2022. április 16., szombat

Zsákbamacska | Mi volt a Krémmánia Hair Boxban? #10 - 2022 tavasz

Ez volt az a meglepetésdoboz, amiről rögtön több barátnőm is elküldte nekem a beharangozó posztot, hogy itt a tökéletesen hozzám illő összeállítás. Aztán legnagyobb örömömre a Krémmánia csapata ismét meglepett a Hair Box névre keresztelt, dedikáltan hajápolási témájú dobozzal, így most meg is tudom mutatni, mi volt benne. 


A dobozban összesen 12 termék volt, amelyek közül 10 teljes kiszerelésű, 2 pedig utazó méret, összértékük pedig közel 25 ezer forint, ami elég jó szerintem. 



Az Isana 2in1 hajápoló olajat ismerhetitek már a blogról, egy időben nagyon szerettem, aztán kicsit ráuntam és elkezdtem más termékekkel kísérletezni. Kíváncsi vagyok, hogy kis kihagyás után mit gondolok róla, én főleg a hővédő hatása miatt használtam anno. A Naturissimo Moringa & Jojoba hajfény balzsamról nem is hallottam még korábban, egy kicsit tartok tőle, hogy el fogja nehezíteni a hajamat, mivel elég sok fajta növényi olajat és vajat tartalmaz, viszont a leírása alapján sokat várok tőle. Az Invisibobble hajgumikból négyféle kerülhetett a dobozba, nekem ez a vékonyabb típus jutott. A Gliss 7 sec Color Perfector Express Repair hajpakolás nem újdonság számomra, a fekete csomagolásút jelenleg is használom, jó szolgálatot tesz, amikor nincs időm fél órát eltölteni a hajmosással. Krémmánián azt olvastam, hogy van férfi, aki a szakállára használja ezeket. :D 


Ha hajlakk, akkor nekem néhány éve már csak a L'Oréal Elnett illatmentes változata jöhet szóba, de szerencsére a TRESemmé Flexible Hold hajlakk nem olyan fullasztó, mint a lakkok általában, remélem, hogy a hajamat sem fogja ragacsossá tenni. A N.A.E. Riparazione szilárd sampon az egyik olyan termék, ami a leginkább érdekel, mert a Lush egyik szilárd samponján kívül nem használtam még ilyesmit, ehhez pedig azért könnyebben és jobb áron lehet hozzájutni. Ami rögtön feltűnt, hogy az illata nagyon erős, a dobozt kinyitva ez volt az első, ami megcsapott. Kaptunk egy hónapra elég Bloom Hair hajvitamint is, az én dobozomban a kapszula kiszerelésű volt – létezik belőle gumicukor is –, ami kipróbálásra tökéletes és mindenképpen végig fogom szedni az adagot, viszont az ára miatt nem venném meg magamtól, ezt már előre látom. A Baba 2in1 sampon és balzsam mandulaolajjal abból a szempontból újdonság, hogy a márka samponjai megújultak. Én nagyjából utoljára 10-15 éve használtam tőlük bármilyen hajápolót, és elég vegyes véleményeket olvastam erről is, de majd meglátjuk. 


Az APIVITA Women's Tonic sampon elvileg kifejezetten a hajnövekedést serkenti, ami rám is fér, bár lehet, hogy ezt el fogom tenni utazáshoz, mert ahhoz pont megfelelő a kiszerelése. Az Authentic Beauty Concept Replenish pakolásnak is ezt a jövőt szánnám, de túlságosan érdekel, hogy mit tud, szóval terveim szerint hamarosan be is fogom vetni, remélem, elég lesz legalább egy használatra. A Helia-D Regenero balzsamtól is sokat várok, bár mostanában annyi hajápoló várja a fiókban, hogy kipróbáljam, hogy nem is tudom, hova nyúljak. 
Végül pedig volt még egy logózott hajszárító turbán is a dobozban, tudjátok, az a fajta, amit össze lehet gombolni hátul és így nem kell törölközővel a fején bohóckodni az embernek hajmosás után. 

Összességében én elégedett vagyok, sok olyan termékkel ismerkedtem meg, amit magamtól nem vettem volna le a polcról. Írjátok meg, mit gondoltok róla, ha megrendeltétek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése