2017. március 8., szerda

Internetes pénzkeresés #6 | Piackutatási kérdőívek #3

Régen volt már oldalbemutatós poszt, mert úgy tűnt, megtaláltam az összes működőt és jót, de az utóbbi hónapokban ismét rábukkantam néhány ígéretesre. Ha újak vagytok a blogon, és nem tudjátok, miről van szó, előbb ezt és ezt a bejegyzést ajánlom elolvasásra, de röviden összefoglalva ebben a sorozatban olyan oldalakat mutatok, ahol piackutatási kérdőívek kitöltésével kereshettek némi pénzt.



Populáció: viszonylag új, magyar oldal, ami az IPSOS közvéleménykutató intézet tulajdonában van. Ehhez mérten a kérdőívek is magyar nyelvűek, viszonylag gyakran, 1-2 hetente jön új, és átlagosan 250-500 forintot érnek. Kifizetés negyedévente történik, az addig összegyűjtött összeget bankszámlára utalják, én pont a héten kaptam meg az elsőt. Szeretnélek megkérni benneteket, hogy a regisztráció végén levő "Hogyan értesült Ön erről az online panelről?" kérdés alatt válasszátok ki a "Egy másik Populáció paneltag által" lehetőséget, és írjátok be a 90031 számot. Ez az én azonosítóm, meghívó helyett itt így tudtok segíteni nekem.

Talk Online Panel: erre is nemrég találtam rá, szintén magyar nyelvű. Egy kérdőívért átlagosan 25-50 pont jár, és 2200 pontért 4000 forint kérhető ki bankszámlára, tehát a most felsoroltak közül ez a legpepecselősebb oldal, de szerencsére mostanában itt is hetente többször küldenek felméréseket. Meghívót tudok küldeni, ezért ha szeretnétek segíteni nekem a pontgyűjtésben, és regisztrálnátok, írjátok meg légyszi az e-mail címeteket kommentben :) 

ClixSense: ezt azoknak ajánlom, akik valamennyire tudnak angolul, mert bár a kérdőívek magyarul jönnek, a kezelőfelület és az oldal is angol nyelvű. Ez alapvetően egy paid per click típusú oldal, ahol minimális összegeket lehet megkeresni reklámnézéssel és hasonlókkal, én viszont csak a kérdőíves felületet használom, ami Surveys pont alatt található a felső menüsorban. Általában e-mail értesítő jön az aktuális kérdőívekről, de le lehet tölteni egy böngészőbe beépülő modult, ami mindig jelzi, ha érkezett új. Egy kérdőív átlagosan 0.30-1 dollárt ér, és 8 dollártól fizetnek ki PayPal-ra vagy Skrillre. Nekem már több alkalommal fizettek, elég gyorsan, 2-3 hónap alatt össze lehet szedni ezt az összeget.
UPDATE: megszűnt a PayPal kifizetés, mostantól a pénzt csak Skrillre, Payoneerre, Paytoo-ra, Tango Card-ra, vagy Payza-ra lehet kikérni 10 dollártól. Én ezek közül a Skrillt ismerem és használom, ami alapvetően ugyanazon az elven működik, mint a PayPal, viszont fizetni szinte sehol nem lehet vele, és a bankszámlára való átutalás összegtől függetlenül ~1600 forintba kerül, ezért azt ajánlom, hogy 2-3 kifizetést gyűjtsetek össze, és úgy kérjétek ki.

Remélem segítettem és kedvet kaptok a regisztrációhoz az alább bemutatott oldalakon is :)

16 megjegyzés :

  1. Szia! Most olvastam el ezzel kapcsolatos cikkeidet. Nem tudom melyik él még az eddigiek közül, de szívesen regisztrálnék rájuk :) Tudnál küldeni meghívót nekem, azokhoz amihez szükséges? Az email címem: csilla12@gmail.com
    Köszönöm szépen előre is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Mindegyik él még, egyedül Globaltestmarketre nem tudok küldeni, de tudsz anélkül is regisztrálni, de a többire küldtem! :)

      Törlés
  2. Szia! Eddig még ilyennel nem igen találkoztam, úgyhogy nagyon köszi ezt a hasznos bejegyzést! :) A Talk Online oldalhoz kérhetnék egy meghívót? Köszi :) dorii.horv@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, örülök, hogy hasznodra vált :) Küldtem!

      Törlés
  3. Szia! Enis szeretnek meghivot minden olyan helyre, ahova szukseges/szeretnel pontot�� horkaborka@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. A Talk Online Panel egy nagy átverés. Én töltögettem és mikor kigyűlt a megfelelő összeg nem küldték el, először tabletet is lehetett nyerni vele...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pfffff :D Na majd akkor én leszek a próbaember 2.0, aztán ha befürdök vele, beszámolok :D

      Törlés
  5. Szia:) Egy-két hete kezdtem el én is ilyen kérdőíveket kitölteni miután elolvastam az összes bejegyzésed erről :D Tudnál nekem küldeni meghívót?
    email: dorinaziaa973@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, örülök, hogy neked is felkeltette az érdeklődésedet :) Küldtem mindre, amire tudtam! :)

      Törlés
  6. Regisztráltam ClixSense-re, de a fizetési mód kiválasztásánál mindenféle lehetőség van, a PayPal-t viszont nekem nem hozza ki. Biztos, hogy arra is lehet kérni kifizetést?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háromszor kértem már ki pénzt tőlük PayPalra, úgyhogy igen :D Majd csak akkor kell beirni az emailed hozzá, ha összegyűlt a 8 dollár.

      Törlés
  7. Szia!
    tudnál nekem a Talk Online-ra meghívót küldeni? :)
    email:kolonicskarolina@gmail.com
    köszi!! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...