2018. március 30., péntek

Márciusi kedvencek | 2018

Jelenleg abszolút a szakdolgozat bűvkörében élek, úgyhogy a tanuláson kívül nem sok egyéb dolgot csináltam a hónapban, de meglepően sok terméket sikerült összeszednem márciusra. Mondjuk mostanában egyébként is igyekszem minél több termékemet használni, mert rendesen felgyűltek, és addig nem is igazán szeretnék semmit sem venni, amíg nem csökkentek a mennyiségen. 


Hónap elején bekerültem egy trnd projektbe, ahol az új Eucerin DermoPure termékeket próbálhattuk ki, amik szinte elsőre kedvencek lettek. A mélytisztító arclemosó zselé illatmentes, nem szárít, mégis megfelelően tisztít, a szérum pedig még szuperebb, jó az állaga, nem kukacosodik, és ennél is azt tapasztaltam, mint a The Ordinary Niacinamide + Zinc szérumnál, hogyha nem használom, akkor látszódik a hatása igazán - negatív irányba. A Fa Fiji Dream golyós dezodorának kellemesen visszafogott gyümölcsös illata van, nem hagy nyomot a ruhán, és a Perspirex-szel kombinálva hatásos is, de van belőle spray változat is, ha valaki inkább azt preferálja. A The Body Shop új Lip Juicers ajakápolói nem csak hogy fantasztikus illatokban kaphatók - és akkor még finoman fogalmaztam, mert leírhatatlanul jók -, de nincs az a tipikus ajakbalzsam érzetük sem, hanem inkább waxosak, látszatra pedig abszolút mattak. Márciusban a kiwi-kel-görögdinnye kombinációjút használtam legtöbbször, mivel ennek nincsen színe, így bárhol és bármikor újra tudtam kenni. Zoella Blissful Mistful illatát mini kiszerelésben még tavaly egy karácsonyi csomagban sikerült megrendelnem, ez pont egy ilyen télből nyárba átmenő parfüm nálam. Végül pedig néhány hete végre beruháztam egy elektromos fogkefére az Oral-B-től, ez pontosan a legalapabb Vitality Cross Action modell, amihez a Sensitive Clean fejet használom. Sokáig nem hittem abban, hogy ez hatásosabb, mint a hagyományos fogkefék, de már az első használat ledöntött bennem minden kétséget, ugyanis a különbség látható és érezhető is, életem egyik legjobb vételének tartom. 


Míg korábban szinte egyáltalán nem használtam sminkalapokat, mostanra az egyik kedvenc kategóriámmá nőtték ki magukat, és mindig szeretek újabbakat kipróbálni. A The Ordinary High-Spreadability Fluid primer az egyik kedvencem, de mivel tömény szilikon, ezért nem biztos, hogy mindenkinek beválik majd. Nagyon megszerettem a Maybelline Master Chrome highlighterei közül az arany árnyalatot (100 Molten Gold), mivel csodás, intenzív fénye van nagy, feltűnő csillámdarabok nélkül, a rosegold változatot is biztosan beszerzem majd a legközelebbi kuponos napokon. A Rival de Loop Young Chocolate Lovers trendkiadás rizspúdere mostanában a mindennapokon használt púderem, régóta ki szerettem volna már próbálni valami hasonlót, és szerencsére be is vált. Jól mattít, abszolút nem hagy poros érzetet, az illata pedig isteni vaníliás. Az Avon True Ultra Volume szempillaspirál kipróbálásra érkezett hozzám, és elégedett vagyok vele. Nem kell tőle csodát várni, inkább dúsít, mint hosszabbít, és bár a kedvenceimet még mindig nem körözte le, de egy megbízható, jól használható spirál. Még ősszel Prágában vettem meg a Sephora Cream Lip Stain folyékony rúzsát Smejka ajánlására, mivel azt hallottam, hogy elképesztő tartós, de csak most jutottam el odáig, hogy rendesen le is teszteljem napközben. A 25-ös árnyalatra esett a választásom, ami egy csodaszép téglás-narancsos vörös, és valóban igaz, amit írnak róla, tényleg bírja az evést, ivást, orrfújást, ráadásul mattra szárad. Nem bír ki MINDENT, de azért jóval strapabíróbb, mint a folyékony rúzsok általában. Végül pedig mégegy rúzs, méghozzá a Colourpop Love Life árnyalatú Lippie Stix-e, ami szintén egy narancsos piros, és már régóta nagy kedvencem.

A legnagyobb kedvencem azonban még hátravan, ez pedig nem más, mint az új laptopom. ami egy HP Pavilion gép. Nem akarom hosszasan kifejteni, de a régi már abszolút alkalmatlan volt bármire, amit nap, mint nap csinálok - Photoshop, elemzőprogram, stb. -, így jópár éve érett már, hogy beruházzak egy újra, amit most sikerült kivitelezni. Ugyan még csak másfél hete van nálam, de teljes a szerelem.


YouTube fronton Stacy-t említeném az Ace Face Beauty csatornáról, aki nemrég egy Pixiwoo videóban vendégszerepelt, és azóta elindította a saját csatornáját is. Szuper sminkeket csinál, megnyugtató a hangja, és a videói menstesek mindenféle fenszizéstől.


Azt hittétek elfogytak a sportesemények az olimpia után, ugye? Tévedés! Múlt héten volt a műkorcsolya és jégtánc világbajnokság Milánóban, amit természetesen végigkövettem, amikor csak tudtam, előtte pedig rövidpályás gyorskorcsolya vb volt, úgyhogy teljes a boldogságom.

Kedvenc dalok: 
The Vaccines - Put It On A T-Shirt
The Vaccines - Your Love Is My Favourite Band
George Ezra - Hold My Girl
George Ezra - Pretty Shining People (és az egész új album amúgy!)
The Fratellis - Starcrossed Losers
Dan Croll - From Nowhere

Hihetetlen számomra, hogy már mindjárt április van, utána pedig lassan jön az utolsó vizsgaidőszak, az államvizsga, és végül a diplomaosztó. Ettől függetlenül szerencsére azért ezek még viszonylag távoli dolgok, most pedig egy hét szünet következik az egyetemen, ami alatt milyen meglepő, a szakdolgozatot fogom írni továbbra is, de azért igyekszem majd időt szakítani a pihenésre is. 
Ja, és kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép laptop. Leld sok örömöd benne! :)
    Ugyanilyen fogkefét kaptam karácsonyra, és imádom :D.
    Ismerős a szitu az egyetemmel kapcsolatban, mester képzést végzek. Hangszer vizsgám lesz, de sehogy sem állok az anyaggal és a power point bemutatóval sem. Viszont látom már az alagút végét:D. Soha többet egyetem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tőlem is állandóan kérdezgetik, hogy jaj, de hát miért nem jelentkeztem mesterre, és hát pont ezért :D 16 éve járok iskolába, már az érettségitől is végem volt, aztán most a szakdolgozat, államvizsga, és szerintem megőrülnék, ha ismét végig kéne csinálnom ezutóbbi kettőt mesteren :D

      Törlés
  2. Nagyon örülök, hogy bevált a rúzs, épp gondoltam, hogy rád kellene írni kíváncsiságból meg amúgy is, de nem akarlak zavarni amíg tart a szakdolgozatírás. :)
    A Master Chrome highlighter-t épp beleakartam tenni egy Antihaul-ba, de öööö van RoseGold? :D Akkor még ezen el kell gondolkodnom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van, és naaaagyon szép, pedig azt nem akartam megvenni, de aztán belenyúltam, és ahh...:D

      Törlés
  3. Ismerősöm által, aki szintén bekerült a projektbe, kipróbálhattam a mini verzióját az új Eucerinnek, és tényleg meglepően szépen segített a gyulladásokon. A TBS Lip Juicers ajakápolói annnnnnyira tetszenek így képekről valamiért :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyanok, mint az EOS ajakbalzsamok, csak valószínűleg hatásosabbak, legalábbis azokról sok jót még nem hallottam :D

      Törlés