leárazás alkalmával: egy méregzöld, Fortuna árnyalatú zselés tust és egy lila folyékony rúzst, ami nincs a képen, mert valahova elkevertem a lakásban, és még nem találtam meg. A Davinestől is több mindent próbáltam, de legjobban a képen látható The Renaissance Circle nevű kezelés érte meg, ami konkrétan kiegyenesítette a hajam használat után. Persze nem teljesen, de a hatás látható volt, mindenféle beszárítás vagy formázás nélkül is. 

A Laneige-től többször szerettem volna Lip Sleeping Mask ajakápolót rendelni, de valahogy mindig lebeszéltem magam, mert úgy voltam vele, hogy jó nekem a Carmex is. A Ritualstól azért nem vettem semmit, mert a leírásaik alapján nem igazán tudtam elképzelni a termékek illatát, én pedig elég érzékeny vagyok az ilyesmire, azóta viszont már itthon is megjelent a márka – bár jóval kisebb kínálattal, mint külföldön –, ezért lehet, hogy jövőre mégis veszek tőlük valamit. A Moroccanoil szintén kimaradt, pedig ki-be pakolgattam a Notino bevásárlókosaramból több terméket is, ráadásul az áhított szárazsamponból van már kis kiszerelés, ezért itt is ami késik, nem múlik. Natasha Denonától végül semmit sem szereztem be, és 2020-ban sem nagyon rukkolt elő olyasmivel, amit kihagyhatatlannak éreztem. Hasonlóképpen éreztem az INC.redible-el kapcsolatban is, végül azt a krémes szemfestéket sem rendeltem meg, ami miatt a látókörömbe került a márka. 

Ettől függetlenül jövőre is lesz ilyen bejegyzés, mert megvalósulástól függetlenül érdekes és szórakoztató körbenézni a márkák között, aztán majd jövő év végén meglátjuk, mi sül ki belőle. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése