2024. június 30., vasárnap

Anti-kívánságlista #10: termékek, amiket nem vennék meg

Fogalmam sincs, miért hanyagoltam ezt a sorozatot közel négy évig, mert engem személy szerint nagyon szórakoztat anyagot gyűjteni hozzá, és a számok alapján ti is szerettétek. Ezt a bejegyzést egy konkrét termék inspirálta, de természetesen nem volt nehéz más dolgokat is találni mellé.


Továbbra is hangsúlyozom, hogy az alábbiakban bemutatott márkák egyikével sincsen problémám, azonban nem tetszhet minden mindenkinek, és vannak termékek, amelyeket túl drágának találok, vagy éppen nem győztek meg a teszterek alapján.

A Wild dezodorok már itthon is kaphatók a dm kínálatában, különlegességük, hogy a tartó tok utántölthető, nem kell minden alkalommal megvenni. Az ára viszont még így is meglehetősen borsos, ezért körbekérdeztem ismerősök között, hogy érdemes-e beruházni rá, és a legtöbbeknek az volt a véleménye, hogy nem fogják újravenni. A leggyakoribb kritika, hogy nem lehet rendesen felkenni, csomósodik a termék, és a hatékonysága sem a legjobb - ami olyan szempontból nem meglepő, hogy ez nem egy izzadásgátló. Tudjátok, hogy mennyire szeretem a Farmacy Green Clean arclemosó balzsamot, és időről időre előrukkolnak limitált illatokkal. A legújabb például a Honey Vanilla verzió, ami viszont a méz miatt felejtős nálam, pedig ha sima vanília lenne, akkor rögtön ráugrottam volna. 

A Fekkai márka termékeivel kapcsolatban egy részről pozitívum, hogy szinte mindenből van utazó kiszerelés, szóval nem kell elsőre megvenni a teljes kiszerelést, de azért például az Apple Cider Triple Cleanser fejbőrradírral kapcsolatban felmerül bennem a kérdés, hogy mégis ki az isten vesz 220 ml fejbőrradírt akciósan is közel 14 ezer forintért?! A 60 ml is több mint 5 ezer forint...És ha már túlárazott hajápolók, akkor a Gisou Honey Infused hajolajat is hatalmas lehúzásnak tartom, volt lehetőségem nemrég egy Sephorában szemügyre venni, és semmivel sem nyújt többet szerintem, mint bármelyik drogériás hajvégápoló olaj, de főleg a Revox Plex Bond Repairing. 

Amióta csak megjelent, ácsingózom az Anastasia Beverly Hills Sultry szemhéjpúder palettára, de akármikor belefutok Glamboton is, mindig meggyőzöm magam, hogy elég barna szemhéjpúderem van, nincs rá szükségem. Az eredeti összeállítást egy ideje már nem is lehet kapni, de néhány hónapja előrukkolt a márka a Mini Sultry palettával, ami 14 árnyalat helyett csak 9-et tartalmaz, és bár megtartották az eredeti színeket (és kivették belőle a teljesen random és használhatatlan rózsaszínt), valahogy egyáltalán nem hozza a hangulatot, nem jön meg a kedvem, hogy kipróbáljam. 
Nagyon mennek mostanában a folyékony pirosítók, a drogériás márkák is folyamatosan jönnek elő a saját verziójukkal. Szerettem volna venni egyet Párizsban a mini Rare Beauty Soft Pinch Liquid Blush-ok közül (egy teljes kiszerelést biztos, hogy soha nem használnék el), de amikor élőben megswatcholtam őket, egyáltalán nem voltam elájulva, sőt: eldolgozva szinte alig volt színe azoknak, amik tetszettek volna, mégis mint egy ajaktinta, megfogta a bőrt ott, ahova először kikentem, úgyhogy végül 17 euróért ott hagytam. Az új Maybelline Sunkisser folyékony pirosítók sem győztek meg, a Magyarországra első körben behozott verziók túl világosak, ráadásul szinte az összes csillámos. 
Amikor külföldi sminkújdonságos tartalmakban először megláttam a NYX Buttermelt bronzereket, iszonyú izgatott lettem, mivel több árnyalat is kifejezetten hideg tónusúnak, már-már liliásnak tűnik a marketingfotók alapján, ami tökéletes lehet kontúrozáshoz. Még jó, hogy előbb azért megnéztem róla néhány videót, mert gyorsan kiderült, hogy kifejezetten intenzív fényük van. A Buttermelt pirosítók viszont még mindig vonzanak, de egyelőre még nem jöttek szembe sehol sem, ahonnan meg lehetne rendelni őket Magyarországra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése