2024. június 25., kedd

Kedvenc beauty webshopjaim: Stylevana

Bár szerencsére már itthon is egyre nagyobb a koreai és japán kozmetikumok kínálata, én sokszor mégis inkább külföldi webshopokban nézek körbe, ebben a bejegyzésben pedig be is mutatom a kedvenc lelőhelyemet, ahonnan nagyjából egy éve rendeltem először, és azóta is rendszeres vásárló vagyok. 


Az Stylevana oldaláról koreai, japán és úgy általánosságban ázsiai arcápolókat, hajápolókat, sminktermékeket és még sok mást lehet rendelni, minden termék eredeti és sokkal olcsóbb, mintha itthoni viszonteladóktól vennénk meg őket. A kínálatban többek között olyan márkák találhatók, mint a Beauty of Joseon, Skin1004, Purito, Some by Mi, Missha, sk-II vagy a Haruharu Wonder, és ami miatt én különösen szeretem, hogy rengeteg termékből utazó kiszerelés is van, én így próbáltam ki például a Beauty of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics fényvédőt néhány euróért, mielőtt ismeretlenül elköltöttem volna nem kevés pénzt a teljes kiszerelésre.

Gyakorlatilag mindig él valamilyen kedvezmény vagy kuponkód, illetve van hűségprogramjuk is, ahol pontokat lehet gyűjteni és kedvezményre váltani őket, ennek a működéséről egy nagyon hosszú leírás is olvasható itt

szállítás 49 euró felett ingyenes, de alatta sem vészes, csak 4,69 euró, és minden rendelés pontosan követhető online. Ígéretük szerint 5-9 munkanapon belül megérkezik a csomag, amit nagyjából minden eddigi rendelésemnél sikerült is tartani, néha közelebb volt a 2-3 héthez, fontos azonban hozzátenni, hogy én mindig csak olyasmit rendelek, ami készleten van, tehát in stock vagy limited stock a státusza. Ha más van mellette, akkor hallottam, hogy akár hetekig is eltarthat, mire lesz belőle és feladják. A rendelések Hong Kongból érkeznek, de nem kell rájuk plusz áfát és vámot fizetni, ami hatalmas előnye az ismertebb, Ázsiából szállító webshopokkal szemben. 

Az ügyfélszolgálattal még nem volt dolgom, mert mindig épségben, alaposan becsomagolva érkezett a csomagom, így erről nem tudok véleményt mondani.

Ezt a webshopot is bátran tudom ajánlani, hatalmas a választék és nagyon jó akciókat lehet kifogni.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése