2018. április 13., péntek

Kedvenceim újratöltve | 2015 április

Új hónap, így itt az ideje egy új kedvenceim újratöltve bejegyzésnek, melynek főszereplői a 2015-ös év áprilisi kedvencei. Vicces volt azt a posztot újra elolvasni, mivel akkoriban épp az érettségire készültem, most pedig a szakdogámat írom, és az államvizsgára készülök, így egy teljes időszakot körbeölel ez a két bejegyzés. 



Hajápolás, arcápolás, testápolás terén az a vicces szituáció lépett fel, hogy egy termék sincs már a meg azok közül, amiket anno bemutattam. A Balea Paradise Beach tusfürdő limitált volt, a Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair hajápolót nem vettem újra, és a Bioderma Hydrabio maszkot is a kis tubus elhasználása után elfelejtettem, viszont arra emlékszem, hogy rengeteg ideig elég volt, és egész jól hidratált. A kókuszolajat viszont még a mai napig szívesen használom hajápolásra, és sminklemosásra, ha úgy adódik. 
Sminkek terén a NYX HD korrektorból még ezek után nyertem egyet, így abból összesen kettőt használtam el, de miután a Catrice Liquid Camouflage és a Maybelline Fit Me megjelent, nem éreztem késztetést, hogy újravegyem. A Lioele pirosítókat pont nemrég dobtam ki, mert bár nem fogytak el, de mint láthatjátok is, több, mint 3 éve megvoltak már, ami pedig krémes pirosítók esetében kissé necces. A Makeup Revolution Girls On Film paletta a mai napig az egyik legnagyobb kedvencem, ám úgy tudom, hogy már sajnos nem kapható. A Rival de Loop Young folyékony vízálló szemhéjtus a mai napig a legtartósabb szemre való termék, amit valaha próbáltam, és szoktam is használni, habár már nem olyan gyakran. A Rimmel Lasting Finish by Kate rúzsok 38-as árnyalata is még mindig a kollekcióm része, de régen használtam utoljára, mert úgy érzem, hogy kicsit túl világos hozzám, mostanában inkább sötétebb színeket hordok szívesen, de nyáron lehet, hogy többet veszem majd elő.

Ebből is látszik, hogy néha teljesen időszakos egy termék szeretete, és számtalan olyan dolog volt, amit utána mégsem vettem újra, vagy lecseréltem másra. Magam is meglepődtem, hogy ezek közül volt, aminek a létezéséről már meg is feledkeztem, bár azért három év után talán nem meglepő. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése