2018. április 18., szerda

Megbántam, hogy megvettem #8

Ismét összeszedtem néhány terméket, amelyek csalódást okoztak nekem az utóbbi hónapokban. Néhányat ezek közül hatalmas izgalommal vártam, hogy kipróbálhassam, mégis van velük némi problémám, de ilyen az élet, nem jöhet mindig minden be. Mindenesetre most megmutatom, mivel akadtak gondjaim, hátha segítségére lesz valakinek - meg egyébként is, szerintem tök szórakoztató posztok ezek. 


Zoella Bath Latte tus- és habfürdő: sajnos az üzletben nem volt lehetőség arra, hogy megszagoljam, mivel lefóliázva kapható, ezért nem tudtam, mire számítsak, csak reménykedtem, hogy jó lesz majd. Sajnos az illata egyáltalán nem jött be, ezért mindössze 1-2 alkalommal használtam habfürdőként, és nem is biztos, hogy el fog fogyni.

Schwarzkopf Beology tisztító balzsam: nagy elvárásokkal vettem meg, mert alapvetően szeretem az ilyesmi termékeket, jelentősen lerövidítik a hajmosás időtartamát. Alapvetően nem lenne vele problémám, ha nem lenne a használata után jóval rövidebb idő alatt zsíros a hajam, mint egyébként, ez pedig ahogy utánaolvastam, nem csak nálam merült fel problémaként. 

Aveo szárazsampon: ilyet semmiképpen se vegyetek. Konkrétan olyan, mintha hajlakkot fújnátok a hajtöveitekre, ragad, kifésülhetetlen, egyszerűen borzalmas. Egyébként is utálom azokat a fajta szárazsamponokat, amik dúsítás címszó alatt összetapasztják a hajat, de ez még csak nem is ígért dúsítást. Bár utánaolvastam volna Krémmánián...

wet n wild Photo Focus alapozó: mint valószínűleg sokan mások rajtam kívül, én is Tati hatására rendeltem meg, ugyanis neki ez az egyik kedvenc alapozója. Hát, nálam olyannyira nem vált kedvenccé, hogy azóta már túl is adtam rajta, ugyanis soha semelyik korábban próbált alapozóm nem emelte ki ennyire a száraz részeket az arcomon, mindegy, mit csináltam. Rosszabbul néztem ki vele, mint nélküle, még jó, hogy nem volt drága. A többi tulajdonsága emiatt már nem is igazán érdekelt sajnos.

Makeup Revolution Liquid Highlighter - Unicorn Elixir: fotókon, videókon gyönyörűen mutatott, és alig vártam már, hogy lecsaphassak rá. Aztán jött a feketeleves, mivel az arcomon egy merő csillámdarab volt, ráadásul ujjal felvive és elkenve - ahogy egyébként a márka ajánlja - még csúnyább és darabosabb volt a végeredmény. Emellett rendkívül gyorsan is szárad, szóval nincs sok idő az eldolgozásra. Ki fogom próbálni másik alapozó fölé, vagy esetleg szivaccsal, de ha így is kudarcot vallok, akkor szerintem ennek is új gazdát fogok keresni.

Avon mark. folyékony matt rúzs - Fabulosity: kakukktojás, mivel kipróbálásra kaptam, nem én vettem magamnak. Rengeteg ideig rágódtam, hogy szenteljek-e neki egy külön posztot, de mivel eléggé negatív hangvételű lett volna, így inkább hagytam. A szín nagyon szép, a termék maga hihetetlenül pigmentált, a végeredmény tényleg olyan lesz, mint a csomagolásban, azonban a tartósságával egyáltalán nem vagyok megelégedve. Habos állagú, emiatt szerintem nehéz vele precízen dolgozni, és nem is szárad meg teljesen, tehát mindent megfog. Ezen kívül például orrfújás után azonnal javítani kell, enni abszolút nem lehet vele anélkül, hogy lekopna, egyedül az ivást bírja nagyjából. Egy ilyen élénk színnél számomra alapvető, hogy ne kelljen állandóan a tükörbe nézegetnem, de mivel ennél sajnos állandóan attól féltem, hogy hülyén fog kinézni, sajnos nem merem néhány óránál több időre felkenni.

Catrice Pure Pigments Lip Lacquer - 060 Deep Sea Navy: a németországi szerzeményes posztomban már említettem a legfőbb gondomat ezzel kapcsolatban, ami pedig az, hogy nem igazán értem, mi akar lenni ez a termék. Sem a képen, sem élőben nem igazán jön át, de ez egy sötétkék "ajaklakk", annak viszont szerintem nem elég pigmentált és rendkívül csúszós, szájfénynek ugyanakkor a színe miatt szintén nem használható. Nem olyan, mint például a NYX Intense Butter Gloss-ok, amik szinte úgy fednek, mint egy rúzs, és rendesen odatapadnak az ajkakra, szóval ez nálam abszolút csalódás, egyszer használtam, de többször nem is fogom. Lehet, hogy csak én fogtam ki egy problémás színt, de ezt az árnyalatot akkor semmiképpen sem ajánlom.

Írjátok meg, ha már próbáltátok ezek közül valamelyiket, és persze a tapasztalataitokat is, hátha csak nekem vannak fura igényeim. 

9 megjegyzés:

  1. Ezen az alapozón én is agyaltam nagyon sokáig, szintén Tati miatt de most örülök hogy nem rendeltem meg.
    Nekem a Revlon Colourstay sem jött be pedig az is egy agyon hypolt termék, de konkrétan olyan rossz alapozót évek óta nem próbáltam mint az.
    Szárazsamponból ideje visszatérnem a Batistehez mert az utolsó három amit próbáltam ramaty volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igen, én is használtam a Revlont, és szintén nem szerettem :D

      Törlés
  2. Tatiról jut eszembe, hogy nemrég megrendeltem Beauty Bayről az ABH Subculture palettát, mert baromira tetszenek a benne lévő színek, és éppen akció volt rá. Fogadóórán vártam, hogy sorra kerüljek, úgyhogy nem is néztem utána a palettának, csak megrendeltem, majd a fogadóóra után nézegettem, hogy mennyien lehúzzák, mert porol (pl. Tati és Jeffree Star is). Mindjárt nem örültem annyira a vásárlásomnak, bár utána szerencsére az általam nagyra tartott Wayne Goss videóját is megnéztem, aki viszont más véleménnyel van róla. Azóta megérkezett, és bár meg vagyok fázva, szóval nem nagyon sminkeltem azóta, otthon azért kipróbáltam, és még szerencse, hogy utánajárás nélkül csak megrendeltem, mert az a paletta valami hihetetlenül szájtátósan gyönyörű. Az tény, hogy porol, de ha nagyon puha ecsetet épphogy belemártok, már az is elég mennyiség belőle, mert brutálisan pigmentált. Örülök, hogy megvettem.

    Rendeltél Krémmánia dobozt? Én tegnap vettem át, nagyon tetszik, nincs is benne olyan termék, aminek ne örülnék. Egyedül a testápoló az, amit én utálok, és nem is használok, de azért mindig van itthon, hátha szükség lenne rá (általában ki is dobom használatlanul, mert rám romlik), úgyhogy most még annak a kicsi, utazó méretűnek is örülök. :)

    És most először kisorsoltak DM kedvencekre is, ami nagyon izgi, állítólag nagyon jó lett most. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nézegetem az ABH palettákat nagyon, de valahogy abszolút nem fűlik rá a fogam, hogy ennyit kiadjak rá, és szerintem ez sajnos nem is nagyon fog változni :D Talán majd ha valami jó fizető munkát szerzek diploma után, akkor :D
      Rendelni nem rendeltem, de Évi volt olyan aranyos, hogy küldött nekem egyet, csak még nem akartam lelőni a poént, hátha még valaki nem vette át, így csak a csomagolását tettem fel Instára, de már tegnap lefotóztam, úgyhogy szerintem a hét végén lesz egy poszt arról, hogy mi volt benne. A DM dobozra sajnos nem sorsoltak ki ezúttal sem, pedig hosszú idő óta most először jelentkeztem rá, viszont láttam már a tartalmát, és igazából egyetlen termék ára is visszahozza, ráadásul pont olyasmi van benne, amit szívesen megvettem volna magamnak, csak drágálltam, de hát így jártam...:D Remélhetőleg marad még majd belőle valahol - bár kétlem, tényleg jó kiadás lett -, és akkor esetleg le tudok csapni rá.

      Törlés
    2. Igazából engem még egyik ABH paletta sem fogott meg, de ebben olyan színek vannak, amiket viszont régóta szeretnék, hát így lett belőle vásárlás. :)

      Törlés
  3. Nagyon akartam azt az unikornisos highlightert, de örülök, hogy végül nem ezt választottam. Elég durva volt a teszter is, nem is tudtam elképzelni, hogy arcon működhet rendesen.
    Az alapozó pedig kuka lesz, még tartogattam, hátha, de elfogyott fele, és egyre jobban utálom szegényt, pedig az első benyomásom annyira jó volt...

    Amúgy a NYX most jött ki ehhez hasonló ajaktintákkal, azt hiszem kell is legyen ehhez a kékhez hasonló árnyalat, bár ez csak sima szájfényként van eddig hirdetve.
    https://www.instagram.com/p/Bhgp1LAHvlX/?taken-by=nyxcosmetics_serbia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor te jó kitartó voltál az alapozóval basszus :D Ezeket néztem a NYX-nél, de mivel fényes finish, ezért eleve tudtam, hogy nálam nem jöhet szóba :D

      Törlés
  4. Én a Beology balzsammal nem tudom még mit kezdjek. Arra számítottam, hogy előbb fog zsírosodni tőle a hajam, de nekem viszketett is...... Próbáltam normális balzsamként használni, de nem hidratál eléggé..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos ezek "sima" balzsamként nem elegek, én gondolkodom, hogy majd nyáron, ha többet leszek itthon, és amúgy is gyakrabban mosok majd hajat, akkor elhasználom, de még nem tudom...

      Törlés