2018. május 6., vasárnap

Kedvenceim újratöltve | 2015 május

2015 májusi kedvences bejegyzésem dupla visszatekintés, mivel pontosan három éve ilyenkor érettségiztem, most pedig, mint más sokszor említettem, éppen az államvizsga előtt állok, ami hasonlóképpen meghatározó esemény az életem alakulása szempontjából.



A Balea Tropical Sunshine tusfürdő limitált volt, a poszt után többet nem vettem újra. Ezzel szemben a Garnier Oil Beauty bőrradír sokáig kedvencem volt még, de körülbelül egy éve azt hallottam, hogy megváltoztatták a formulát, így azóta nem vásároltam meg ismét. A Babylove Ultra Sensitive Waschlotionból azóta is rendszeresen van itthon egy-egy flakonnal, bár már nem ezt használom elsősorban az arcom megtisztítására. A Dove Go Fresh uborkás-zöld teás dezodort nem sokkal a poszt után leváltottam, mivel megutáltam az illatát, pedig ahogy a posztban is említettem, elsősorban amiatt szerettem...fura. Egyébként azóta sem szeretem a márka ezen illatkombinációját.
Sminkek és hasonlók tekintetében egy kivételével mindet a mai napig használom, az pedig az Essence duo szemhéjpúdere, amit azóta már kiselejteztem. A Rimmel Lasting Finish púderalapozó az egyik kedvenc nyári púderem, rajtam nagyon tartósnak bizonyul. Az Etude House Proof 10 szemhéjalapozóját számtalanszor újravettem már, bár állítólag mostanában azt is megújították, és már kevésbé hatásos, mindenesetre nálam a legutóbb rendelt darab ugyanúgy működik, mint korábban. A Sleek pirosító Antique árnyalatban tavasszal-nyáron verhetetlen, pirosító helyett szoktam használni. Bár az utóbbi időben már nem festem a körmöm, de amíg még igen, addig imádtam az Essence Gel alaplakk és a Better Than Gel Nails fedőlakk kombóját, ezutóbbi már sajnos nem kapható. (Vagy legalábbis úgy emlékszem, hogy valamikor kifutó termék volt, de lehet, hogy tévedek.)

Összességében tehát ebből a válogatásból viszonylag sok minden azóta is kedvenc, valamint akadt olyan termék is, amiről az utóbbi hónapokban elfeledkeztem, de egyébként még mindig a kollekcióm része, és szívesen használom, most viszont eszembe jutott újra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése