2015. október 11., vasárnap

Glamour napok | 2015 ősz

Mint általában, most sem volt konkrét listám a Glamour napokra, maximum a fejemben, de egy biztos volt: szerettem volna egy cipőt a szanaszét szaggatott full fekete Conversem helyett. Természetesen olyat, amilyet elgondoltam, nem találtam, így ismét leginkább kozmetikumokat és "blogba illő" termékeket vásároltam. Ruhákat inkább a téli/nyári leárazásokon veszek, mindössze egy krémszínű kötött sál, egy zöld rövidujjú póló, és egy bordó nadrág került hozzám a H&M-ből, nem annyira érdekesek, hogy meg is mutassam. 
Mivel ebben a félévben csütörtök-pénteken egyáltalán nincsenek óráim, ezért már az első nap reggel a legnagyobb nyugalomban tudhattam le a drogériákat, majd igyekeztem a Westendbe találkozni Barbival, Alexával és Mónival, ahol megebédeltünk, és nézelődtünk egy keveset.


Nem sokkal nyitás után kezdtem a Campona DM-ben, ugyanis itt egyébként is kevesen szoktak lenni. A Maybelline Rocket Volum' Express szempillaspirál, a Rimmel Lasting Finish púderalapozó, és a Rexona Maximum Protection dezodor állandó újravásárlás tárgya, szerencsére mindháromhoz kedvezményesen jutottam hozzá. Az Astor Soft Sensation Lipcolor Butter (te jó ég, milyen hosszú név) rúzsceruzákat rengetegen dicsérik, a 026-os Royal Diva matt ányalatot vettem meg féláron kipróbálásképpen. Lesz még pár hajápolási termék, a Gliss Kur Total Repair pakolás is csak egy közülük, szintén 50%-os kedvezménnyel. A Borotalco stiftes dezodorra ugyan nem volt Glamour kupon, viszont beváltottam 75 pontomat egy 25%-os kedvezményre, mert azt hallottam, hogy van olyan jó, mint a Rexona. Ugyan ezt a golyósról hallottam, de a stiftesek általában hatékonyabban működnek rajtam. Vettem még hajfestéket is, de az nem túl izgi, a szokásos L'oreal Casting Creme Gloss. 


A Rossmannból leginkább az 50%-os Playboy kupon izgatott, szerettem volna néhány új illatot magamnak. Régen "picsásnak" találtam ezt a márkát, de a parfümjeik meglepően jók, a Playboy Generation és a Play It Wild nyert el a tetszésem. Nem a parfüm változatot vettem, mert egyrészt ezek több, mint egy ezressel kevesebbe kerültek, másrészt több is van bennük, nem bánom, ha cserébe nem annyira tartósak. Szerencsére tusfürdőkre is élt az akció, a Play It Wild-ot hoztam haza, hiszen karamell illatú! A 25%-os smink kuponnal megvettem az egyik kedvenc szempillaspirálomat, ami a Lovely Curling Pump Up, egy Essence No Make-Up Look mattra száradó körömlakkot (03 powdery nude), amivel már hetek óta szemezek, és egy szintén Essence I Love Trends lakkot (19 grey matters), ami a kihelyezett minta alapján szintúgy matt végeredményt ad. A Rimmel új Wake Me Up szempillaspirálra nem volt kifejezetten szükségem, de a sok pozitív vélemény felkeltette az érdeklődésem. 


A legtöbb minden a Müllerből van, ahogy az lenni szokott. Évi emlegette az egyik videójában a Palmolive Feel The Massage - ugyan nála Németországban más néven futó - tusfürdőt, tényleg nagyon friss, semleges illata van. Egyébként a DM-ben terveztem Palmolive tusfürdőket venni, azonban kétszeresére felárazták őket a kupon miatt...Rami legutóbb meglepett néhány használatnyi Pantene Intensive Repair balzsammal a sajátjából, hogy kipróbálhassam, és annyira bejött, hogy megvettem a pakolás változatát, hátha ez még jobb lesz. Említettem már, hogy tervezek visszatérni a Neutrogena arclemosóhoz, de időközben megszűnt, amit használtam, a Spot Stress Control hasonlított rá leginkább. Ha Müller, akkor nem maradhatnak ki a fürdősók sem, a Kneipp Waldspaziergangot már másodszorra veszem újra, a Ruhepause-t eddig még nem próbáltam. Az egyetemi tesihez szükségem volt öntapadós sportkötésre, sima sajátmárkás, semmi különös. Vettem egyet a kedvenc Essence Better Than Gel Nails fedőlakkomból, valamint beújítottam egy új - és sokkal fancy-bb - szempillagöndörítőt, a régit már jó pár éve nyúzom. 


Alexa elvesztette velem a Yankee Candle márkabolt szüzességét, mindenképpen be szerettem volna menni az új téli kollekció miatt, plusz októberben hónap illata a legeslegnagyobb kedvencem, a Fireside Treats, így 25% kedvezménnyel jutottam hozzá a tartokhoz. Szinte ugráltam, amikor megláttam, hogy visszatért a Candy Cane Lane, a Berry Tifle és a Winter Glow pedig csak ráadás.


