2023. november 10., péntek

Szeptemberi és októberi kedvencek | 2023

A szeptemberi és októberi kedvenceimet most egyben mutatom meg, úgyhogy nevezhetjük őket akár őszi kedvenceknek is. Szeptemberben volt egyébként 10 éves a blog, erről Facebookon és Instagramon emlékeztem meg bővebben, de most megragadom az alkalmat, hogy itt is megköszönjem mindannyiótoknak, hogy olvastok! 😊 Októberben pedig új munkahelyen kezdtem, leginkább ez az oka annak, hogy most kicsit el voltam tűnve. 

Néhány éve az őszi-téli időszak nálam már összefonódott a Lush Lord of Misrule tusfürdővel, a karácsonyi leárazáskor is mindig betárazok belőle (és a fürdőbombából is), imádom. A Mixa Panthenol Comfort testápolót egy All2test tesztelés keretében kaptam, de egyébként előbb-utóbb egyébként is megvettem volna. Valamiért mostanában egyáltalán nem szeretem az illatos testápolókat, ez pedig teljesen illatmentes, illetve ez nem egy testvaj, hanem balzsamos állaga van, mégis intenzíven hidratál. 

A Bioderma Sensibio Defensive szérum egy nagyon egyszerű, tejes állagú arcápoló, hatásában viszont elég gazdag, még most sem szoktam fölé hidratálót használni, de egyébként krémek alatt sem áll össze vagy bármi hasonló. Ha arctisztítás után különösen száraznak érzem az arcom, általában ezt szoktam felkenni gyorssegélyként. Az Dead Sea Naturals by AHAVA nappali hidratáló a Rossmann x Krémmánia Beauty Expo-n kapott ajándékcsomagban volt, magamtól nem hiszem, hogy leemeltem volna a polcról, de kellemesen csalódtam, mert sajnos az utóbbi hetekben kiderült, hogy érzékeny vagyok a retinolra (a retinalra viszont szerencsére továbbra sem), teljesen lehámlott az arcom egy krémtől, és ez mentett meg attól, hogy totálisan vállalhatatlanul nézzek ki abban a néhány napban, amíg ez zajlott. Inkább száraz bőrre ajánlom, tavasszal és nyáron biztos, hogy túl sok lenne. Elég erős illata van, ami biztos, hogy megosztó lesz, ezt is érdemes mérlegelni, ha kipróbálnátok. 

Glambotról rendeltem a képen látható mini méretű MAC Stack szempillaspirált, amiről vegyes véleményeket olvastam korábban, a legtöbben a tartósságával nem voltak megelégedve. Én ebből semmit sem érzékelek, szinte az első használat után lenyűgözött. Általában nem tudok látványos dúsító hatást elérni a szempillaspirálokkal, ennek viszont sikerül, anélkül, hogy vastag, póklábas hatása lenne. A legtöbbet használt Essence Colour Up! Shine On! rúzst már régóta nem lehet kapni, de azon vagyok, hogy elhasználjam, mert ennél még esély is van rá, és hétköznapi ajakterméknek például az irodába abszolút elég. 

Kedvenc dalok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése