2017. február 6., hétfő

Szerzemények #29 | Bomb Cosmetics, Essence kiárusítás, Yankee Candle...

Azt hittem, a december végi-január eleji leárazásoknál jobb már nem jöhet, de tévedtem. Ennek köszönhetően január folyamán elég sok mindent vettem, bár a legtöbb dolgot szerencsére akciósan. A felhozatal elég vegyes, lesz itt smink, fürdőtermék, illatos viasz, és néhány egyéb is, amiket újra kellett vásárolnom, úgyhogy nézzük is a zsákmányt. 


A karácsony utáni hatalmas Bomb Cosmetics leárazáson eléggé bevásároltam, mert ugyebár fürdőtermékből sosem elég. A következő szépségek kerültek a kosaramba: Kacsaúsztató fürdősüti, Kádba macska fürdősüti, Hull a pelyhes fürdősüti, Kampónyalóka fürdősüti, Manósapka fürdősüti, Mikulás sapka fürdősüti, Kalandos utazás fürdőkrém, ezutóbbiról videót is láthattatok már az Instagramon és a Facebookon.


Alexával is vásárolgattunk egy kicsit a vizsgáim után, és szokásunkhoz híven betértünk a Dohány utcai Yankee Candle üzletbe, ahonnan két új tartot - Cherry Blossom, Wild Mint - és két régi kedvencet - Soft Blanket, Macaron Treats - hoztam el. A Müllerben találtam egy újfajta citrusos sajátmárkás fürdősót, a hatalmas doboz Tetesept Muscle & Joint pedig a Rossmannból van, ahol éppen akciós volt. DM-ben is jártunk, ahol vettem még egy tartalékot a Maybelline Lash Sensational szempillaspirálból, és a Balea szárazsamponból.


A Catrice-hez hasonlóan szerencsére az Essence kiárusítás kezdetének időpontjai is publikusak voltak, ezért a Müllerbe rögtön az első nap mentem, és szerencsém is volt, mert még mindenből találtam, ami érdekelt. A kisebb Rossmannokban még esetleg van belőlük, azért merem megmutatni őket. Mostanában hétköznapokra is szívesen készítek füstös szemeket, ezért kapóra jöttek a 2in1 szemfesték ceruzák 05 I'm blue és 04 black to the routes, valamint a the smokey szemceruza 01 back to black árnyalatban. Rengeteg mono szemhéjpúderem van, és megfogadtam, hogy nem veszek többet, de a the velvets kollekció 07 you better mauve! fantázianevű bordós barnája nagyon megtetszett, csakúgy, mint a moisaic pirosítók 30 kissed by the sun árnyalata. A képen talán lilásnak tűnik, a 70 grey zone nevű The Gel körömlakk élőben azonban teljesen szürke, ilyen pedig még nincs a gyűjteményemben. Az all about matt! korrektorról sok jót hallottam, a 05 matt ivory árnyalat ráadásul jó világos, a 2in1 matt rúzs és kontúrceruzát viszont még senkinél sem láttam élőben, ezért a 10 beauty statement színt elhoztam magammal, próba szerencse. 
Két fürdősó is szembejött velem a Müllerben, amikkel eddig még nem találkoztam, a t by tetesept Eine Potion Wärme és az Eine Potion Freude, mindkettőnek isteni az illata.


Két fogyóban levő kedvencemet pótolandó leadtam egy Notino rendelést is, ugyanis mind a Bioderma Sensibio H2O micellás víz fél literes kiszerelése, mind a Perspirex Original izzadásgátló igencsak jó áron volt. A L'oreal Infallible 2in1 rúzs a brutál tartósságáról híres, nekem pedig bármi jöhet, ami ilyen tulajdonsággal rendelkezik, elsőre a 111 Permanent Blush árnyalatot választottam, amiről elöljáróban annyit, hogy tényleg lemoshatatlan! Az oldalon időről időre felbukkannak olyan Yankee Candle illatok, amiket itthon nem kapni, ezért a Simply Home kollekcióból rendeltem négy tartot: Citrus Water, Soft Cotton, Fruity Melon, Blue Denim. A Calvin Clein Euphoria parfümmintát pedig csak próbaképp dobtam a kosárba, mert kíváncsi voltam rá, ha már rengetegen odavannak érte. 

Viccesen hangozhat, de nagyon örülök mindennek, amit vettem, már alig várom, hogy használhassam őket, és remélem, hogy sikerült adnom pár tippet még akkor is, ha viszonylag sok kifutó termékről esett szó :)

4 megjegyzés:

  1. Van Bioderma a Notinon? Hajjaj, eddig próbáltam magam távol tartani ettől a webáruháztól, de ha elfogy a vizem, attól tartok, ott fogom megrendelni, nemcsak azt. Én most a vásárlás helyett a fogyasztáson vagyok rajta, nagyon sok cuccom van, amit el kell használni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van bizony, és bár nem sokkal olcsóbb, mint gyógyszertárban, ott éppen nem volt semmi akció, úgyhogy ha már úgyis rendeltem, bedobtam ezt is. Hááát, mondhatni én is, tusfürdő fronton legalábbis, de úgysem állom meg, hogy ne vegyek meg valamit, ha érdekel, és pont jó áron van :D

      Törlés
  2. Tele van már a kívánságlistám egy csomó olyan dologgal, amire miattad kattantam rá :D Amiből kettőt januárban már ki is pipáltam, de most került a helyére még kettő..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, bocsi, hogy mindig csak költöd a pénzt miattam :DDDDDD

      Törlés