Akadt még egy Müller kuponom pénteken, ami pont kapóra jött, mert csütörtökön kifelejtettem az Invisibobble hajgumikat. A történethez hozzátartozik, hogy már a legutóbbi Müller szombat alkalmával megakadt a szemem a Pantene Expert Collection termékcsaládon, de a 2500-3000 forint körüli áruk hirtelen kicsit meredeknek tűnt, így jegeltem a beszerzést a Glamour napokig. Igen ám, de az Europeumban már a helyüket sem találtam, gondoltam, hogy most aztán jól lemaradtam róla és kivonták. Igen ám, de jött a péntek, amikor inkább a Corvin negyedbe mentem, és az utolsó pár darabot találtam belőlük 1000 és 1500 forintos kiárusításos áron, gyorsan fel is kaptam a Hydra Intensify pakolást és szérumot. Ezek mellett az utolsó barna Invisibobble lett az enyém, plusz az Essence mini hajgumikból is volt, amit az Europeumból már rég elkapkodtak, így végül mindent kipipálhattam a képzeletbeli listámról, amit szerettem volna. 


Nem Glamour napok, de már tűkön ülve vártam az Avon csomagomat, ugyanis ismét tesztelhetek az októberi újdonságok közül kettőt. Nem is én lennék, ha nem választottam volna hajpakolást, méghozzá a Planet Spa Herbal Steam Bath kollekcióból, a másik pedig a Red Haute árnyalatú Ultra Colour rúzsceruza

Sikeresnek ítélem az őszi kuponozást, nyilván vannak, akik nálam sokkal kevesebbet vásároltak, de aki rendszeresen olvas, az tudja, hogy én mindig ilyenkorra teszek félre (hello GlobalTestMarket meglepipénz). Több szükséges és úgyis-kelleni-fog dolgot vettem, mint olyat, amit csak kipróbálásból pakoltam a kosárba, kezdődhet a tesztelés :) 

16 megjegyzés:

  1. Hű, jó sok mindent vettél. A playboy tusfürdőt én is szerettem volna megvenni, de már nem volt belőle. A candy cane lane-ből beszereztem én is még kettőt, ha már újra van. :D
    A borotalco stiftre nagyon kíváncsi vagyok, remélem lesz róla teszt. :)
    Köszönöm az említést, ha a pakolás jobb, mint a balzsam, én is be fogok ruházni rá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem én is az utolsó előttit hoztam el a tusfürdőből :D A pakolás meg Mülleres, máshol nem láttam, gondoltam szólok, hogy ne feleslegesen keresd :D

      Törlés
  2. Szép kis zsákmány Kamilla! :D Most jutott eszembe, hogy nekem is kellett volna vennem egy újabb csomag Invisibobblet, az a három valahol elveszett.

    VálaszTörlés
  3. Az Invisibobble-t már Szabinánál láttam, és azóta keresem a Müllerben, amióta olvastam a bejegyzését. De sose találom, pedig jól körülnézek, és a hajgumiknál keresem. Van ebből a fajtából is sokféle, de ezt a fajtát sosem lelem. Rossz helyen keresem Kami????? :D
    A Playboy-ra most én is ráröppentem, de csak egy parfümöt hoztam el első lépésként, a többit majd meglátjuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ne ott keresd! A Corvinban a fésűknél a hajcuccokkal szemben, az Europeumban meg a pénztárnál az alsó szinten! Jól eldugják egyébként, ezért is nem jutott eszembe először :D

      Törlés
  4. Innen legjobban a YC tartok tetszenek. Ebben a hónapban sajnos nem fogok tudni rendelni tőlük, pedig nagyon szerettem volna, de talán majd novemberben kipróbálhatom a csodás őszi-téli illataikat - mondjuk névnapi ajándék gyanánt :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon örülök, hogy viszonylag "közel" van a bolt, mert ha rendelnék, akkor tutira belefutnék pár illatba, ami a leírás alapján tetszik, élőben viszont már nagyon nem :D

      Törlés
  5. Nagyon jó kis zsákmányos bejegyzés lett! Én a Playboy márka iránt nem mutatok különösebb érdeklődést, valahol otthagytam őket az iskolás éveimben :) Tényleg ennyire jók lennének most?
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nem túl extrák, de a parfümök között lehet jót találni, ezt a karamellás tusfürdőt pedig most nagyon eltalálták :D Eddig amúgy én sem próbáltam semmit, ez lesz az első.

      Törlés
  6. Ez most lehet totál amatőr kérdésnek tűnik majd, de mivel a héten szeretném életem első YC tartjait beszerezni, a használattal kapcsolatban kérdeznék: csak annyi, hogy egy sima nagyobb felületű párologtatóra alufoliát teszek, arra a tartot és alágyújtok egy illatmentes teamécsest? Vagy nem így kell? köszi előre is a segítséget :) amúgy szuper bejegyzés lett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dede, pont így kell! Alapvetően alufólia nélkül is működik, mert ha a párologatót fagyasztóba teszed, amikor szeretnéd cserélni a viaszt, akkor ki lehet venni, de én is az alufóliás aláblélelős módszerrel csinálom, mert sokkal egyszerűbb :)

      Törlés
  7. A Borotalco dezodorról majd lesz esetleg teszt? :D
    A Kneipp fürdősókból rögtön vettem 5-öt... :D :D :D a Waldspaziergangot tegnap próbáltam és úristen mennyire jó!!!!
    Az AVON hajpakolásról is lehetne egy teszt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy egy külön tesztnek mennyi értelme lenne, de ha beválik, akkor biztosan lesz kedvencek között :) Az Avonról fogok írni szerintem.

      Törlés
  8. Ú, arra az Avon rúzsceruzára kíváncsi leszek nagyon, jónak tűnik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színnel kicsit mellélőttem, azt hittem sötétebb lesz, de csak "sima" vörös :/

      Törlés