2024. október 20., vasárnap

Szerzemények #57 | Glamour-napok 2024 ősz

Az elmúlt néhány év során talán ez a legkisebb és legunalmasabb Glamour-napi vásárlásom, mert nem volt szükségem több dologra, de azért gondoltam, hogy megmutatom, mert vannak közötte újdonságok és az egyszerűségük ellenére (szerintem) érdekes dolgok. 

Sajnos a Le Petit Marseillais tusfürdők közül itthon csak néhányat lehet kapni, de a barackos-nektarinos változatot már régen kinéztem, úgyhogy kuponnal meg is vettem. A Rexona Maximum Protection dezodorból mindig ilyenkor tankolok fel, bár most csak egyet vettem, mert még ezen kívül van itthon egy bontatlan darab, fújós dezodorból viszont egy olyat próbálok ki, amit korábban még sosem, a Borotalco Active mandarin és neroli illatát.

A Dove Intensive Repair hajbalzsamot - mint mostanában elég sok más hajápolót is 😄- Abbey Yung hatására vettem meg, a Pantene Thick & Strong balzsamot pedig azért, mert újdonság, még semmit sem olvastam vagy hallottam róla. A Sensodyne Clinical Repair fogkrém is új, ráadásul kifejezetten borsos az ára, de így kedvezményesen ezt is megéri kipróbálnom. 

Mindössze három sminkterméket vettem, a Maybelline Fit Me púdert táskába dobósnak és utazásokra. Ugyanebből egyszer már elhasználtam egy színezettet, remélem, hogy az átlátszó is ugyanolyan jó lesz és nem fog nagyon fehéríteni. Az Essence Correct & Conceal zöld korrektorra nem volt kupon, de örültem, hogy végre belefutottam, mert a Notino oldalán amióta csak megjelent, készlethiányos. Végül pedig a Max Factor Miracle Pure Skin Reset szérumalapozóra is elcsábultam, aminek egyáltalán nem olvastam utána (de egyébként utólag sem találtam róla szinte semmilyen véleményt). Igencsak a végén járok a L'Oréal True Match Nude Plumping színezett szérumnak, és bár abszolút elégedett vagyok vele, vágytam valami újdonságra, szóval azt tervezem lecserélni erre. 

2 megjegyzés:

  1. Szia, a Dove balzsamot hol találtad? Rossmann, DM már nem forgalmazza (legalábbis ahol voltam, ott nem volt) 😔

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rossmann webshopból rendeltem, de múltkor az üzletben is volt.

      Törlés