2016. március 29., kedd

Teszt | Ziaja narancsvaj tusfürdő-bőrradír

Hajápolási termékek után talán tusfürdőket és testradírokat próbálgatok legszívesebben, a mai bejegyzés főszereplőjét pedig főként Katy és Rami hatására fedeztem fel. Az egész Ziaja narancsos termékcsalád, de aközül is leginkább a bőrradír hatalmas népszerűségnek örvend mind blogger körökben, mind úgy egyébként, ezért nem volt kérdés, hogy idővel hozzám is eljut a híre. Idővel...



A tégelyes megoldás különösen praktikus ehhez a termékhez, mert olyan sűrű és masszív állaga van, hogy másképp nem tudnánk kinyerni a csomagolásból, hiszen telis-tele van apró radírozó szemcsékkel. Lefóliázva érkezett, így biztosan nem nyúlt bele senki előttünk. Ezerszer említettem már mostanában, hogy rákattantam a citrusos dolgokra, na, ennek az illata pontosan olyan, mint a konkrét gyümölcsé - a kissé kesernyés héjával együtt, fantasztikus.


A hatékonyság ebben az esetben nem egyenlő a durva, karcolós érzéssel, hanem már-már masszíroz, ezért nagyon jó érzés ezzel fürdeni. Tusfürdőként is használható ugyan, de nem igazán habzik fel, én ezt különösen szeretem benne. Nincs szárító hatása, ami nem csoda, hiszen olajos komponense is van, méghozzá édesmandulából. Ami kis negatívum lehet, hogy a polietilénből készült szemcsék nem oldódnak fel, és mivel általában kádban szoktam fürdeni, idegesít, hogy mindenhova odatapadnak, valamint a természetnek sem tesz túl jót, de valljuk be, sajnos elég kevés cukoralapú, vagy természetes szemcsékkel operáló bőrradírt lehet találni elérhető áron.
Habár Ziaja termékeket lehet kapni drogériákban, sőt, a nagyobb hipermarketekben is, ezt a bőrradírt én még csak neten találkoztam vele, a márka webáruházában 1295 forintért, és Iparfümérián 1490 forintért. A kiszerelése 200 ml, ami elég sokáig elég szerintem, lévén, hogy nem kell belőle sok még teljes testre sem.

Egy biztos: mostantól állandó lakója lesz a fürdőszobának, és bár biztosan fogok még kísérletezgetni más bőrradírokkal, tudom, hogy ehhez bármikor visszatérhetek, nem fogok csalódni benne :)

2 megjegyzés:

  1. A napokban fedeztem fel magamnak ennek a terméknek a tesóját, a narancsolajos tusfürdőt és egész jó!! Mivel jelenleg olíva-mániában szenvedek kacérkodok az Ziaja olívás tusfürdőjével is.

    Testradírból most a Garnier oil beauty névre hallgató radírt használom amit nem mellesleg a nálad olvasottak alapján vettem meg nemrég. Nálam most az a Nr.1 testradír.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kívánságlistás a tusfürdő meg a testápoló is ezek után :D
      Nem tudom eldönteni, hogy ez, vagy a Garnier az első nálam, nagyjából fej-fej mellett vannak jelenleg.

      Törlés