2018. május 16., szerda

A legjobb sminktermékek 1500 forint alatt – szerintem

Régóta terveztem már egy ehhez hasonló sorozatot, ahol egy bizonyos árkategórián belül mutatom meg a szerintem legjobb termékeket, ugyanis egyik olvasóm számára sem újdonság valószínűleg, hogy egyrészt én magam is a minőségi, de pénztárcabarát kozmetikumokat preferálom, másrészt sokan vannak, akik nem engedhetik meg maguknak a high-end sminktermékeket, és / vagy szívesebben nézelődnek a drogériában. Első alkalommal 1500 forint alatti kategóriában néztem körbe, és válogattam ki a kollekciómból azon termékeket, amelyeket a legjobbnak tartok. (Először 1000 forintot húztam határnak, de ott igencsak nehéz dolgom volt, mivel a drogériás árak is mennek egyre felfelé.)


Alapozóból itthoni viszonylatban nem próbáltam még olyat, ami a fenti árkategóriának megfelel, és elégedett lettem volna vele, ezért egy koreai darabot mutatok. A Holika Holika Aqua Petit BB-nek meglepően jó a fedése ahhoz képest, hogy "csak" egy BB krém, ráadásul amellett, hogy tartós, szépen mutat a bőrön. Korrektorok tekintetében a Catrice Camouflage vonalát mondanám a legjobbnak, mind a krémes, mind a folyékony verzió nagy kedvencem, szerintem nem kell őket bemutatnom senkinek. Púderből sajnos nem tudok mit ajánlani 1500 forint alatt, de sokan szeretik az Essence All About Matt fixáló púdert - azonban ez sajnos nekem nem vált be. Arcnál maradva az Essence pirosítóit nagyon szeretem. A Silky Touch kollekció volt a kedvencem, amit sajnos már kivontak, de az újabbakkal sem lehet mellélőni. A highlighter szintén Essence, a Prismatic Hololighter stick formátumú highlighter szerintem csodaszép, valamint a Lovely por állagú darabjait is sokan dicsérik, de nekem ezekből nincs itthon. 
A szemöldökömre jó ideje már a Catrice Slim'matic Ultra Precise szemöldökceruzát vásárolom újra, ami bár elég gyorsan fogy, nekem mégis ez vált be a legjobban minden tekintetben. A szemhéjalapokkal nem szeretek kísérletezni, évek óta ugyanazt a néhány darabot használom, amik közül a legolcsóbb az Etude House Proof 10, amit ezer forint körüli áron már megtaláltok eBay-en. Szemhéjpúderek, azon belül is paletták közül legtöbben valószínűleg a Lovely összeállításait mondanák, és azok sem rosszak, de picit drágábban - pontosan 1500 forintért egyébként - szerintem jelenleg az Essence új Eyeshadow Box palettái a legjobbak ilyen árkategóriában. Pigmentáltak, szépek a színeik, jól eldolgozhatók a festékek, és több variáció is van belőlük, legyen az nude, vagy éppen színes. A szemmel végezve pedig a Lovely Curling Pump Up szempillaspirált szerintem egyetlen sminkimádónak sem kell bemutatnom, rengeteget elhasználtam már belőle.


Véletlenül kihagytam az előző képről, ezért utólag említeném meg az Essence Longlasting szemceruzáit, aminél nekem drágább árkategóriás ceruzák már nem is kellenek, tökéletesen meg vagyok elégedve ezekkel.
Folyékony rúzsból 1500 forint alatt viszonylag kicsi a választék, a Lovely K-Lipseket azonban bátran ajánlom, szerencsére egyre több árnyalattal jönnek ki ezekből is. Hagyományos rúzsok közül jelenleg a Catrice Ultimate Matt, illetve a s-he Ultra Matt vonalat emelném ki, előbbi a tipikus púderesen matt végeredményt nyújtja, míg utóbbi inkább krémes. Szerintem már említettem, hogy én a szájceruzákat nem igazán "rendeltetésszerűen" használom, hanem sokszor önmagukban, rúzs helyett. Erre (is) tökéletesek a Trend It Up Contour & Glide, illetve a p2 Perfect Look ceruzái, csak ajánlani tudom őket.

Remélem, hogy tudtam újat mutatni - habár aki rendszeresen olvassa a blogot, nagy eséllyel az összes itt bemutatott termékkel találkozott már -, hamarosan pedig újabb árkategóriában nézelődöm. 

10 megjegyzés:

  1. A Catrice korrektort én is imádom szerintem már kb ötöt elhasználtam belőle.
    A Lovely spirált is használom, bár nem ez a kedvencem, de tény, hogy nagyon jó.
    A Catrice szemöldökceruzát is nagyon szeretem, de nekem is az a gondom vele, hogy ha naponta használom, akkor egy hét alatt elfogy. Így általában csak a sietős napokon veszem elő, amikor ráérek készülődni, maradok az ABH-nál.
    Rögtön kettőt szoktam venni belőle, így egy hónapig kitart.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kettesével-hármasával veszem a szemöldökcerkát, főleg, mivel van, hogy nem is találok már belőle sehol :D

      Törlés
  2. Púder 1500 Ft alatt esetleg a Rimmel Stay Matte? Vagy az már kicsit több?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem akörül van, viszont nagyon elcseszett vagyok, mert én azt nem szerettem :D Kettőt is elhasználtam belőle, de abszolút nem voltam oda érte, és amúgy gondolkodom is, hogy újra ki kéne próbálnom, mert nem hiszem el, hogy csak nekem nem válik be :D

      Törlés
  3. Az Etude House primerhez tudnál megbízható eladót/linket adni? Előre is köszönöm! A Catrice korrektorok tényleg jók, bár nekem szem alá a folyékonyak sem váltak be, de minden másra tényleg tökéletes. Az Essence-nek is jópofák ezek a szemhéjpalettái, és eléggé pigmentáltak is. A képen lévő pont nincs meg, a madárkás van és a hableányos, de egész jók. Amit még kiemelnék, az Essence ecsetek, szerintem ár/érték arányban szuperek.
    A Rimmel Stay Matte nekem sem vált be annyira, valahogy olyan semmilyen...
    Rúzsból egészen jó (legalábbis nekem jobban bevált, mint a Rimmel(?)) a RdeL Young kétvégű szájfénye. Tartós, kevésbé szárít, mint a másik, és egy ezres.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahonnan én rendeltem anno, már nincs fent, de igazából az összes koreai Top-Rated Seller megbízható, nála a legolcsóbb jelenleg: https://www.ebay.com/itm/Etude-House-Proof-10-Eye-Primer/331960806385?epid=2196736026&hash=item4d4a67ebf1:g:5oYAAOSw-kdXzTdq
      A RdeL-ből nekem is van egy árnyalatom, de annnnnnyira béna a színválaszték :(

      Törlés
    2. Ez igaz, nekem is csak egy van. Köszi a linket!

      Törlés
  4. A Catrice Ultimate Matt, a szemöldökceruza és a korrektor nálam is kedvenc. A rúzs kicsit szárít, de a MAC rúzsai is, az utóbbiaknak nehezebben nézem el az áruk miatt.
    Most a Zoeva hasonló vékony szemöldökceruzáját próbálgatom, mintha lassabban fogyna és szebb is az összhatás, csak hát ez is drágább.:D
    Az Essence ecsetek nálam is rajongás tárgyai, tényleg szuperek, drágább darabokat is leköröznek nálam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ilyesmi szemöldökceruzából a Colourpoptól rendeltem - még nem bontottam ki -, de hát ott is van bőven szállítási költség sajna :(

      Törlés
    2. Khm, nos, nekem van egy kis trükköm, amivel 5 dollárból megúszom a pk-t, az még egész elviselhető. Mostanában amúgy elég soká adják fel a csomagokat rendeléstől számítva, régebben gyorsabbak voltak.
      Remélem, majd írsz a szemöldökceruzáról. Én a G-napokon egy Maybelline-re is beruháztam, de a biztonság kedvéért egy Catrice-t is beszereztem, ár-érték arányban a legjobb.

      Törlés